חופשייה

GirlOnFire 08/08/2014 726 צפיות 2 תגובות

רגלייה היחפות רצות על הדשא החם, הקוצני אך המדגדג באותה המידה. רוח חמה מעיפה את שיערה האדמוני והארוך אל מאחורי גבה, ואת שמלתה הורדרדה מניפה קלות. ידייה פרוסות לצדדים, עינייה הכחולות עצומות בשלווה ושפתייה הדקות והורודות מתעקלות לחיוך קטן.
קולות פעמונים שקטים נשמעו מכיוון הבית החום שניצב למולה, יחד עם קולות הציפורים הלבנות והמים הצלולים הזורמים באיטיות מן הנחל הכחול שלצידה. השמש החמה שורפת את גופה החיוור, וההרגשה החמימה הזאת הייתה לה חסרה כל כך הרבה שנים. והיא התגעגעה לתחושת הטוב שעוטפת את כל כולה. מראשה האדמוני ועד כפות רגלייה היחפות והחיוורות.
היא הרגישה חופשייה, כמו הציפורים שעפות מעץ לעץ.
היא הרגישה שלווה, כמו הפרחים הזזים באיטיות עם כיוון הרוח החמה.
היא הרגישה שלמה, היא הרגישה סוף סוף כמו עצמה.
ריח מתוק הגיע לאפה, יחד עם צמרמורת שכבר חלפה. היא לבסוף נשכבה על הדשא הירוק והחם לאחר ריצה ממושכת שבה היא הרגישה את הרוח החמימה. היא הביטה בדשא, הוא נראה הרבה יותר נוצץ עכשיו.
קרני השמש המשיכו לטייל על גופה, יש להם השפעה טובה על שמחתה. היא הרימה את ראשה אל השמיים הכחולים והנקיים מכל ענן. היא נשמה עמוק את האוויר הנקי מכל רוע או שנאה.
היא אוהבת את ההרגשה של להיות שלמה, להיות עצמה.
היא אוהבת את ההרגשה של להיות שלווה.
היא אוהבת את ההרגשה של להיות חופשייה.


תגובות (2)

מדהים, הצלחת להכניס אותי לאווירה של הקטע.

08/08/2014 15:09

    שמחה לשמוע, תודה !

    08/08/2014 15:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך