Lucy Koren
זה קטע מספר שאני כותבת עכשיו.. טוב.. מאחד הספרים שאני כותבת עכשיו חחחחח זה ספר פחות פעיל אצלי.. תהנו P:

חושך

Lucy Koren 30/07/2013 691 צפיות 12 תגובות
זה קטע מספר שאני כותבת עכשיו.. טוב.. מאחד הספרים שאני כותבת עכשיו חחחחח זה ספר פחות פעיל אצלי.. תהנו P:

עיניה סרקו בפחד את השיחים שמסביב לקרחת היער הקטנה. ביומיים האחרונים היא נתקלה בהרבה מפלצות, ולא התכוונה להימצא לא מוכנה.
היא ישבה ליד עץ גדול שהסתיר אותה מהרוח הקפואה, ואת ברכיה היא החזיקה קרוב לחזה. היא השעינה את סנטרה על ברכיה בזמן שסקרה את המקום.
היא הרגישה כיצד חום גופה בורח ממנה בכל דקה שעוברת, אך היא לא הדליקה אש ונלחמה בכל כוחה ברעד גופה כדי לא למשוך תשומת לב מצד היצורים היכולים להימצא בקרבת מקום.
עיניה כמעט נעצמו. היא הלכה כל היום והייתה עייפה. החיפוש אחר מקור סכנה התיש אותה כבר בשעות אחר הצהריים, אך היא הייתה חייבת להמשיך, היא פחדה לעצור. מאז שעזבה את המקום ההוא, לא הפסיקו לרדוף אותה.
בסך הכל עברו יומיים, והיא כבר נתקלה בארבע מפלצות שניסו להרוג אותה. לקרחת היער הזאת היא הגיעה בשעת דמדומים מאוחרת. מעל ראשה כבר היה חשוך, אבל היא עדיין הצליחה לראות היטב, ולכן ידעה שפס אדום עדיין מאיר באופק.
את התיק עם השמיכה היא תלתה על ענף גבוה, אבל בהישג יד, כדי שחיות לא יוכלו להגיע אליו. היא התיישבה על האדמה, גבה נשען על גזע העץ בתשישות, עיניה עדיין מחפשות.
השמיכה נשארה בתיק מחשש שתצטרך לברוח במהירות והיא תעכב אותה. מאז שאחיה נרצח היא מפחדת מהלילה. הפחד שיתק אותה כמעט לגמרי, משאיר מקום מועט לאדרנלין שישתחרר במצב של סכנה. היא פעלה עכשיו על פי אינסטינקטים, והיא לא הייתה בטוחה כלל שהם מובילים אותה למקום הנכון.
המפלצת שהרגה את אחיה הייתה הראשונה שראתה בחייה, או לפחות כך היא חשבה. היא לא זכרה הרבה מאותו לילה. למען האמת היא לא זכרה הרבה בכלל. רק כמה תמונות מעורפלות עלו אל מול עיניה בכל פעם שניסתה להעלות במוחה את חייה, אך גם להן לא הייתה משמעות בעיניה והן תסכלו אותה.
אישה גבוהה בברדס שחור שהסתיר את פניה חוץ מאת עיניה בצבען הכחול עמוק וקצוות משיערה השחור והמתולתל… איש גבוה ורזה עומד בחושך מולה, שולח ידיים כמנסה לתפוס אותה…
אחיה השוכב על הקרקע…
אלה הדברים היחידים שהצליחה להעלות בעיני רוחה. היא לא יכלה לסבול את זה!
עיניים בהו בה מתוך שיח במרחק של כעשרה מטרים ממנה- צהובות, בוהקות וקטנות. כל איבר בגופה צעק "סכנה". היא לא ידעה למי שייכות העיניים, אבל היא ידעה בוודאות שהיא לא רוצה להישאר שם ולגלות.
היא קמה על רגליה במהירות, שריריה כבר מתוחים, והאדרנלין זורם בדמה, ממריץ אותה ומספק לה אנרגיה.
היא חטפה את תיקה מהענף ורצה בכל כוחה לכיוון לא ידוע, רחוק ככל האפשר מהעיניים העוקבות אחריה.
עמוק בתוך התיק, מתחת לפירות הבודדים שהצליחה לקטוף בין בריחה לבריחה, שכב קלף צהוב ועליו כיתוב שלא הצליחה להבין את משמעותו.


תגובות (12)

אהבתי! וממש אפשר להזדהות עם הדמות!

30/07/2013 13:49

וואו, כמה שהתגעגעתי לכתיבה המופלאה שלך!!! D:
אפילו שזה לא סיפור שלם, כיף לראות איך ניתן באמצעות קטע קצר להכניס את הקוראים לתוך העלילה, לבסס דמות שאפשר להתחבר ולהזדהות איתה ולשמור על קצב מותח ומרתק!
את אחת הסופרות המוכשרות שפגשתי באתר הזה, יהיה חבל לו לאבד אותך ;)
השארת בי טעם של עוד, אבל פתחת וסגרת את הקטע ממש מושלם, את מדהימה! (ולא, אני לא מגזימה סתם כדי להאריך את התגובה, זאת דעתי הכנה ביותר, מבטיחה!)
מחכה לעוד סיפורים/קטעים/שירים מפרי עטך :)
♥ נעמי

31/07/2013 06:02

הכתיבה שלך יפה לטעמי והקטע מסקרן :)

06/08/2013 09:41

מדהים, מדהים, מדהים! אם זה סיפור,ולא קטע קצר.
אז מין הסתם, יש למה לצפות. מדהים! ;-)

06/08/2013 09:47

וואו ממש תודה בנות! זה ממש עושה לי חשק להעלות את שאר הסיפור (זה בלתי אפשרי, כשכל פרק הוא 10 עמודים בוורד חחחחח, מה גם שהסיפור לא גמור ולא משוכתב…

07/08/2013 04:56

הכתיבה שלך יפהפייה!!
אפילו שזה חלק מספר אפשר לקרוא אותו כסיפור בפני עצמו. יש בו את כל מה שצריך! עלילה, מסתורין… מהמם בעיניי :)

07/08/2013 09:48

בר, ממש ממש ממש תודה! זה מאוד מעודד לראות תגובות כאלו :)

07/08/2013 09:50

מדהים.כשאני קורא סיפורים שלך אני מרגיש ששלי הם משהו שלקחתי מפח זבל XD
עם את תסיימי לכתוב את הספר (בהצלחה דרך אגב) תביאי לי לדעת. אני יותר ממעונין
רוני D:

11/08/2013 13:48

רוני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואוווו כל כך הרבה זמן עבר!!!!!!!!
מה איתך? איך אתה מעביר את החופש? לא רואים אותך פה בכלל :\
והסיפורים שלך ממש לא נראים כאילו הם יצאו מפח זבל חחחחחח אני מתה עליהם, ועל הכתיבה שלך!!!!! קדימה תמשיך סיפור כלשהו.. או אפילו תתחיל חדש. כל דבר!!!!

13/08/2013 04:00

אני ממשיך את הסיפור שלי "שלושים" וזהו בערך, אני גם כותב שירים מדי פעם :), אני כל הזמן פה לאחרונה. אני מאוד שמח שאתה זוכרת אותי! D:
אני מעולה דרך אגב. אני עכשיו במוסקבה לקצת זמן מעביר תזמן שלי XD

13/08/2013 15:42

מוסקבה???? איזה כיף!!!!! ממש יפה שם לא? מקום מיוחד! D:

14/08/2013 13:11

העלתי את הפרק החדש אחרי חודש!! :) אני מקווה שתהני ושלא תתעצבני יותר מידי…

21/08/2013 08:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך