DarkSideGirl
מי שלא הבין עד עכשיו, שייקרא קודם את הסיפור שלי
"חלומות איש העש", זה מתחיל את הכל ולפי זה תבינו!
אז... מה אתם חושבים?

חלומות איש העש- הרגשות שאחריי part 2+ תרגום לעברית

DarkSideGirl 02/10/2012 551 צפיות אין תגובות
מי שלא הבין עד עכשיו, שייקרא קודם את הסיפור שלי
"חלומות איש העש", זה מתחיל את הכל ולפי זה תבינו!
אז... מה אתם חושבים?

What do you really want, child? Want are you really? Do not be afraid, 10 will die… you can't escape me now, or this… 5 had passed away, 5 more to go.
8 people have been killed, only 2 to go… 'why are you doing this?' I asked, screaming and crying. The creature didn't answer. He just looked at me with his big red scary eyes. It smiled and pulled a knife out, the same knife that he had controlled *** to cut herself with. He got a hold of her, she could not get away. He held her hand and showed me her cuts, 'for this, I feed from people's misery, pain and blood'. It was sick, horrible and scary, I screamed. Only then I realized why I can see it- I'm doing to die, soon. '9 were killed, only 1 to go' it said. I figured who that is—ME!
At the end it wasn't me. It was that boy- that strange boy, and if he killed him for real, I'm the one to blame. I knew, I knew but I didn't do anything to stop it. I just stood still and let it happen… let him die! A guy who didn't let me die, and I let him.

~תרגום לעברית~
מה את באמת רוצה ילדה? מה את באמת? אל תפחדי, 10 ימותו. את לא יכולה לברוח ממני, ולא מזה… 5 נפטרו, 5 נותרו.
8 אנשים נהרגו עד כה, 2 נותרו… "למה אתה עושה את זה?" שאלתי, צורחת ובוכה. היצור לא ענה. זה רק הסתכל יישר אליי עם עיניו הגדולות, מפחידות והאדומות. זה חייך ושלף סכין החוצה, אותו סכין שאיתו שלט על *** לחתוך את עצמה. הוא תפס אותה חזק, היא לא יכלה להשתחרר. הוא החזיק את ידה והראה לי את חתכיה, 'בשביל זה, אני ניזון מיגון, דם וכאב של אנשים'.
זה היה חולני, מפחיד ונוראי, צרחתי. רק באותו רגע הבנתי למה אני רואה את זה מלכתחילה- אני הולכת למות, בקרוב. '9 נהרגו, רק 1 נותר' זה אמר. הבנתי מי זה אמור להיות— אני!
לבסוף זו לא הייתה אני. זה היה הילד הזה- הנער המוזר הזה, ואם זה הרג אותו גם במציאות אותי צריך להאשים. ידעתי, ידעתי אך לא עשיתי כלום כדי שזה ייפסק. רק עמדתי שם ונתתי לזה לקרות… נתתי לו למות! נער שלא נתן לי למות, ואני נתתי לו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך