סיפורי האנגרית
תפרשו את הסיפור הזה איך שאתם רוצים.

טוען.

סיפורי האנגרית 27/03/2013 715 צפיות 4 תגובות
תפרשו את הסיפור הזה איך שאתם רוצים.

אני מביטה בקו הכחול שמתקדם לו לאיטו במלבן. בתוך המלבן יש את כתובת האתר שאני גולשת בו עכשיו.
ציפייה. זה מה שאני מרגישה. רק שלא יראה לי שיש באגים, שהתמונה לא יכולה לעלות. הקו מגיע לסופו. ״התמונה הועלתה בהצלחה״ היה כתוב על המסך.
נשמתי לרווחה. צילמתי עוד תמונה ועוד תמונה, מזרימה קבצים אל המחשב. הקו הכחול ממשיך להתקדם, לא עוצר לעולם, כל עוד יש לי מצלמה, והוא עדיין עובד. ואני? ממשיכה לקבל תגובות מחמיאות על התמונות שלי.
אני לא יכולה להפסיק. נדמה שהקו הכחול כאילו.. מסמן את קו החיים שלי, שתלוי רק בטעינה שלו.
אבל לאחרונה- נמאס לי כבר לחייך אל המצלמה. אני מתחילה להתפשט, להצטלם כמעט ערומה לגמרי. והתגובות ממשיכות לעלות, מחמאות זורמות כמו מים. והקו לא מפסיק, אף שהוא נהיה איטי יותר ויותר.
התחלתי לקחת את המצלמה לכל מקום- למסיבות ולאירועים. וכשאני חוזרת הביתה- שוב מחברת את המצלמה, בוחרת קובץ, מחכה לקו הכחול. תגובות כבר יש, הצעות חברות, מתחילה להגזים כבר עם כל התמונות, המחשב לא יכול יותר, הוא עומד לקרוס. וכל עוד הקו החכול ממשיך להתקדם- אני חיה, נושמת. את המחמאות, התגובות, הלייקים והשיתופים.
״העלאת התמונה נכשלה״.


תגובות (4)

וואי… זה מדבר על התמכרות לדעתי… שאנשים מייחסים תלות רגשית לדברים שטחיים… זה מהמם איך שהעברת את זה במשפטים בודדים ושמת דגש על הקו הכחול! הרגשתי ממש הזדהות עם הדמות. מדרגת 5

27/03/2013 07:48

אני חושבת שזה מסמן את הקידמה ולחץ חברתי ( ליקים, תגובות,שיתופים ) ..
והקדמה זה שחייבים לתעד כל רגע בחיינו..
ו…בכללי הקטע ממש יפה ואם חן ( אחם אחם) לא היתה מדרגת לפני ההיתי מדרגת,
אבל גם ככה סתם אדרג ..

27/03/2013 07:53

תודה רבה לשתיכן!

27/03/2013 08:01

ממוקד ולעניין עם המסר.
אין לי עוד מה להוסיף חוץ מזה שנתת לי השראה!

29/03/2013 10:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך