המעודדת
חחח מי מנחש בת כמה הייתי שכתבתי את זה? מי שמנחש הכי קרוב מקבל פרס! הייתי צריכה להכניס את זה לסיפורים מצחיקים? כי אני לא יודעת אם זה מצחיק...

יש הכול חוץ ממה שאין- סיפורה של טרללו

המעודדת 26/05/2014 622 צפיות 7 תגובות
חחח מי מנחש בת כמה הייתי שכתבתי את זה? מי שמנחש הכי קרוב מקבל פרס! הייתי צריכה להכניס את זה לסיפורים מצחיקים? כי אני לא יודעת אם זה מצחיק...

ילדה אחת חייה בכפר ושמה טרללו לאביה קראו טרללי ולאמה טרללה הם חיו בכפר שקראו לו כפר. בני משפחתם הקרובים ביותר חיו בעיר שנקראת עיר (הזמנים אז היו משונים מאוד…). לטרללו ולהוריה הייתה מכונית פרארי אשר עולה חצי מיליון דולר. ואז כמובן הם נהיו עניים וחיו בכפר ובלה בלה בלה…
כאילו, את מי זה מעניין קורות חייהם? חוץ מאיינשטיין… טוב אז בואו נמשיך, לבני משפחתם הקרובים לא היו אפילו אופני צעצוע. הם היו כול כך עניים, אפילו יותר מטרללו ובני משפחה.
יום אחד, טרללו הלכה לבני משפחתה הקרובים עם טרללי וטרללה. לאחר מכן, לטרללה החלו צירים וכולם רצו לבית החולים במהירות.
טרללי, טרללו וטרללה נסעו בפרארי המפוארת שלהם ובני משפחתם הקרובים הלכו ברגל. כשהגיעו לבית החולים, טרללה נכנסה לחדר הניתוח בכדי ללדת. טרללו וטרללי נסעו הביתה וראו שבני משפחתם אפילו לא בחצי הדרך ובעצם הם לא ראו אותם בכלל…
לאבא של בני המשפחה הקרובים שלהם קראו משוגשי, לאמא משוגשה, לבן משוגש ולבת משוגשו. אחרי שמצאו טרללי וטרללו את בני משפחתם, לקחו אותם לביתם והציעו להם לישון. המשפחה נענתה להזמנה בשמחה וכול הלכו לישון, עייפים וחוששים לשלומה של טרללה.
למחרת התעוררו טרללו, טרללי, משוגשי, משוגשה, משוגש ומשוגשו ונסעו לבית החולים. לטרללי נולדה בת קטנה והם החליטו לקרוא לה בשם המורכב מהאות הראשונה של כול בני משפחתם הקרובים והם. ולכן הם קראו לה "טטטמממם" ושם החיבה היה "טמטם"…
הם הלכו לבית של משוגשי משוגשו משוגש ומשוגשה. טרללו הדליקה את הנרות ובטעות הפילה את הנר וכך התחילה שרפה בבית של משוגשי, משוגשו, משוגש ומשוגשה. טרללו הצטערה נורא על שלא הקשיבה לאמא מעולם בעניין הדלקת הנרות.
בהתחלה אף אחד לא ממש שם לב שהתחילה שריפה אבל אז נהיה פתאום חם והם הבינו אפילו עם מזגן טורבו משוכלל שעובד על חימום, הבית לא אמור להיות כול כך חם. השרפה התחילה להתפשט מהר יותר ויותר אבל למזלם אף אחד לא ניפגע. יום אחד טרללו הדליקה נרות שוב, אבל רק לאחר אימונים מפרכים של הקשבה משעממת על זהירות כשמדליקים נרות. פתאום טמטם העיפה את ידה ופגעה ביד של טרללו מה שגרם להדליק שרפה שוב.
השרפה התחילה להתפשט ולשרוף את הבית. עוד פעם.
הוריה של טרללו, -טרללי וטרללה- ואחותה הקטנה טמטם הצליחו לצאת אבל היא לא.
היא נתקעה וזעקה נואשות לעזרה. הוריה הזמינו את מכבי האש אבל מכבי האש לא מצאו דבר. טרללו ניסתה ליצור דמיון מפותח אך שום דבר לא קרה.לבסוף אחרי מאמצים רבים הצליחה. היא ראתה בדמיונה כמה גיבורים וידעה שהיא צריכה לבחור באחד הגיבורים מתוך המבחר:
סופר-על, סופר-בוי, ספיידרמן, בטמן… אבל היא חשבה שאף אחד מהם לא מתאים ואז היא ראתה עוד גיבור-על וקראו לו: סע-סבסב והיא בחרה אותו. היא קראה את הקריאה שלו כדי שיבוא. הקריאה הייתה ארוכה: "סופר-על סופר-בווי ספיידרמן ובטמן לא שווים כלום אני שווה ואתם מודים בזה. אני! אני! אני שווה ואתם אלה שזקוקים לעזרה. יה!"
"כול כך מביש…" חשבה לעצמה טרללו.

סע-סבסב בא והציל את הנשמה של טרללו. טרללי וטרללה חיו להם בעצב ועצב, עד עצם היום הזה שבו נולדו להם שמונה עשר ילדים והם החליטו לעצור…

הילדים גדלו ולמדו יפה אבל רק ילדה אחת התנהגה כמו טרללו. היא שברה כוסות וצלחות וחלונות, קרעה בגדים, הרסה נעליים, לא הכינה שיעורי בית…

היה רק דבר אחד שהיא לא הייתה דומה לטרללו הדמיון המפותח שלה. היא קראה ספרים ודמיינה שהיא גיבורת הסיפור. לכן קראו לה הוריה טרללו. טרללו גדלה וגדלה והתגייסה והתחתנה וחייה את החיים.

יום אחד, נולדה לה בת ולפתע היא הרגישה כמו עידן חדש הגיע. היא קראה לבתה אלכסיס. לאחר מספר שנים, נולדו לה ארבע בנות ובן. הראשונה הייתה אלכסיס, אחריה הייתה אלכס
ואז ג'סיקה, אניטה, ג'וני, ואחרון חביב ג'ס. סך הכול ששה ילדים, חמש בנות ובן.

לאט לאט גדלו הילדים. אלכסיס בת ה-19התגייסה לצבא עם חברותיה; דנה, שרון, יפית, חנה ואלכסנדרה. אלכס בת ה-17 למדה בתיכון עם חבריה: פליקס, בנימין, אמילי, ג'ורג ויפה. ג'סיקה בת ה-15 לומדת ביסודי עם אחותה הקטנה, אניטה בת ה-14. ג'וני בת ה-5 בגן חובה וג'ס רק בן שנה ולכן עדיין לא בגן, אך ילך בקרוב. כול האחים חיים באושר.
מאושרים עם הוריהם. טרללו וטרוללה.

הסוף!!!


תגובות (7)

זה מצחיק אותי XD

26/05/2014 16:27

    סתם, זה חמוד.
    את לא רוצה לדעת מה אני כתבתי כשהייתי קטנה XD

    26/05/2014 16:32

רציתי להתחיל לנמק לך תגובה על כל הדברים הרעים כאן (ותסלחי לי, יש בשפע) ועכשיו אני רואה שאת אמרת שכתבת את זה כשהיית קטנה..
לא יודעת, בת תשע?

26/05/2014 16:29

חח אני לא רוצה לדעת איך כתבתי כשהייתי קטנה (אני זוכרת שביקשו מאיתנו לכתוב כתבתי את התקציר של היה היה XDׂ)

26/05/2014 16:35

חחח סך הכול הייתי בת שמונה כשכתבתי את זה.
היו לי פעם מלא שגיאות כתיב.
כול מה שעשיתי היה לתקן שגיאות כתיב או ניסוח שגוי, בכוונה השארתי את זה כמו שזה.

26/05/2014 21:57

חחח אדיר!
את ממש טובה!

28/05/2014 17:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך