כולם עדר!

shira 01/10/2011 739 צפיות 5 תגובות

אני לא כמו כולם ולא רוצה להיות כמו כולם!

למה כל האנשים הם עדר?!

פעם חשבתם לעצמכם, למה אתם לובשים את מה שאתם לובשים? נועלים את מהשאתם נועלים? חושבים את מה שאתם חושבים?

כשאתם אומרים על משהו יפה או מכוער, על סמך מה אתם אומרים את זה??

אני אגיד לכם את התשובה..

לרוב.. אנשים קונים או לובשים את מה שמכתיבים להם הפרסומות והטלוויזיה.. ומבזבזים המון כסף על דברים שטוטיים שנקראים מותג. בגלל שהעולם המודרני הוא מאוד משוכלל ובכל מקום אנחנו נתקלים בתופעת ה'מדיה' . אנחנו נהיים מושפעים מהעולם סביבינו. הפרסומות, הסדרות בטלוויזיה, הפרסומות במחשב (שאין עמוד אחד במחשב שאין בו פרסומת.), השלטים ברחוב והחנויות ..הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו.
למשל תנסו ללכת בכל מקום שלא תהיו בו ותספרו את שלטי הפרסומות שיש בו.. אני בתוכה שאין מקום שאין בו אף פרסומת.

כמו שאי אפשר לדמיין את הטוויזיה בלי פרסומות או את האינטרנט, הפרסומות כבר חדרו לתוכניות הטלוויזיה ולסדרות.

פעם חשבתם שאולי בכלל המציאו את הטלוויזיה בשביל לשלוט באנשים…
כי אנחנו מאמינים לכל מה שאומרים בטלוויזיה.. ואנשים יכולים לנצל את זה..

אם יש פרסומת למשהו והוא יקר אז זה נחשב למשהו טוב או איכתי….
למשל למה תיקים של אדידס או חולצות של כל מיני טום וג'רי עולים פי 2 מתיקים רגילים…. ואנחנו קונים את כל זה למרות שזה מיוצר בסין ועולה לחברה איזה 10 אגורות … ואנחנו קונים את זה במלא כסף ונותנים להם להרוויח עלינו ….
לא חבל?!

קיצור אני לא באתי להטיף מוסר למישהו … פשוט חלקתי אתכם את מה שאני חושבת..
אני חושבת שהאנשים והילדים ובכלל כל אחד צריכים להפסיק להיות עדר ולעשות וללבוש את מה ש'כולם' עושים.. או מה שאומרים לכם או מראים לכם בטלוייזיה… לדעתי לכל אחד חייב לדעת מה האיחוד שלו ולהשתמש בזה!! ללבוש לא מה שכולם לובשים אלא שלכל אחד יהייה את הסטייל שלו.. אז קיצור הבנתם ת'רעיון אז תחשבו על זה….
לאב יו ..
בי


תגובות (5)

מבינה אותך ותומכת בכל מה שאמרת פה!

02/10/2011 09:11

וואו, זה ממש יפה, באמת, אני מסכימה איתך!
אבל יש עוד סיבה, אנשים לא רוצים להיות יוצאי דופן.
כשאני אומרת "יוצאי דופן" אני מתכוונת שהם מפחדים להיות שונים לכיוון הרע.
כמו שאת אומרת, האופנה וכל זה מגיע מן הטלוויזיה, וכשמישהו או מישהי קונה משהו יקר שהיה בפרסומת, אז האחרים "פוקחים עיניים" ורוצים גם – זה הופך לעדר.
אילו לא היו צוחקים על מי שהיה מתלבש שונה, ולא היו מפיצים עליו שמועות (אני רואה הרבה סרטי וקוראת הרבה) אז לאנשים לא היה אכפת כל כך ממותגים.
*פרסומות עולות המון כסף, במיוחד כשהן נמצאות באמצע תוכניות נצפות (כגון: האח הגדול, הדור הבא, חדשות…) זה יכול להגיע לסכומי מליונים! וכדי "לכסות" את החובות אז החברות שפרסמו נאלצות למכור את דבריהם במחירים ממש גבוהים.

סליחה אם חפרתי, אבל רק שתדעי שאת כותבת מדהים.
Jessica800

02/10/2011 09:26

לדבר הזה אני קורא "החץ הזהוב". החץ שנמצא מתחת לזרקורים בזמן ששאר החיצים מוסתרים. החיצים שמובילים לאיכות הסביבה, ליושר וכדומה.
כל הכבוד לך! באמת יפה!.
דרך אגב, אני חושב שזה ההזדמנות שלנו להתחיל מהפכה בזה.
ושתדעו ש"שקיות אקולוגיות" הן "שקיות מלאות שקר" אז השקית "ירוקה" אבל היא רק מתפרקת לחלקים קטנים יותר. זה הכל. שקר גדול.

נ"ב – מה זה בדיוק אומר "סיפור מהקופסא?".

02/10/2011 12:26

סיפור מהקוסא -> סיפור אשר אין בו יותר מדי חשיבה דמיונית, וכל היסודות בו לקוחים מדברים שאנו מרבים לפגוש ולא חולמים עליהם. ככה אני חושב…

02/10/2011 12:27

תודה

02/10/2011 12:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך