חייכנית
לא נראה לי שיש משהו להוסיף...

כנגד כל הסיכויים

חייכנית 24/10/2013 768 צפיות אין תגובות
לא נראה לי שיש משהו להוסיף...

אני מתגעגעת אליך כל כך. כל כך חזק שזה כואב לי. אני מרגישה כאילו הלב שלי התנפץ למיליון חלקים קטנים שרק אתה יכול להדביק. אין לי מושג כמה אני מתגעגעת לקול שלך, לצחוק שלך, לחיבוק שלך, לנשקה… אפילו לריבים איתך אני מתגעגעת… אני מתגעגעת ללשמוע אותך קורא לי יפה שלי, נסיכה שלי, אישה שלי… אני מתגעגעת ללשמוע אותך אומר שאני האמא של הילדים שלך. אני מתגעגעת אליך כל כך! בא לי לצעוק את זה בכל העולם! כל פעם שאני לרגע צוחקת או מחייכת אני נזכרת בך וישר רוצה לבכות… והשרשרת שלך… השרשרת שהבאת לי היא הדבר היחידי שיש לי להיאחז בו.. היא עדיין על הצאוור שלי… כשאני הולכת לישון אני מנשקת אותה ומחזיקה אותה חזק, וככה אני עושה גם בבוקר… לפני יומיים היינו אמורים לחגוג ארבעה חודשים ביחד… זה מרגיש כל כך רחוק עכשיו… קשה לי להבין איך הגענו למצב הזה בכלל! אני מצטערת אהוב שלי, מצטערת כל כך! מעומק הלב שלי והנשמה שלי! קודם כל אני מצטערת שוב שהכנסתי אותך לזה… אם הייתי יודעת שזה מה שיקרה כבר מזמן הייתי מסיימת את הקשר בינינו! כי לפגוע בך ובמשפחה שלך זה כמו לפגוע בעצמי ואפילו יותר כואב… וחוץ מזה, אני מצטערת שאהבתי אותך, שאני אוהבת אותך, ושאני אוהב אותך לנצח.. אני מצטערת שהתאהבתי בך, בן אדם מושלם עם לב זהב שגרם לי להרגיש כמו נסיכה – אבל לא רק ליום אחד אלא כל יום מחדש! ושלא תבין לא נכון – זה שאני מצטערת לא אומר שאני מתחרטת על מה שהיה בינינו, כי למרות הכל אני בספק אם יום אחד מישהו אחר יגרום לי לאהוב כמו שאתה גרמת, אלא אני מתכוונת שאני מצטערת על הרגשות שקיימים בי עכשיו, בעיקר הרבה כאב ותסכול… כל פעם שהיה לי קצת קשה, שהייתי קצת שבורה וכאב לי, תמיד היית שם לתת יד, חיבוק חזק, היית לי אוזן קשבת, וזה היה לי הכי חשוב בעולם… אהוב שלי, יש כל כך הרבה מילים שרציתי לומר לך, כל כך הרבה נשיקות שרציתי לתת לך… אני לא מתכוונת לוותר. נועדנו זה לזו – אתה בעצמך אמרת לי את זה! אנחנו פשוט חווים הפרעה רגעית… אושר שלי, בעל שלי, חיים שלי, הכל בשבילי… אמרתי לך פעם ואני אגיד לך שוב – כל עוד אני לא אשמע ממך שוויתרת עליי, אני לא אוותר עליך… זה לא משנה מה כולם מסביבי יגידו – רק ביום שאני אשמע את זה מהפה שלך אני ארים ידייים… אבל עד אז? עד אז אני אמשיך לאהוב אותך ברוך ובכל הלב שלי, ואני תמיד אמשיך לחכות לרגע שנוכל להיות ביחד במקום מאושר… אני לא יודעת אם אתה זוכר, אבל יום אחד כשישבנו באוטו שלך אתה אמרת לי את המשפט של הנישואין ושמת לי טבעת… אני יודעת שלא היו עדים אבל מבחינתי באותו רגע חתמנו חוזה בנשמה… ועד היום לא חשבתי שמשהו יכול לשבור חוזה כזה, אבל תדע היום שנחוצה רק מילה אחת שלך וזהו… אתה חופשי לתמיד, אני מבטיחה. אז אהוב שלי, איזה עוד מילים אפשר להגיד כדי שתבין שאני אוהבת אותך? כדי שתבין שכל יום אני בוכה כשאני נזכרת בך? אין… אני פשוט אוהבת אותך… ואם הייתי יכולה להגיד לך את זה…הייתי נותנת הכל…
אני אוהבת אותך יותר מדי,
צ'יוואווה שלך 3>


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך