יווו, איך שאני מקווה שתאהבו את זה!
העיקר, להגיב להגיב להגיב!!!

כנופית הזבל- פרק 4

16/04/2013 738 צפיות 3 תגובות
יווו, איך שאני מקווה שתאהבו את זה!
העיקר, להגיב להגיב להגיב!!!

בעוד הדמעות ממשיכות לרדת שמעתי את תומר אומר ״הינה, היא שם…״ ״מה קרה?״ שאלה לורן שכבר התקרבה ורצה אלי. 20 דקות חיכיתי, 20 דקות שבהם חיכיתי וניסיתי להבין מה קרה פה.
מגיל 10 אנחנו יחד וביום אחד הכל התפרק. אני מרגישה שהכל באשמתי. לורן חיבקה את כתפי והתיישבה לצדי על הסלע. תומר עמד והסתכל על שתינו. ״איפה ספיר?״ שאלתי מנגבת את דמעותי, אסור שידעו שבכיתי. אני חזקה! ״אנחנו יודעים שבכית דבי. ספיר לא עונה בטלפון ולא פותחת ת׳אמת בבית שלה אבל היא שם.״ אמר תומר. ״דן הוא…״ הדמעות חנקו אותי. לא יכולתי להגיד את זה, רק לחשוב. נפרד, דן נפרד ממך. דן, נפרד. המילים מילאו לי את המוח. ״דן הוא…״ ניסתה לורן לדובב אותי ללא הצלחה. ״5:00, בואו נתקדם לבתים.״ אמר תומר. ״5:00.״ חזרה אחריו לורן. ״בואו לא נתקדם לבתים.״ מי הולך ב5:00 הביתה? ״יש לי משהו דחוף לעשות.״ אמר תומר. ״מה?״ שאלתי, קולי חזר לקדמותו ולא רעד. ״יש לי פגישת עבודה.״ אמר, הוא שיקר. ״אנחנו מכירים אותך יותר מדי טוב. שקרן.״ אמרה לורן. ״אולי, אבל מה שאגיד יעבור מהר מדי לדן.״ אמר תומר והסתכל עלי במבט מאשים. הרכנתי את ראשי. ״דן עזב.״ לא הצלחתי להגיד אותי. ״מה זאת אומרת עזב? את מי?״ שאלה לורן בלחץ. ״אותי.״ נשברתי. אני לא מאמינה שאמרתי את זה. עכשיו זה הפך להיות אמיתי.
״הוא נפרד ממך?!״ תומר צעק את זה. ״סתום!״ צעקתי עליו. הוא התכופף על ברכיו. ״דברי!״ אמר. הסתכלתי על שניהם ושפכתי הכל. ״דפוק.״ פלטה לורן. ״הוא לא, הוא מרגיש נבגד!״ למה אני מגנה עליו? ״הוא חי בסרט.״ אמרה. ״אולי..״ עניתי. ״יש לי חברה.״ אמר תומר. ״סיוון.״ אמר. ״סיוון יוצאת איתך?!״ שאלתי בנימה קצת מזלזלת. ״כן. אמרתי לה שהפסקתי לדבר איתכם.״ הוא נראה עצוב. ״אני לא מבינה, היא לא אוהבת אותך בכם מקרה?״ שאלתי קצת מופתעת. ״אני אוהב את שיר וסיוון היא הדרך והיא מודעת לזה, אז יש לה תנאים.״ הסביר תומר. ״דויד הורס. הוא מטבריה.״ אמרה לורן. ״ערס.״ אמרתי. ״סתמי.״ צחקקה. ״ומה איתך?״ הסתכלו עלי. ״אני שבורה ומנסה להתאחות.״ עניתי. ״יאללה, בואו לספיר.״ אמר תומר וקם. לורן קמה ועזרה לי לקום. ״ומה עם דן?״ שאלתי. ״הוא יכול להיות חבר שלנו עם הוא רוצה.״ אמרה לורן. ״והכונפיה והחדר האפור?״ שאלתי. ״יכול להיות מקום נהדר לבכות בו. וגם יש כנופיית זבל, פשוט נוספו לה חברים…״ אמר תומר ושלושתנו התקדמנו לביתה של ספיר.

אני עדיין שבורה אבל אולי לורן צודקת. עם הגיל משתנים החברים ואיתמר האופי… 


תגובות (3)

אעאעאנאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאאעעאא

16/04/2013 07:39

מההה?! לאאא אסור להם להיפרד !!!
הם צריכים להיות בייייחחחדדד!
תמשיכיייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ העלתי פרק 9! ❤

16/04/2013 07:40

למה, שיפרדו. ואז הוא יבן שהוא טועה והוא יחזור. לא לדאוג!
בקשר לסיפור גורל לא צפוי. אני לא מגיבה כי את יודעת כבר שאת כותבת מהמם, אבל בכל זאת את רוצה שכל פעם אני אכתוב את זה, בכיף;)

16/04/2013 08:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך