לבחור גורל

Galoosh 25/05/2014 525 צפיות תגובה אחת

אלוהים, אנחנו כל כך מושפעים מהאנשים סביבנו, ולא רק זה.
אין אחד שעושה משהו שהוא אוהב בלי לחשוב מה חבר שלו היה עושה ואז הוא משנה את ההתנהגות, רק בגלל שחבר שלו ככה. לי לא אכפת מה אנשים אחרים חושבים. הנה, אני משקרת.
אני בטוחה שלכל אחד יש ניצוץ של קנאה. הדשא של השכן ירוק יותר. גם אם אין לו דשא, תמיד נמצא איזה שורש לקנא בו. אנחנו, בני האדם, כל כך מטומטמים לפעמים. תמיד יהיה איזה אחד שיחשוב שהחיים שלו גרועים. אבל תפנימו, הם רק התחילו, הם עוד יעברו בפיתול בין שבילי העפר הריקים והשוממים של החיים שיתכסו אור ושמחת חיים ברגע הראשון שתראו אותם. אתם תטפחו את המקום בכל ליבכם ותשמחו. במקום הזה יפרחו עוד המון נתיבים של חיים, קטנטנים שעוד יגדלו ויהיו המקום לאושר שלכם. הם יחייכו אליכם ואתם אליהם. אתם תגדלו אותם בשלווה ותצטערו על שאפילו חשבתם להקריב את עצמכם לעולם הרענן שלפעמים חושבים שמתנכל אל כל אחד באופן אישי אבל זה רק דמיון. אתה בוחר את הגורל שלך. לפי הדרך שאתה מתנהג. אתה צריך להנהיג את הכוח שלך, הייעוד שלך, לפי הדרך שאתה רוצה. אף אחד לא יכול להחליט בשבילך. אתה צריך להיות חזק. אני חלשה. אני כותבת כדי לפרוק הכל. אבל לא, הכל בסדר. בגלל שאני מתמודדת הכל טוב! לפעמים אני שמחה שאני מיוחדת ורגילה כאחד. אני לא ממש איזה כוכב באמצע עולם של שמיים ריקים. אני גם לא נערה בתוך מקום סואן, אני פשוט אני, ואני אוהבת את זה. אני מיוחדת בדרך שלי. אני לא מפחדת לומר את מה שאני חושבת, אבל בגבולות, לכל אחד יש גדר שהוא ילך אחריה ובלי לפחד יעבור אותה, יש אנשים שהגדר אצלם תהפוך לחשמלית מרוב שהם יילחצו. הטיפ האמיתי זה להיות מי שאתה, להתמודד עם החיים ולהאמין, כי הכל ייגמר, גם אם הוא עדיין לא התחיל.


תגובות (1)

ההתחלה הייתה טובה יותר לדעתי מהסוף, אבל המשפט "הנה, גם אני משקרת" עשה את הכל.

20/08/2014 13:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך