המטורללת13
היי זאת שוב המטורללת 13 אז...אחרי המון! זמן! שלא העלתי סיפור נזכרתי בסיפור שנתתי בתור עבודה אז החלטתי לשפר אותו והעלות לאתר אני מקווה שאהבתם אותו וכמו תמיד תענות הערות על הסיפור או סתם תגובות אתם מוזמנים בשמחה לרשום אני תמיד קוראת ואם מישהו רוצה ליצור איתי קשר אני אשמח שהיה יום טוב שלכם המטורללת 13

לכל דבר יש משמעות

המטורללת13 12/08/2014 865 צפיות אין תגובות
היי זאת שוב המטורללת 13 אז...אחרי המון! זמן! שלא העלתי סיפור נזכרתי בסיפור שנתתי בתור עבודה אז החלטתי לשפר אותו והעלות לאתר אני מקווה שאהבתם אותו וכמו תמיד תענות הערות על הסיפור או סתם תגובות אתם מוזמנים בשמחה לרשום אני תמיד קוראת ואם מישהו רוצה ליצור איתי קשר אני אשמח שהיה יום טוב שלכם המטורללת 13

סיפור שכתבתי ועכשיו מצאתי במגירה:"לכל דבר יש משמעות"
אומרים שלכל דבר יש משמעות אבל לא לדבר הזה…יומני היקר זה שוב כריס בראון אתמול בלילה חלמתי חלום מוזר מאוד בחלומי הופיע איש גבוה והוא נשא אותי על גבו.והעיף אותו ברקיע כנשר הסתכלתי למעלה וראיתי את ראשו של אחי המנוח ניסתי לקרוא לו נדהמתי לראות את אחי,אבל אחי לא שמע. אתה בטח תוהה לעצמך יומני היקר למה חלמתי דווקא על אחי אז ככה: אחי נפטר לפני בעקבות מלחמה הוא היה בצבא בזמן שנלחם פגע בו רימון ואחי לצערי הרב נהרג במקום לאחי קראו ג'ייק,ג'ייק בראון אח היקר שלי! איך הלכת? עם מי אדבר עכשיו?! אני ואחי הינו בקשר טוב מאוד יש אומרים שהינו כמו שני חברים טובים למרות שרבנו כמו שני אחים רגילים,עדיין היינו כמו שני חברים אשר נפגשו לראשונה בחלומי הרגשתי תחושה רעה שאי אפשר להתגבר עלייה הרגשתי מלא צער וכאב כמו תינוק שנפרד מאימו,וההרגשה הייתה הזו הייתה דבר רע שלא יכולתי להוציא מהראש ההרגשה הזאת לא עזבה אותי אפילו לא בשנתי. ניסתי לקרוא שוב לאחי,אבל אחי המשיך להעיף להעיף אותי ברקיע. ניסיתי לזוז או למשוך את צומת ליבו של אחי אך אחי היה כחריש. היו רגעים שחשבתי שבשביל ג'ייק רצונו של אדם או כלומר הכבוד שלו יותר חשוב מאחיו הקטן וזה לא התאים להתנהגות שלו הוא התנהג כשהיה בחיים ז"א כמו שאני מכיר את אחי הוא היה עונה לי כשהייתי קורא לו, קראתי לאחי פעם נוספת אך אחי היה עדיין כאדם ששמיעתו שואפת לאפס חשבתי על חלומי, חשבתי למה אני חולה דווקא על אחי המנוח? אולם מכיוון שאני לא יראה יותר אחי,כמה נהנו הינו בקשר טוב מאוד. למה רוח ה' לוקחת דווקא את האנשים הטובים? אלא שלא עשו רע או עוללו אבל לאף אחד למה?! למה דווקא אחי,למה לא אותי? אני יודע שזה נשמע חריג,שדווקא אני אומר דבר כזה כי בשבילי אחי היה כל עולמי. וגם עכשיו הוא כל עולמי. בסדר אני יודע שחרגתי ממסלולי. אוקי,אז בהמשך חלומי אחי הוריד אותי בעננים. המקום היה מאיר עיניים ומסביר פנים ופשוט מדהים להפליא. ראו את כל עולמנו מתחת לעננים לרגע חשבתי שאני בגן עדן שאלתי את אחי:"ג'ייק? למה הבאת אותי לכאן? ג'ייק חייך ואמר:"אחי היקר אתה יודע כמה אתה חשוב לי ואני מאוד מאוד מתגעגע אלייך.." קטעתי אותו בדבריו ואמרתי:"אחי היקר אם כך אז למה אתה לא חוזר?" הוא חייך חיוך שובב ושוב אמר:"אח קטן לא סתם שלחו אותי לגן עדן מגן עדן אני לא יכול לחזור מגן עדן אף אחד לא חוזר. הצטערתי ואמרתי לו:"אם כך אז איך הדבר הביזארי הזה הזה שאני רואה אותך ואני יכול לדבר איתך בחלום."הוא צחק ואז אמר:"בחלום אני יכול לדבר איתך זה מין דבר ללא הסבר"ככה אני הבנתי שזה באמת חלום ואין סיכוי שאני יראה שוב את אחי נתתי לו חיבוק חזק מאוד והסברתי לו שאבא אימא ואפילו קיט הקטנה מתגעגעים אליו מאוד הוא גם אמר שהוא לא היה רוצה שזה יקרה לו אבל זה גורל של אדם הסתכלתי עליו במבט מתחנן ובקשתי ממנו שיחזור כי אני מתגעגע אליו הוא אמר:" אח יקר אני יפגוש אותך כשתמות" שאלתי:"זה … זה עומד לקרות בקרוב?" הוא הסתכל עלי במבט תמים ואמר:"אחי אני לא יכול לגלות לך,אך מה שכן אני יכול לגלות לך שיש לך עוד זמן רב על האדמה שם למטה" חייכתי ואמרתי "אח יקר אני מתגעגע אלייך כל כך" שדמעות עלו בעייני וגרוני נחנק הוא חיבק אותי ואז התעוררתי מהחלום זה היה החלום הכי מוזר שחלמתי בחיים,ושבוע אחרי חשבתי על החלום הזה ונזכרתי בשיר ששמעתי לא פחות מחודש שלכל דבר יש משמעות,אבל לחלומי אין משמעות אין שום סיבה הגיונית איימי השכנה שלנו הייתה מדיום,כלומר מתעסקת וכלומר מתעסקת בכל התחומים האלה של דברים מוזרים אז חשבתי אולי איימי יודעת על מה מדובר היא אמרה לי שאולי המוח שלי זקוק להפסקה וכדי שאני אלך לנוח כדי שהמוח שלי יאגור מספיק אנרגיה. איימי אמרה לי ללכת לשחק עם חברי הטוב דרק וכך היה . הלכתי דיברתי איתו על חלומי והוא גם אמר לכל דבר יש סיבה הגיונית. עניתי לו:"אם לכל דבר יש סיבה הגיונית כמו שאתה אומר אז קדימה חכם גדול תסביר את זה" מרוב מבוכה הוא שתק ידעתי שגם הוא לא מבין בזה ושהוא לא יודע באמת על מה אני מדבר. אחר כך הלכתי למחסן שמתחת לבית שלי וחיפשתי אלבומים ישנים או מכתבים משהו שיסביר למה חלמתי על אחי דווקא אתמול ולא בכל יום בחיים שלי אני לא זוכר את עצמי כל כך אובססיבי לגבי משהו כמו זה בכל אופן, ראיתי את אחד המכתבים כשהייתי קטן בערך בגיל 6 התחלתי לרשום לו מכתבים. אחד המכתבים שמצאתי היה בתקופה שאחרי האהוב היה בצבא. רעדו לי הידיים שראיתי המכתב פעם נוספת ומיד אחר כך פתחתי את המכתב בזריזות והוא התחיל כך:"היי ג'ק היום לדמתי היום זה היום הראשון בבית הספר התרגשתי מאוד,אתה חסר לי,היום אמא הכינה לי כריך עם חמאת בוטנים ושוקולד לבית הספר סיפרתי לה איך אני ואתה אהבנו לאכול את זה לפני שנסעת וגם שאתה מאוד חסר לי,אמא חייכה ואמרה שאתה מאוד חסר לה בבית והיא מאוד עצובה וחסר לה החיוך שלך והחום שאתה מביא לבית. היא אומרת שבהזדמנות הראשונה שתהיה לה היא תבוא לבקר לא הבנתי כל כך מה המילה הזדמנות אומרת אבל אל שאלתי כי התביישתי לשאול חשבתי שאמא תחשוב שאני מטומטם בגלל שאני לא מבין מה המילה הזאת אומרת. אחי היקר אנא תחזור מהר מהצבא אני מתעגעגע אלייך ושתחזור תסביר לי מה זה הזדמנות טוב? אני מתעגעגע אלייך מאוד וגם אמא וכל המשפחה אוהב כריס." ישר אחרי שסיימתי לקרוא את המכתב וקיפלתי בעדינות ירדו דמעות בעייני הרגשתי מחנק בגרון. פתאום הבנתי שאתה לא איתי וכל השנים האלה פשוט רבנו סתם צחקנו בכיף. בלי לדעת שיום אחד בלי התראה מוקדמת אתה תעלם מחיי לתמיד אך אתה כמו לא יודע אמרת לי בקולך האוהב:"אחי אני אחזור בעוד שבוע לבית ונשחק כמו תמיד אני מבטיח" בקולך היה נימה של הבטחה ממש בטוחה היתה כל כך בטוח בעצמך וכך היה חזרת לבית נהנינו שיחקנו צחקנו.אחר כך חזרת לצבא בלי לומר מילה ומאז אותו היום נעלמת מחיי לתמיד הדבר היחידי שראיתי לפני שעזבת היה החיוך שלך. החיוך המתוק שלך אני מתעגעגע אלייך כלכך. טוב יומני היקר זהו בערך עכשיו אני הולך לראות אלבומים ישנים של ושל אחי תודה על ההקשבה שלך יומני היקר של כריס בראון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך