לעמוד על הראש

סיפורי האנגרית 27/03/2013 1334 צפיות 6 תגובות

אני מתהפכת, מרגישה בקווצות השיער נופלות על המזרן ובדם יורד אט-אט לראשי. ״את לא תצליחי,׳ שמעתי אותו מלגלג. ״אף אחד לא הצליח.״
״אני כן,״ אני אומרת. ״תחיה ותראה.״
אני רואה את העולם הפוך: הרצפה היא התקרה והתקרה היא הרצפה, חפצי האקרובטיקה מרחפים באוויר והצלליות משתקפות בשמיים. ורק אני, אני היחידה שעומדת כאן, איתנה.
״לא נמאס לך?״ הוא קורא אחרי עשר דקות.
״לא,״ אני אומרת בקול צרוד מאוד. אני מייד משתעלת. ״אני אצליח.״
אני ואח שלי התערבנו. אני אמרתי לו שאם כל היכולות שלי באקרובטיקה אני אצליח לעמוד על הראש במשך שעה. הוא לא הסכים איתי.
הידיים שלי מתחילות להתעייף, והמזרן כמו נדבק לראשי. העיניים שלי נעצמות לאט, ואני מניחה שכל הפנים שלי אדומות. הרגליים מתחילות לרעוד. אני מרגישה בדמעות זולגות על פניי אל המזרן.
״את בוכה, קורה?״ הוא ניגש אליי. ״קומי, משוגעת! עברו 40 דקות!״
״לא אקום.״ אני ממצמצת וחוזרת לעצמי. ״לא אפסיד בהתערבות מולך.״
הוא מגלגל את עיניו והולך משם. בינתיים הצלליות נעלמו, החפצים נערמו בערימה מסודרת ליד הקיר וחלק מהאורות כבו.
״טום..״ אני מתנשמת באיטיות. ״עוד כמה זמן נשאר לי?״
״דקה,״ הוא אומר בדאגה. ״מספיק, את כולך אדומה- קומי..״
אני מנידה בראשי, ובבת-אחת מקיאה את כל מה שאכלתי היום, היישר על המזרן הכחול. אני ממשיכה לעמוד הפוך בעוד טום צועק משהו, אימא שלי באה בריצה ולוקחת אותי בכוח מהרגליים. מניחים אותי על מזרן נקי ומושיטים לי כוס מים. ״מה עשית, קורה?״ שואלת אמא שלי ומניחה מטלית לחה על ראשי.
אני מסתכלת בשעון שמאחוריה. השעה 16:01. אני מחייכת. ״ניצחתי, טום,״ אני אומרת חלושות לפני שאני מתעלפת.


תגובות (6)

קצת מוזר…
זה לא מסוכן להיות כל כך הרבה זמן בעמידת ראש?
אני אפילו לא יודעת לעשות את זה… -,- אני לא מצליחה להחזיק את עצמי..
אבל בכללי הקטע יפה(=

27/03/2013 14:36

אהבתי את הקטע !
אני בהתעמלות ובקושי עומדת שנייה על הראש,
אבל בשאר הדברים אני מצליחה -.-
אז….קטע יפה, וקורה ממש עקשנית, והיא רוצה להוכיח לאחיה ששהיא כן יכולה לנצח בהתערבות ,
ואמרתי שזה יפה, וש♥ את זה ?

27/03/2013 14:37

מושלםםםם♥♥♥

27/03/2013 15:15

מקסים. האמת שזה ממש מסוכן לעשות את זה במציאות, אבל אהבתי את הרעיון מאחורי הסיפור.

28/03/2013 11:52

אחד המגניבים שלך. מאיפה הבאת את הרעיון הזה?

29/03/2013 09:49

קודם כל, תודה לכולכן!! ♥ אצ׳ואס, האמת שאני חשבתי על זה כשראיתי טלוויזיה עם אבא שלי. הייתה תוכנית בנשיונל.ג׳יאוגרפיק על אנשים בשם הוטריטים שחיו פעם. אחד מהם היה עם סכנה להתקף לב מרוב האוכל שהוא אכל. אבא שלי אמר לי שזה מאוד מסוכן, ואז חשבתי על דברים מסוכנים, והתערבויות, ו.. זהו.

30/03/2013 01:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך