ariela
אם שעממתי אתכם למוות , תגיבו לי ! 3>

"מהמגירה של משהו שרוצה לכתוב רב מכר " ואיך זה קשור לכדור הארץ

ariela 03/11/2016 648 צפיות 4 תגובות
אם שעממתי אתכם למוות , תגיבו לי ! 3>

סידרת את הסלון אחרי סמי וג'נה שבאו לביקור ועלתה לי כותרת "מהמגירה של משהו שרוצה לכתוב רב מכר " . מסתבר שיש דברים בחיים שאתה עושה אותם ואז באה לך כותרת לפרק זמן הזה , לפעמים אתה נותן כותרת וממלא את השורות במשהו שיתאים לכותרת, אבל הרבה פעמים דברים יכולים להשתבש כמו טעות בהגייה , שגיאות כתיב . במצב כזה הכותרת נהיית די גמישה אלא אם כן אתה מתחייב לה ממש . בכל אופן איך משהו יכול לכתוב רב מכר? עליתי על משהו בזמן שאני גורפת שאריות של אורז מקרמל ורבע דג סלמון לפח , ואחותי מספרת לי על איך זה ש"תותים " הפך להיות כזאת הצלחה שכל בן אדם שתגיד לו " החיים שלך תותים " הוא יבין על מה אתה מדבר …
אז נגיד שמשהו רוצה לכתוב רב מכר כן , במהירות ובלי תלות בכישרון יוצא דופן, הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא ע"י … שהוא ירצח את כל המשפחה שלו ועדיף באופן ברוטלי לחלוטין ! וזה ילך ככה ( אתה לא יכול סתם לרצוח משהו ולהתפרסם סתםם צריך גם לדעת איך לעשות את זה , זה לא שאין להוא "שרוצה לכתוב רב מכר " שום כשרון …) אז הוא רוצח את המשפחה שלו באופן ברוטלי – דוקר אותם 20 דקירות\משהו שקשור באונס\מכה בהם עם מעדר 9 פעמים\טוחן את הידיים שלהם במכונת בשר ואז הורג אותם , כורת את האצבעות וחונק אותם עם זה עם כיתוב בדם על הקיר של "נתתי לכם אצבע רציתם את כל היד , בחיים אני לא יהיה טוב מספיק בשבילכם מאדרפאקרס" וכ"ו אח"כ הוא כורת את הראשים שלהם , מרוקן את הדם , מחבר חזרה עם ברגים לגוף , מושיב אותם בשולחן ערוך יפה ( עדיף שיהיה גם תינוק ,ילד בן 10 בערך ואחות יפה ) עם קערות של מרק , סכו"ם מכסף , שינדליר מלמעלה ואזז הוא מתקשר לשוטרים שיבואו…זה חגיגה !
התקשורת תהיה חייבת לסקר את האירוע , תחשבו על זה , יסקרו את הרצח בחדשות , ידברו על זה בתוכניות אירוח , יעשו פאנלים עם פסיכולוגים כדי להבין מה מביא בן אדם נורמיטיבי בגיל צעיר ללא עבר פלילי , בעיות של שתייה , עישון או נטייה כלשהיא לאלימות לקום ולרצוח את כל המשפחה שלו באמצע יום בהיר . יביאו את חברים שלו מהעבודה , מכרים , קרובי משפחה שרוצים לקבור את עצמם מבושה , אנשים שלמדו איתו , את הסייעת שחיתלה אותו בגן כדי לקבל איזה שהיא פרספקטיבה שאולי יש בה רמז או שמץ לניצני אופי שיכולו להוביל למעשה מחריד שכזה , יביאו את האקסית הזועמת שלא נאמר הנקמנית כדי שתגיד שהיא זרקה אותו כי הוא עשה מעשים מגונים שהיא (למרבה הנוחות ) לא מסוגלת לפרט (זה יהיה תחת הכותרת "החברה לשעבר ששוברת שתיקה ושופכת נקודות אור על הפרשה ) וזה כדי להרגיע את האנשים שהיה לו עבר אלים ושלא כל בן משפחה רגוע ושליו באמת יכול לקום ולרוקן את הדם מהפנים שלך באופן מעשי כמובן . אלא אם כן המטרה של הבן משפחה הזה היא לכתוב רב מכר , אבל את זה תוכניות האירוח לא באמת יודעות …
באחד מהסיקורים חבר ילדות קרוב של הרוצח יפלוט בשידור ( כשהוא מדבר בחדר חשוך עם הגב למצלמה בקול מעורפל ) שהרוצח נהג לכתוב לעצמו סיפורים והוא אפילו כתב לילה לפני הרצח וזה היה כמו אובססיביות בשבילו … הכתיבה . אחרי כזה משפט אין ספק שהרבה מאד אנשים יתעניינו מה בעצם הבן אדם הזה כתב ? , האם מהסיפורים שלו יהיה אפשר להבין מה הוביל אותו לרצח כזה ? האם מרומז שם בין השורות מה היה המניע לרצח? האם הוא חי חיים כפולים והסתיר מכולם את נטיותיו האלימות ? האם יהיה אפשר להסיק מהסיפורים שלו על אנשים אחרים על דפוסי התנהגות , מחשבה וצורת התבטאות שמעיד על בן אדם עם נטייה לאלימות?? . פסיכולוגים ימותו על זה , לפחות אחד מהמתעניינים יראה את הפוטנציאל , יקח יוזמה ויהפוך את הכתבים לספר ויתן לזה שם מפוצץ כמו : " מיומנו של הרוצח השקט " או משהו יותר מקורי , הוא גם יוסיף קטעים של ראיון שהוא ראיין את הרוצח ברמלה (באופן בלעדי ) וחלקים נבחרים מהמשפט ומאחורי הקלעים של המשפט . אנשים יקראו את הספר ידברו עליו , הוא יהיה במומלצים של השבוע בידיעות , פסיכיאטרים , פסיכולוגים ועוד ינתחו את הסיפורים של הרוצח כדי להגיע למסקנות חדשות בתחום נפש האדם (פחחח..) , יהיה קורס מרתק על הספר בתואר למדעי ההתנהגות באוניברסיטת תל אביב . הספר יתורגם לעוד שפות , ד"ר פיל יעשה על זה תוכנית ו…יש לנו רב מכר !!!
הרוצח יושב במאסר עולם אולי מתעללים בו והוא מרגיש הקלה כאילו הוא צריך לשלם איזה חוב , העיקר שהוא ידע שהוא הקריב את חייו ויותר מזה את חיי משפחתו כדי להגשים את חלום חייו – לכתוב רב מכר שאנשים יקראו אותו ויושפעו ממנו . והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה .
עד שמשהו בפינה חשוכה בעולם יקרא את הסיפור האחרון שלו בו הוא כותב איך לכתוב רב מכר ואז הוא יחליט לעשות בדיוק את אותו הדבר , ללכת בדרכי המנטור , הבחור שלנו ישמע על זה בחדשות והוא יחנוק את עצמו למוות עם הסדין של מיטת התא שלו כי הרי הוא התכוון לכתוב רב מכר , הוא לא התכוון לגרום לעוד משפחה למות וחוץ מזה זה הפטנט שלו!! , לפחות היו מתייעצים איתו לפני … . הקארמה היתה שהוא יתאבד בסופו של דבר אבל הדרך היחידה שבן אדם נורמיטיבי כמוהו יתאבד זה רק אם הוא ירצה בכל מאודו לכתוב רב מכר ויגרום למשהו לרצוח את המשפחה שלו כמו אפקט הפרפר .
וזה בעצם כל הסוד שבגללו כדור הארץ עגול , בגלל שהכל תמיד חוזר בסוף לאותה נקודה . בהתחלה היו קצת בריות לכל אחד היה חוט חיים משלו , מסודר . לאט לאט בריות התרבו , קשרים נוצרו ביניהם חוטים נקשרו , נפרמו, נקרעו , אוחו מחדש , והכל הסתבך לפקעת של קשרים . ובפקעת של קשרים שתי קצוות החוט יכולות להתחבר בדיוק באמצע הפקעת אפילו ע"י משיכת חוט קטן בנקודה כלשהיא בעיגול המסובך . אנשים משתי קצוות של העולם פיזית או מנטלית יכולים למצוא את עצמם מחוברים בלי להבין איך . וכשעלתה בי הכותרת " מהמגירה של משהו שרוצה לכתוב רב מכר " הבנתי בפעם הראשונה בחיים שכדור הארץ עגול .


תגובות (4)

חחחחחחחחחחחחחח זה הבלבול שכל הכי גאוני ומשעשע שקראתי לאחרונה (כי אני פשוט נוטה לשכוח דברים שלא קרו בטווח של השבוע האחרון)

03/11/2016 10:12

    חחח תודה , נמסתי ^ ^

    06/11/2016 13:18

חחח… סדיסטי לחלוטין.
יש בעיה קטנה בתיאוריה.
לא יפרסמו את הספר של הרוצח… אלא יכתבו ספר על הספר של הרוצח ועם הפרשנויות של פסיכולוגים ועדויות הכולל ראיונות עם הרוצח על הספר.
רק ספר על הספר יהיה רב מכר.
צר לי ;)

03/11/2016 12:16

    אני בהחלט מודה שיש מספר חורים בתיאוריה חחח

    06/11/2016 13:19
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך