מורה למכשפות *פרק 1*

קיבלנו בעיטה וזרקו אותנו החוצה. אנחנו 4 מכשפות גרועות. בכל טירה או דירה שמיועדת למכשפות לא מקבלים אותנו, הם מפחדים שנעשה צרות. האמת שאני זאת שעושה צרות בגלל חוסר המזל שלי. נתחיל מההתחלה, קוראים לי לונה אני בת 19 אני לא מכשפה מלידה אלה רציתי להיות מכשפה מגיל 16. אני זוכרת שלקחתי את מטאטא הבית ורצתי בשדות, רציתי לעוף ללבוש שמלה שחורה, וכובע עקום ולצחוק בקול בלילות. בזמן שהירח היה מלא הסתכלתי יום יום בחלון לראות אם יש מכשפה מעופפת, הייתי פשוט מטורפת. בגיל 18 הכרתי את קליאו, היה לה שאיפות כמו שלי והיא הכירה לי את אליס וקייטי. ביחד החלטנו להגשים את החלום שלנו, התחלנו בללמוד קסמים מקוסמים, כמו להוציא ארנב מכובע לחתוך אנשים, ואז הלכנו להירשם ל"דירת המכשפות" שם גרות מכשפות מקצועיות בלבד. וברגע שהגענו אפילו לנופף במקל לא ידענו ולהיות ערות כל הלילה לא הצלחנו עד.. שהוציאו אותנו משם. היינו מאוכזבות כל כך, וכולם הבנו שזה בגללי בגלל חוסר המזל שלי, כי זה היה הרעיון שלי לבקש מאחת המכשפות להתחפש לצפרדע ולהראות למורה שהצלחתי בקסם…
"טיפשה אחת" אליס אמרה לי, ישר התעצבני. למה היא מאשימה אותי בכלל "בגללך לא רצו אותנו שם, המזל שלך הורס אותנו" "מה את רוצה חשבתי שזה יצליח" "אולי תפסיקו כבר" קליאו עצרה אותנו והסתכלה על כולנו "מעבר ליער יש אחוזה, שמעתי שיש שם זקנה שמלמדת מכשפות" קליאו אמרה והמבט שלה אמר שהיא ממש בטוחה בזה. " לא נספיק להגיע לשם" קייטי אמרה מיואשת והלכה לכיוון הדירה שלא רצו אותנו, כולם היו מאחוריה קליאו המשיכה לבד. עצרתי את הפסיעות שלי והסתכלתי על קליאו, רציתי ללכת איתה ולראות על מה היא מדברת "תעצרו, בואו נלך איתה" אמרתי. כל הבנות הסתכלו על אחת השנייה והסכימו, הלכנו ביחד. הלכנו בשקט ביער והשמש מתחילה לרדת. "עומד להיות חשוך, אולי נחזור חזרה?" קייטי אמרה קצת מפוחדת "אפשר לישון כאן ולהמשיך מחר בבוקר" אליס אמרה והצביעה על העץ השמן שהיה כמה מטרים מאתנו.
השמש ירדה מהר, וצבע השמיים היפים נהפכו לשחור וכוכבים נוצצים הופיעו. ישבנו מסביב למדורה קטנה, הרגשתי שאנחנו דומות מאוד לקיבוצניקים, היה חסר את המרשמלו וזהו.
" מה אתם חושבות שיהיה מחר?" אליס אמרה והעיניים שלה הסתכלו על המדורה, "יהיה בסדר" קליאו אמרה וחייכה מיד "יש לה הרבה סבלנות, למכשפות" היא הרימה את קולה והסתכלה עלי. לא הגבתי לה והיה שתיקה עד שנשכבנו לישון.
קמנו בבוקר זה נראה כמו חמש לפנות בוקר. קליאו קמה עם שמלה מקומטת, אליס קמה עם שיער קופצני, קייטי כמה עם עלים בתוך השמלה ואני קמתי עם חרק מוזר מת בתוך פי. נרדמנו חזק ולא הרגשנו מה עלה עלינו ועוד איך חרק נכנס לפה שלי.
הגענו סוף סוף לאחוזה, עם הרגשה טובה ומראה נורא. לא התייחסנו לזה רק במה שעומד לקרות.
האם הכול הסתבך בלל חוסר המזל שלי?….


תגובות (9)

ראשונההההה
עולה לקרוא

07/01/2013 13:37

הערות קטנות:
אתה רץ יותר מידי מהר בעלילה, אז קצת יותר לאט
לרדת שורה באנטר.. הכול רגוע, אוקיי? :)
כשיש דיבור בין הדמויות, אל תעשה מרכאות צמודות:
״בלה בלה בלה״ ״בלו בלו בלו״ ״בלה בלה בלה״
זה נורא מבלבל את העין, אז לכן עושים:
״בלה בלה בלה״ היא אמרה ברוגז ״בלו בלו בלו״ אני עונה בחזרה
סבבה?
וחוץ מזה הכול טוב..
תמשיך!!

07/01/2013 13:42

אוקי

07/01/2013 13:44

אהבץי.. אבל שים לב להערות של משכית :)

07/01/2013 13:57

*אהבתי

07/01/2013 13:59

אהבתי מאוד את העלילה זה הולך להיות מעניין אני בטוחה חחחח…… אתה באמת מתקדם קצת מהר אבל לא נורא חחחחחח…….. ותמשיך!!!! =)) 3>

07/01/2013 14:27

היו שתי קטעים שהתגלגלתי מצחוק מהם
כתיבה נפלאה, אבל עדיין צריך לדעתי להוסיף יותר תיאורים.

07/01/2013 15:33

תמשיךךך (:

07/01/2013 22:14

תמשיייך [= <3

07/01/2013 22:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך