מילותיי שלי

לאסתםמישהי 02/08/2016 659 צפיות 6 תגובות

חייתי בתוך ארון, ארון של שקרים.
הייתי טיפשה, האמנתי.
אני לא כמוהם.
אני אוהבת מילים. מילים יפות ומסתלסלות, מילים קצרות וארוכות, מילים מוכרות ושפת רחוב, ומילים שיעלמו בקרוב.
אני אוהבת מילים.
אני אוהבת מילים!
אוהבת לקרוא ספרי פנטזיה, מתח ומסתורין! אוהבת תעלומות וסתרים! אוהבת לפתור חידות ואוהבת לשיר בקולי קולות!
המילים הן הנחמה, המילים הן הקושי, המילים הן הכאב והאהבה.
המילים הן הכל, הכל בשבילי.


תגובות (6)

במילים אחרות מכתיבת הפרשנות האישית שלי-את בן אדם הומני.
אבל לא הבנתי את המשפט "חייתי בתוך ארון,ארוך של שקרים?"למה הכוונה שלך בארון?ובזה שחיית בו?
באשליה של המציאות?
מעניין….

02/08/2016 17:21

הארון הוא המקום שבו אמרתי לעצמי דברים, שקרים, שכנעתי את עצמי בדברים שכדאי ודברים שעשיתי. אז עכשיו כאילו יצאתי מהארון חחח אבל מארון השקרים שלי. תודה על התגובה!

02/08/2016 19:00

מדהיםםם. מוכשרת ברמות. מזדהה איתך

02/08/2016 19:12

איזו מחמאה! תודה תודה תודה, אוהבתתת שתזכי לכתוב עוד הרבה הרבה קטעים מהלב ושאנשים יגיבו לך (; אני גם אגיב כשצריך!

02/08/2016 21:05

וואו. דבר ראשון, אני חייבת להגיד שאני ממש מזדהה. גם אני חיה בארון הזה הרבה זמן, ואני עדיין פוחדת לצאת ממנו. כל הכבוד לך על האומץ והארה!
דבר שני, הכתיבה עצמה ממש יפה!
אהבתי שלמרות שהמסקנה שהגעת אליה היא לא פשוטה והתהליך של ההבנה הזאת כנראה לא קרה בן רגע, הקטע לגמרי קליל, אופטימי ופשוט (בקטע טוב! חח)
אהבתי פה הכל!! בעיקר את הכנות, לעצמך ולאחרים. הלוואי שגם אני הייתי ככה.

16/08/2016 01:10

    וואו אני כל כך שמחה שהוא "קליל, אופטימי ופשוט"! אין מחמאה יותר גדולה מזאת (:
    דניאל (זה בסדר שאני קוראת לך ככה? :), את גם יכולה לצאת מהארון הזה, אני בטוחה. רק תתני לעצמך להיפתח ותרגישי, ממש תרגישי ותביני (!) את עצמך, את תגיעי להבנה של מה שאת רוצה ומרגישה.
    תודה, ושוב תודה על התגובה! תאמיני לי, את תצאי מהארון הזה בקרוב.

    16/08/2016 09:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך