מכורים.

גולגול^~^ 06/03/2016 690 צפיות 2 תגובות

מכורים. דפוקים. נואשים.
זה מה שאנחנו,אם תרצו ואם לא תרצו.
כל היום הראש למטה,העיניים מביטות במסך שמפיץ קרינה ולנו לא אכפת.
זה כל החיים שלנו לא? איך נעזוב את הפלאפון רגע ולא נדבר עם החברה,זה גם לא משנה שהיא יושבת כמה מטרים ממני,פשוט יותר קל לכתוב לה במקום לדבר איתה פנים מול פנים.
אז העלת תמונה לאינסטגרם, ערכת אותה קצת,הוספת פילטרים,טישטשת פה ושם ולחצת העלה.
שום דבר מהדבר הזה לא אמיתי
הקטנת את הרגליים בפוטושופ כדי שאנשים יחשבו שאת יותר רזה? על מי את מנסה לעבוד? אנשים רואים אותך יום יום ולא הם לא רואים את התמונה עם הרגליים הרזות.
ואת, העלת תמונה שלא רואים שום דבר חוץ מהגוף שלך,הפנים מוסתרות וכל התגובות שקיבלת זה "יפה שלי" "כמה יופי" ואני שואלת את עצמי איפה היופי? נו בסדר אז ראינו את הגוף שלך,אבל? איפה הפנים? איפה הדבר שגורם לבן אדם באמת להיות יפה?
ועכשיו חכו לא סיימתי,עברה שעה ויש לך רק 100 לייקים? וואו בושה! איך את יכולה לחיות ככה? הכמות הזעירה הזאת תהרוג אותך.
תתעוררו!!!!
לייק זה מה שמשפיע על המצב רוח שלכם? אני מרחמת עליכם כל כך.
אתם לגמרי מסכנים,נותנים למציאות העקומה הזאת להשפיע עליכם,ולא אני לא אתייפיף ואגיד שאני לא התבאסתי שלא קיבלתי לייקים אבל יודעים מה עשיתי? אמרתי לעצמי הלו חמודה בשביל מה העלת את התמונה,בשביל לייקים? לא העלת אותה כדי לשמור למזכרת,כדי לשתף את החברים הקרובים שלך בתמונה שמצאה חן בעינייך.
אז תגידו את זה לעצמכם גם! תרימו את הראש ותעזבו את הפלאפון שמעיק לנו על החיים,תופס לנו כל רגע ולא נותן זמן לנשום,כבו אותו כשאתם נפגשים עם חברים,שימו אותו בתיק בשיעור כי יש לכם כל כך הרבה זמן בהפסקה ואחרי בית הספר כדי להיות איתו.
אל תדאגו אם תניחו אותו בצד לשעה לא יקרה כלום,מבטיחה.
העולם ימשיך להתקיים גם אם לא תהיו מחוברים אל הפלאפון 24/7.
מקווה שהבנתם משהו ותפנימו את זה כי הפלאפונים התחילו להחליט בשבילנו ולא יודעת מה איתכם אבל לי זה לא מתאים.


תגובות (2)

וואו זה יפהפייה!
אני כל כך מזדהה עם זה. עלינו לחיות את החיים ולשים לב לכל הרגעים היפים שקורים סביבנו.
המסר חשוב ומעולה, הכתיבה מושכת והרגשתי שאני יכול לשמוע אותך אומרת את זה כאילו שאת מדברת אלי.
כל הכבוד :)

07/03/2016 00:57

    אני כל כך שמחה שהצלחתי להעביר את המסר ועוד יותר שאתה מזדהה עם זה.
    תודה :)

    07/03/2016 01:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך