אז ככה, את הסיפור הזה אני וחברה שלי מלהקת x כתבנו , סיפור מצחיק לפי דעתי לא יודעת מה אתם חושבים תקראו ותגיבו ...
מקווה שתאהבו =)

מלכת הפרצופים חלק א

12/04/2013 775 צפיות 2 תגובות
אז ככה, את הסיפור הזה אני וחברה שלי מלהקת x כתבנו , סיפור מצחיק לפי דעתי לא יודעת מה אתם חושבים תקראו ותגיבו ...
מקווה שתאהבו =)

כריסטינה וקרולינה מתכוננות לטיסה לארץ הפרצופים ומתרגשות…
שסוף סוף ידברו כמוהן!
כריסטינה וקרולינה הם אחיות תאומות שגדלו על שפת הפרצופים וכל חייהן רצו להגשים את החלום שלהן: לטוס לארץ הפרצופים ושהן תזכנה בתואר "מלכות הפרצופים". והן גם מאוד רוצות לפגוש את המשפחה שלהן, אם יצליחו. שהן היו בנות 5 אמהן ואביהן היו חייבים לעזוב ולא יכלו לקחת אותן איתם ויכלו לקחת רק את שני האחים הקטנים שלה: מילר ולרון, וגדלו עם סבתא שלהן שמתה כשהן היו בנות 14 והיו צריכות להסתדר לבד בחיים.
כריסטינה וקרולינה ידעו כל חייהן שאמן רצתה להיות מלכת הפרצופים אך לא הצליחה ולכן קוותה שלפחות בנותיה יזכו….. ורצו להגשים את חלומה! רק מגיל 16 יכלו להשתתף והן בנות 16 וקצת, הגיל שחיכו לו כל חייהן. כריסטינה וקרולינה היו נרגשות מהרגיל!
כריסטינה: "קר (קרולינה) אני לא מאמינה! סוף סוף החלום שלנו מתגשם!"
קרולינה: "כן כריס (כריסטינה) אני כל כך מתרגשת!
כריסטינה: "אני אתגעגע למקום הזה!"
קרולינה: " כן, אבל את יודעת שאנחנו חייבות ללכת כי אנחנו חייבות לזכות בתואר "מלכת הפרצופים"
זה היעוד שלנו בחיים!"
כריסטינה: "כן, אני יודעת"
קרולינה: "אז זה היום האחרון שלנו פה, צריך להיפרד כמו שצריך לא?!?!"
כריסטינה: "כן ברור! נפרדתי משרלין וכל משפחתה, את נפרדת ממישהו?"
קרולינה: "כן, ממירה"
כריסטינה: "אה יואו אני לא, טוב הלכתי!"
קרולינה: טוב, ביוש!"
-בינתיים כריסטינה הולכת למירה-
-שרלין נכנסת לבית-
שרלין הייתה השכנה והחברה של האחיות כריסטינה וקרולינה והן תמיד אהבו להיות ביחד וזה מאוד כאב לשרלין שהן עוזבות ורצתה להיפרד מהן.
שרלין: "היי קר מה קורה?"
קרולינה: "סבבה.. נפרדת מהכל"
שרלין: "כן אע.. יואו אני מה זה אתגעגע אלייך!"
קרולינה:" גם אני אלייך!"
שרלין וקר מתחבקות.
-כריסטינה נכנסת-
שרלין: "היי כריס מה ניש?"
כריס: "אחלה מה איתך?"
שרלין: "בסדר, הרגע נפרדתי מקר"
כריס: "יואו אני מה זה אתגעגע לצחוקים שלנו!"
שרלין:"כן גם אני, איזה באסה .. טוב אני חייבת לעוף אני צריכה ללכת עם אמא שלי אמרתי לה שאני חייבת לקפוץ לפה ל2 דקות, תהנו בארץ הפרצופים אני אתגעגע אליכן, תתקשרו!
כריס: " ברור , תודה שבאת, בייוש"
-שרלין הולכת-


תגובות (2)

יפה אל תידגי אני מבטיחה לך שיצא יפה מאוד מאוד ומקווה שעוד ארבה פה יגיבו לך כי את פשוט מושלמת בכתיבתך תמשיכייייי
אוהבת שרית ושבת שלום

12/04/2013 08:27

תודה מאמי, אני לא דואגת סורי שבסוף לא התחברתי חיכיתי כמה זמן בצ'אט וראיתי שאת לא באה והייתי חייבת לזוז ….
דברי איתי, אוהבת =)

13/04/2013 10:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך