מנגינה

story ghost 05/10/2015 658 צפיות 6 תגובות

הדבר הכי נהדר במנגינה היא שמעבירה את הרגש בלי שתצטרכי בכלל לחשוב. אלא ליבך מתחיל לדפוק בקצב שלה והרגשות עומדות לך בגרון ואת מרגישה כאלו עוד שנייה והן נפלטות החוצה, את מרגישה את הצורך לבכות בלי בכלל להיות עצובה את נהיית שמחה גם אם היום הזה היה נורא ובסופו של דבר את נהיית חלק ממנה והיא משלימה אותך.
והנה אתן הפכתן להיות שלם לא עוד שני חלקים שונים אלא עכשיו אתם שווים היא מעבירה בך צמרמורת ואת מרגישה שהיא עשתה לך טובה בכך שהפכה את יומך לדבר מופלא שונה מסוגו, והנה השער נפתח ואין עוד מנעול אשר עוצר את הרגשות ואת קורנת ורואים את האושר מרחקים והכל מזכותה בזכות אותה מנגינה שהפכה את יומך מאיום לנפלא כי היא יודעת מה את צריכה, ומחר יגיע יום חדש ואיתו מנגינות חדשות שיגרמו לתחושות שונות. ואת תגידי לה תודה על כך שעזרה לך גם במצב נורא והיא תנשק לך ותודה לך על עוד רגע מופלא ואת תגידי לה שעוד מעט עוד שנייה את תחזרי עליה ותהפכי למוארת בשנייה וכל זה מפגישה קצרה כשהיית בדרכך לעבודה לבית הספר או סתם שכבת לך סתם במיטה אז הינה לך עבר עוד רגע נפלא והכול בזכותה.


תגובות (6)

כל כך נכון.. מוזיקה זה חיים ~♥~
הסיפור מתואר בצורה מאוד יפה, וההערה היחידה שלי שחסרים סימני פיסוק והפרדת שורות, ככה שיצא שכל הסיפור דחוס ביחד ועובר בצורה מהירה וסתם.
בכל מקרה, יפה מאוד:)

05/10/2015 03:48

תודה וכן יש לי בעיה עם סימני פיסוק ו

05/10/2015 10:17

וזה משהו שאני תריכה לעבור עליו

05/10/2015 10:18

היי, story ghost, קטע קצר אך יפה!
יש לך כתיבה יפה, מסכימה עם תולעת סיפורים הסיפור מנוסח בצורה יפה.
אני גם מסכימה איתה לגבי חוסר סימני הפיסוק, זה קצת הקשה על הקריאה אבל לא נורא זה לא חיסרון גדול תמיד אפשר ללמוד את זה(:

הערות קטנות-
בשורה השנייה כתבת-
"ליבך מתחיל לדפוק בקצב שלה והרגשות עומדות לך בגרון"… רגשות זה זכר, לא נקבה. לכן אני חושבת שתצטרכי לתקן את ה"עומדות" ל-"עומדים" וכן בשורה השלישית את ה"נפלטות" ל"נפלטים".

אני מקווה שקיבלת את הערותיי באמת בהבנה, לא התכוונתי לפגוע או משהו בסגנון.
זהו, בעיקרון אהבתי את השיר(:
חג שמח(:

05/10/2015 12:28

    אהבתי את הסיפור*
    חח התבלבלתי בגלל שהגבתי קודם לשיר סורי

    05/10/2015 12:30

תודה ואני שמחה על ההערות זה חשוב לי :)

05/10/2015 12:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך