מרגריטה

26/09/2014 628 צפיות אין תגובות

ההורים שלה קראו לה מרגריטה על שם הרומן הרוסי של מיכאל בולגקוב "האמן ומרגריטה". הילדים תמיד צחקו על השם שלה, המורים היו בטוחים שהיא עולה חדשה, והיא הייתה נחושה בדעתה שיום אחד היא תחליף את שמה. כשהייתה בת עשר, כבר ניסתה לקרוא את הרומן כדי להבין את מקור שמה, אבל לא הצליחה להבין על מה מדובר. בגיל 14 ניסתה שוב. היא הייתה מרותקת לסיפור ההזיה בין מציאות לדמיון החתול אנושי, האישה שהופכת למכשפה, האדם שהופך לערפד, והשטן. ועדין לא הבינה למה, למה ההורים שלה חשבו שכדאי לקרוא לה על שם האשה, שבסופו של דבר הצליחה להתאחד עם אהובה האמן רק בעולם שמעבר. ובכלל ההורים שלה היו ילידי הארץ עם שורשים בספרד, טורקיה ויוון איך בכלל הגיעו לרוסיה? אמא שלה הסבירה לה שבעצם אף אחד מהם לא קרא את הרומן עב הכרס הזה, אבל היא ראתה אותו יום אחד בחנות ספרים, והחליטה שאם תיוולד לה בת היא תקרא לה מרגריטה. מרגריטה הייתה בהלם מהסיפור, "לא היה חשוב לכם על שם מי הבת שלכם נקראת? ואם מרגריטה הייתה אשה מסכנה שמתה משחפת בגיל 18"? אמא של מרגריטה שהתברכה אגב בשם פשוט וישראלי מיכל, חייכה "וזה מה שקרה למרגריטה?" עינייה של מרגריטה התמלאו בדמעות, "לא, אבל זה מזעזע שלא היה איכפת לכם". מיכל ליטפה את שערה, "אני לא מאמינה בדברים האלה, לא מאמינה בנומרולוגיה, ולא מאמינה שלשמות יש משמעות מיסטית. מרגריטה זה שם נפלא, ואת נפלאה. זה כל מה שחשוב." כשהתבגרה קצת יותר, והתחילה לעשות הכרות עם הדבר הנהדר הזה, שנקרא אלכוהול, היא התחילה להפיץ שבעצם השם שלה הוא על שם המשקה- מרגריטה: טקילה, ליקר תפוזים או קוואנטרו, מיץ לימון וקוביות קרח. החבר הראשון שלה קרא לה בכינוי חיבה טקילה. החבר השני שלה כבר היה יותר יצירתי הוא קרא לה סקוויז באנגלית סחיטה. החבר השלישי קרא לה פשוט ריטה, הוא טען שהקוקטייל הנפלא הזה קרוי על שם ריטה האוורד האגדית. מאז היא נשארה עם ריטה. כן כן, היו לה הרבה חברים, היינו כל כך עסוקים בשמה ששכחנו לציין שמרגריטה הייתה…איך נגיד את זה מבלי לחרוג מגבולותינו אשה מפוארת. לא יפה מידי לא פשוטה מידי, אבל מפוארת. זאת לא הסיבה שהיו לה כל כך הרבה מחזרים, את המראה המפואר היא סיגלה לעצמה בעיקר אחרי החבר השלישי. אחרי שצפתה כמה פעמים ב"גילדה" החליטה שהמראה הלוהט של ריטה האוורד דווקא מתאים לה. שינתה את צבע שערה שהיה בגוון חום סתמי לאדום לוהט, שינתה את כל ארון הבגדים שלה או בעברית צחה גרדרובה, זרקה מהמקרר את כל מה שהיה רשום עליו ממתיק מלאכותי, והחזירה אליו הגלידות האהובות עליה. ריטה האוורד התברכה בגוף עגלגל ועסיסי ומרגריטה קיבלה אותו באהבה. כמו שכבר אמרנו זאת לא הייתה הסיבה שמרגריטה הוצפה במחזרים, זה קרה כי בגיל צעיר יחסית היא נתנה למישהו מהכיתה לגעת לה בחזה. היא נתנה לו לגעת כי סקרן אותה לבדוק מה השפעת החזה שלה על הגוף של הנער הלהוט. ההשפעה שיעשע אותה. היא עדין לא הייתה נתונה להשפעות ההורמונים והבליטה ההולכת ותופחת במכנסי הנער עוררה בה פליאה. הוא סיפר לחבריו שמרגריטה נותנת לגעת לה בחזה ומאז הוצפה במחזרים. כשהתחילה להתבגר ולהינות בעצמה מהנגיעות בחזה שלה עדין הייתה משועשעת מהשפעתו על המין הגברי. זה הדהים אותה מה היו מוכנים לעשות רק כדי לגעת בחזה. לא רק שלה של מי שרק שתתן להם. ההארה הגיעה קצת יותר מאוחר. היא הייתה משועשעת פשוט כי גברים לא ממש עשו לה את זה. כשהגיעה לגיל 60 היא הייתה קצת פחות מפוארת והחזירה לעצמה את השם מרגריטה. לפחות שהשם יישאר מלכותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך