shinigami
בתרגום לא מדיוק בכלל וורום זה אמת ופאלסום זה שקר (לטינית). הממ.. זהו.

משחק האמת והשקר

shinigami 10/09/2014 751 צפיות 3 תגובות
בתרגום לא מדיוק בכלל וורום זה אמת ופאלסום זה שקר (לטינית). הממ.. זהו.

הם ישבו ליד שולחן, כל אחד בצד מנוגד. על השולחן היה פרוס לוח, והם שיחקו במשחק מוזר. "משחק האמת והשקר, משחק רציני. כשאתה מדבר אם אדם כל מה שנשאר לך הוא רק להמר, האם אומר את האמת או את השקר. אתה צריך להסתמך על מה שאתה יודע על האדם שמולך, על הידע שלך על המצב, ועל המזל שלך. כל כך הרבה דברים, והכל כדי להבין אם כמה מילים בלבד, הן דבר אמת או שקר שאולי מכסה על רבים נוספים. אבל אף אדם לא באמת משקיע בזה מחשבה כזאת," אמר אחד מהם, שיערו הלבן הסתיר חלקית את פניו. "מחשבה כזו חשובה רק בשבילך, וורום," אמר השני. שיערו השחור ארוך, מגיע עד אמצע גבו. "המחשבה שבאמת חשובה, היא להחליט אם אתה שקרן, או אחד שדובר אמת," אמר, לוקח לידו קובייה ומנער אותה. "גם זה נכון," אמר לבן השיער, וורום. "אם תחליט להיות זה שדובר אמת, עליך יהיה להתמודד איתה. גם אם היא הדבר הנכון לומר, שייקל על המצב, וגם אם היא דבר קשה מנשוא, שישבור הכל לרסיסים," אמר, מביט בידו החיוורת של שחור השיער. "וכמובן, להזהר ולא לעמוד בפיתוי ולהפוך לשקרן, פאלסום," הוסיף, וחייך חיוך יהיר לעבר שחור השיער, פאלסום, מבטא בבוז את המילה 'שקרן'. פאלסום שלח לעברו מבט מקפיא, אך מיד עטה על פניו חיוך ערמומי, כמו קודם. "ואם תבחר להיות שקרן, תוכל להנות בהתחלה מהצלתך מכל מצב לא נעים אליו נקלעת, ולהקל על דברים רבים, בעזרת שקרייך. אך אחר כך תבין שאתה לא יכול להפסיק, ושאתה עלול להתפס על שקרייך בכל רגע. ולכן תשקר שוב, ושוב, ושוב, כך שלאט לאט תבנה לעצמך חומה גדולה ומוחצת המורכבת משקרים בלבד, שעלולה להתפרק בכל רגע נתון," אמר פאלסום וזרק את הקובייה, ואז שלח לוורום את אותה ההבעה המתנשאת שקיבל ממנו רודם לכן, "ואז תצטרך להכנע לאמת הנוראה, המפחידה וההורסת," הוסיף. "לעזאזל, פאלסום," רטן וורום. "שוב תורך," הוסיף. אל מולם הופיע מסך קטן, ובו נראתה משפחה, עשירה למראה, ובה זוג הורים, כמה משרתים כמו טבח ומנקה, וילד קטן. "אני אומר, כמובן, שהוא יהיה שקרן," אמר פאלסום וחיוכו גדל. "אוח, כיום יש כל כך הרבה שקרנים בעולם האנושי," אמר וורום, מעט עצב בקולו. "אין מה לעשות," אמר פאלסום, מרוצה מעצמו. "עלייך לבחור את דרכך עוד מצעדייך הראשונים, וללכת בה לאורך חייך, ולהתמודד עם ההשלכות. או שאחרים יבחרו בשבילך. זהו משחק האמת והשקר."


תגובות (3)

וואו
מי ה!@#$% שסימן 3?!
נורא אהבתי את זה שהם מסתכלים על ילדים וקובעים אם הם שקרנים ^^
וגם נורא אהבתי את התיאוריה של חומת השקרים…

מיס ריק

11/09/2014 19:59

תודה רבה^^
והוו באמת לא אכפת לי מה מדרגים, אני מסתכלת על דירוג רק אם אני רוצה לדרג למישהו אחר.. חח

11/09/2014 20:07

    ~^^~
    (סליחה על תגובת הספאם)

    11/09/2014 20:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך