משפחה לא נורמלית *פרק 1*

להמשיך?

אנחנו לוקחים את המצלמה והולכים אל השכונה הכי עשירה באזור. אנחנו מצלמים כל בית ובית וכל מכונית שעוברת, אנחנו עוברים את החניות השונים ומגיעים לשורה של בתים גדולים עם בריכות גדולות ומושכות. עצרנו ליד בית בצבע תכלת לבן, שמסביבו יש גדר עץ יפה בצבע חום בהיר ועצים גבוהים ירוקים נמצאים מעבר. אנחנו מתקדמים אל הגדר ומסתכלים על הגינה שפרחים מסודרים ליד שביל הכניסה לבית.
החלטנו לקחת את המצלמה ולהעיף אותה לבית. עכשיו אנחנו יכולים ללכת לבית שלנו ולראות את הסרט של המשפחה הזאת. אנחנו נכנסים למכונית ונוסעים לבית. אנחנו יורדים ויושבים על הספא ומדליקים את הטלוויזיה, עכשיו אנחנו רואים מה המשפחה הזאת עושה.
הסרט מתחיל ואנחנו שקועים.

אישה שמנה עם מכנסי שינה קצרים יורדות במדרגות. היא נראית רעבה מאוד. כאשר היא ירדה אל הסלון וממשיכה למטבח אפשר ליראות את הילד והילדה שיושבים על הספא.
הילדה הייתה נראית בת 17 עם שיער ארוך שחור ופסים בצבע כחול ובצד הפוני שלה היה פפיון אדום. הבגדים שלה היו שחורים ובסטייל מיוחד. הילד שישב לידה היה ניראה בן 9 עם שיער מסודר וחלק ומשקפיים, הוא היה לבוש בחולצה לבנה ועניבה מוזרה, ומכנסיים קצרים. וסנדלים עם גרביים. הם הסתכלו על הטלוויזיה כמעט בלי חשק, זה היה נשמע שהם מסתכלים בתוכנית טלוויזיה חינוכית. הילדה הייתה עם מבט מוזר והילד היה עם חיוך מעצבן שלא ירד מפניו.
לפתע מופיע בחור צעיר רזה ונאה מאוד. הוא נראה בן 21, השיער שלו בצבע שטני בהיר והעיניים שלו בצבע ירוק כחול. הוא היה נראה אח בכור אבל הוא האבא שלהם.
"אבא יש תוכניות של מתמטיקה?" הילד התחיל לשאול והרים את האף שלו בצורה מוזרה, כאילו יש משהו מציק באף. האבא לא ענה רק שיחק בשיער היפה שלו, והלך לקומה למעלה.
לבנתיים האמא השמנה יצאה מהמטבח עם צלחת עגולה עמוקה, ובתוכה היה פירה עם כמה שניצלים גדולים וקטנים. הפה שלה היה מלא מכמות האוכל שהיא הכניסה לפה. היא ישבה על הספא וכל המשקל שלה הוריד את הספא למטה. מרוב המשקל הכבד המושב שבו הילד והילדה ישבו זז לצד שבו האמא ישבה.
הילדה התעצבנה לשמוע את הלעיסות של האמא וקמה.
בקומה העליונה האבא היה באמבטיה, הרבה בועות עפו מסביב לחדר האמבטיה וקצף נשפך מהאמבטיה על הרצפה. האבא לא נעל את הדלת והילדה נכנסה בלי לדעת שהוא שם.
"אהה!"
"אופס"
"תסגרי את הדלת!"
הילדה יצאה ולא סגרה את הדלת עד הסוף, זה באמת דבר מרגיז
"אמרתי תסגרי את הדלת!!"


תגובות (3)

למה לא את השני אבלל ?! >-

17/01/2013 12:00

איזה שני?

17/01/2013 12:05

תמשיך

17/01/2013 12:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך