אופק עם שפתיי הדובדבן
אוקי כתבתי את הפרק הראשון אני מקווה שאהבתם.. סליחה שככה סיימתי לכתוב פשוט אני רשמתי את הסיפור דרך אייפון ויש קצת בעיות בכתיבה ובמחיקה :|
אם אהבתם אשמח לתגובות ודירוג
אני רוצה לדעת מה דעתכם ואם כדי להמשיך
תודה ולילה טוב לכולם

נער בלונדיני ונער שחור *פרק 1*

אוקי כתבתי את הפרק הראשון אני מקווה שאהבתם.. סליחה שככה סיימתי לכתוב פשוט אני רשמתי את הסיפור דרך אייפון ויש קצת בעיות בכתיבה ובמחיקה :|
אם אהבתם אשמח לתגובות ודירוג
אני רוצה לדעת מה דעתכם ואם כדי להמשיך
תודה ולילה טוב לכולם

תקציר: פינץ נער בן 16 עוזב את אפריקה עם משפחתו ועובר לאמריקה. שם הוא נכנס לבית ספר חדש ומבין שהוא שונה מכולם בגלל צבע עורו. אחרי השפלות מצד הילדים בבית הספר פינץ פוגש את רוייל נער בן גילו, לבן בלונדיני ועם עיניים כחולות. רוייל לוקח את פינץ איתו ומראה לו שלמרות צבע עורו הוא לא שונה מאף אחד.
פרק 1
שלום קוראים לי פינץ אני בן 16 אני אוהב לשחק במחשב יותר מהכל ולא מפריע לי שאני בן יחיד. קוראים לאמא שלי ליקי ולאבא שלי עלי, הם אוהבים אותי ואני אותם כמובן. ביום ההולדת שלי ה16 החלטנו לטוס לאמריקה כי לא הסתדרנו באפריקה. אני זוכר את החששות שהיה לי את הפחדים, אני לא מכיר את המקום הגדול הזה אבל לכל דבר מתרגלים בסוף. לקח לנו הרבה זמן למצא דירה ועד שמצאנו התחלתי ללכת לבית ספר. זה היה כל כך מפחיד ומוזר לראות ילדים לבנים יפים וכל אחד שונה מאחד השני. ״ בוקר טוב תלמידים, היום מצטרף אלינו תלמיד חדש בשם פינץ, הוא הצטרף לכיתה שלנו״ אמרה המורה בחיוך רחב. וכל הילדים הסתכלו במבטים שונים חלק צחקו קצת ולחשו לאחד השני. בזמן שהלכתי לשבת במקום שלי, ראיתי ילד בסוף הכיתה יושב והוא הסתכל עלי במבט חביב וחייך חייכתי בחזרה וישבתי. כל השיעור הילדים לא הפסיקו להסתכל עלי, הרגשתי רע שכולם עם העיניים שלהם עלי.
בהפסקה חלק מהילדים יצאו החוצה והשאר נשארו בכיתה ואז בא אלי איזה ילד שמן ואמר ״היי מה אתה עושה כאן גורילה,מצאו אצלך קרציות?״ וכולם פרצו בצחוק, לא המשכתי לשבת ויצאתי מהכיתה ורצתי לשטח ריק שאף ילד לא מסתובב בו. נישארתי שם כל ההפסקה אפילו לא אכלתי אוכל בקפטריה לא רציתי ללכת לשם ולראות את הפרצוף של הילד השמן הזה.
חזרתי הביתה בלי מצב רוח, ולפני שפתחתי את דלת הכניסה של הבית אמרתי לעצמי, אמא בוודאי רוצה לשמוע משהו טוב ולא משהו רע, אני לא רוצה לאכזב אותה. פתחתי את הדלת ונכנסתי, הנחתי את התיק ליד הדלת והסתכלתי לראות איפה אמא נמצאת. פתאום אני שומע ״פינץ, מותק הכנתי לך לאכול״. זה היה נשמע שהיא נמצאת באמבטיה, מוזר זה פעם ראשונה שהיא מתקלחת בשעות כאלה.
נכנסתי למטבח וראיתי 2 צלחות על השולחן עם ספגטי. ישבתי ולקחתי מזלג לא היה לי תאבון רק שיחקתי עם הספגטי. פתאום אמא נכנסת עם מגבת על הראש ובגדי שינה. "סליחה שהגעתי עכשיו, היה לי היום הרבה מה לעשות בבית הייתי חייבת להתקלח״. היא אמרה וישבה מולי. ״איך היה בבית הספר, הסתדרת בהכל?״ ״כן״ עניתי. קמתי והלכתי לחדר שלי. שכבתי במיטה על הגב ואמרתי לעצמי.. מה היה


תגובות (4)

מעולה

16/12/2012 16:44

נשמע מגניב אחותי!
תמשיכי!

16/12/2012 17:05

רק מהכותרת אני קופצת… מה לעזאזל?
גזענות יענו?
רגע
הלכתי לקרוא

16/12/2012 17:08

סיפור ממש יפה D: אהבתי במיוחד שעשית את החלק שלא כולם מושלמים.. ראיתי בהמון סיפורים בנות שעושות שכל הבנים בסיפור חתיכים, כל הבנות יפות וזה משהו שממש מפריע לי בסיפור כי בחיים לא תמצא מצב כזה.. תמיד יש את הילד המכוער שיורדים עליו וזה רעיון יפה להראות גם את נקודת המבט שלו.
אז יצא קצת חפירה קטנה אבל לא נורא P:

07/01/2013 13:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך