אולימפוס
באהבה -אולימפוס שלכם

עולם ״מושלם״

אולימפוס 13/02/2015 736 צפיות אין תגובות
באהבה -אולימפוס שלכם

מושלם זו מילה דיי גדולה לא? מושלם זה דבר מוצלח, בשבלך, לפחות. כי ה״מושלם״ שלך זה הכאב והשנאה של אחרים. עולם ״מושלם״ זה עולם ללא ממוות? או שזה עולם ״נורמלי״ אבל מה זה נורמלי? כל כך הרבה שאלות שלא העזנו לשאול, כי היינו נראים מטופשים, אבל אכפת לנו מדעות נכון, בגלל זה אנחנו רוצים להשכיל, בכל מיני תחומים, להוכיח את עצמנו, את הידע האדיר ששוכן בנו, רק להוכיח לעולם שאנחנו שווים את החיים שניתנו לנו! אבל כל הוכחה עולה משהוא, ההצלחה של שלך, היא הכשלון של האחר, וזה הדבר הנוראי מכל בעולם ״מושלם״, כי הוא קיים רק חאנשים אחדים, או בכלל לא, אבל יש רגעים ״מושלמים״, לא דווקא הרגעים הטובים ביותר, אלא הפשוטים ביותר, כמו לצפות הטלוויזיה, וליהנות מתוכנית בידור טובה, כן?
רק שהכל מזויף, ״מושלם״ מזויף. אז למה מהרגע שנולדנו אנחנו מנסים לבנות ״מושלם״? כי זה יוכיח אותנו, כי זה יעזור לנו להתקבל בחברה הגבוהה? כי זה יתן לנו כבוד והערצה מאנשים מכובדים? או כי זו הגאווה העצמית הכועסת שדוחפת אותנו ל״מושלם״ ההוא. בכך יום אתה מתעורר ליום חדש, ובכל יום אתה ניצב נגד הפחד, בדרך ל״מושלם״, אז זה ״מושלם״ שכולם מחפשים, להתמודד נגד משהוא רע, בשבל דבר טוב, לנצח? זה חסר משמעות ככל כי ״מושלם״ לא קיים, הוא רק בחלומות,אבל תמיד אפשר לעזור לאחרים תבניות התחלה, אני יודע שזה נשמע קצת ילדותי אך ״אנחנו טועים בשבל ללמוד, אנחנו נופלים בשבל להפנים, ואנחנו מתים בשבל להתחיל הכל, לחיים טובים יותר״ -בטמאן (מי אמר שבסרטי פעולה ישנים אין משפטים טובים?) וזה משפט שאני מעריץ, כי בכל צעד ל״מושלם״ זה צעד חסר משמעות, כי דבר מזה לא באמת עוזר, אבל הצעד הזה מאוד משמעותי, בשבלך, וזה אחד הדברים שאני אוהב באנושות, הרצון להיות בלתי אפשריים, לבנות הרים, ולחלום, בעיקר לתת תשובות חסרות הגיון, לדברים שבלתי נתן להסביר, אז כן, הטקסט בזה חסר משמעות, אבל דברים חסרי משמעות נועדו להיות כאלו בשבל שיתנו להם אחת, לא? אנחנו נולדים בשבל לבנות זהות, ומתים בשבל להתחיל אחת חדשה, כדי לא להיות אותו הדבר, כי אם הכל היה אותו דבר, היינו מתים לפני זמן רב. כן כן, טקסט מסר משמעות, אבל תמיד רציתי לפרוק את העוול הזה. תהנו מה״מושלם״ שלכם לכל רגע, כי ה״מושלם״ מתפרק בכל שנייה, ויום אחד את/ה תבנה אחד למשהוא/מישהוא אחר/ת!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך