פואמה (בערך) לשיעמום

הסגלגלה 31/01/2017 663 צפיות 2 תגובות

היום זה פואמה לשיעמום, כי קראתי כבר כלכך הרבה ספרים, בשלוש שפות שונות וגם ראיתי כלכך הרבה סרטים וסדרות, ביותר. ועברתי על וויקפדיה סתם לכיף, וחשבתי את כל המחשבות שאפשר על כל דבר שאפשר (גם חשבתי: מהי מחשבה?), וניגנתי והפסקתי כי חרקתי נורא, ונפגשתי עם חברים שדברו על מבחנים, ועל חברים של חברים. צחקתי. ורצתי אלפי פעמים לאוטובוסים עם נהגים חמודים שחיכו רק לי. ועשיתי טריליון מקלחות, וגמרתי אלפי שמפויים, קונדישנרים, וזרקתי גם אלפי מגבות לכביסה (לא שאני מבינה למה, אני אמורה להיות נקייה אחרי מקלחת)
אכלתי טוסוט יותר מידי פעמים, וקורנפלקס ופיצה. ומטעים על מטעים של תפוחים (כי אני אוהבת) ושרתי שירים ישנים של זמרים שמתו, והסתכלתי על עצמי במראה טרילארד פעמים, כאילו משהו השתנה וישתנה בכל הבקרים שהיו ויהיו.
אהבתי אנשים, אני עדיין אוהבת. מכאן עד הירח ובחזרה. לא הראתי ואמרתי להם את זה מספיק.
רק הלכתי ללימודים אינספור פעמים, וחלמתי בהקיץ שוב ושוב בכל המיטות שהייתי בהם אי פעם. וחיכיתי בתורות, ובפקקים, וספרתי דקות עד להפסקות האוכל. ומילאתי אוקיינוסים שלמים בדמעות וערמות על ערמות של בקבוקי גז בצחוק.
והעולם היה מקסים, עם שמש צהובה וכדור כחול שמסתובב. ואנשים דברו על יום חדש, סמסטר חדש, שנה חדשה, והתחלה חדשה.
אבל אני רק הייתי משועממת כלכך, גוגליארד פעמים, עד שכבר השתעממתי מהשעמום ופשוט הלכתי לישון. שוב.


תגובות (2)

גם לי משעמם! בואי נתבכיין ביחד: שלוש… שתיים… אחת…
למה אני חיה?!?!?!?! למה אין פה משהו לעשות?? תעשו משהו אנשים!!!!!

יצא אחלה קטע, למרות שאני תוהה לעצמי איזה קווים לעזאזל את לוקחת שיש להם נהגים נחמדים? רק פעם אחת בחיים שלי זכיתי להיות על אוטובוס עם נהג נחמד ולצערי זה היה דקות מועטות.
תכתבי 'כל כך' לא מחובר. ואחרי הקטע עם המקלחות שימי נקודה. *טוסט. זהו.
לילט (עכשיו שבע, לא נורא. כולנו עייפים):

31/01/2017 20:19

אני ממש אהבתי את הקטע הזה. ממש. אהבתי איך שהוא כתוב, אבל גם את הרעיון בפני עצמו. הסיכום הזה של כל הדברים שהיו ושעשינו ושהיינו בהם וכו. אבל עבר לי בראש שלא צריך להשתעמם דווקא כדי לסכם ככה את החיים. למי שאוהב להביט לאחור ולספור או לאמוד דברים… וגם, עבר לי בראש- ספירת מלאי של אדם לפני מותו. אסוציאציה בלבד.

31/01/2017 21:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך