צדקת

Who Is Mia Anyway 06/07/2014 690 צפיות 3 תגובות

אתה זוכר ששנינו ישבנו בסלון וצפינו בחדשות?
אני מלמלתי בכעס כמה שהארץ שלנו עלובה בזמן שאתה ליטפת לי את הגב ואמרת שיש לנו את הארץ הכי יפה. וצדקת, באמת יש לנו ארץ מדהימה.
אתה זוכר שרבנו בחנות רהיטים?
אני רציתי לקנות את המראה הזוועתית, שאז נראתה לי הכי יפה שיש ואתה התעקשת לקנות את המראה המעוטרת, אמרת שהיא תתאים בדיוק לחדר שינה שלנו, אז קנינו. וצדקת, היא מתאימה בדיוק לחדר שינה.
אתה בטח לא זוכר את הריב השטותי שלנו במטבח, או שאולי אתה זוכר?
אתה התעקשת שנכין עוגת גבינה בזמן שאני התעקשתי לנסות להכין עוגת תפוזים אבל אתה המשכת להתווכח ואמרת שיש לך מתכון מצויין לעוגת גבינה, אז השתכנעתי, אפינו עוגת גבינה ואתה, כהרגלך, צדקת. העוגה הייתה העוגה הכי טעימה שטעמתי.
אתה בטח לא זוכר שהתערבנו מי ינצח בכוכב נולד, נכון?
אני בקושי זוכרת, אבל התערבנו. ואתה, כמו תמיד, צדקת.
אתה זוכר את הריב השטותי שלנו האם השכנה מקומה שנייה אלרגית לחתולים?
אני צחקתי ואמרתי שאין מצב ואתה צחקת את הצחוק הממכר שלך והתעקשת שהיא אלרגית, אז בדקנו את זה. הבאנו את החתול הקטן מהרחוב אל הבניין וחיכינו שהיא תגיע. ואתה, כמו כל פעם, צדקת. היא לא הפסיקה להשתעל, היא באמת הייתה אלרגית.
אתה זוכר את הפעם ההיא שיצאת עם חברים?
אני התעקשתי ואמרתי שאם תשתכר אתה לא נוהג ברכב ואתה, עם החיוך הצדדי שלך הרגעת ואמרת שהכל יהיה בסדר, אז האמנתי. וזאת הייתה הפעם היחידה והאחרונה שלא צדקת.


תגובות (3)

סיפור חזק.
אהבתי את הצורה בה העברת את המסר.

06/07/2014 10:13

כל הסיפור אני עם חיוך דפוק על הפנים (בגלל האהבה החמודה שהיתה שם)
ואז פתאום הסוף בא לי בבום ונשארתי עם פה פעור…
בקיצור לפי מה שאת\ה רואה זה היה סוחף ;)

06/07/2014 10:55

אהבתי, כתבת את הסיפור בצורה ממש יפה

06/07/2014 11:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך