Thinkfast
אני נורא אהבתי את הרולפליי, אז החלטתי להעלות את הקטע של ההתחלה שלו לפה. "על הדמויות בכללי" אני סיכמתי על פי הפרטים שכתבנו שלושתנו. מי ששיחקה את ג'יי (א') היא אני, מי ששיחקה את לילי (ב') היא חברה שלי, המשתמש שלה פה הוא rotemt1, ומי ששיחקה את הדמות-חסרת-השם (ג') היא ידידה נוספת, והמשתמש שלה פה הוא שירי4.
אמ.. מקווה שאהבתם את זה (?) XD
אה- וקרדיט לי, לרותם ולשירי :C

קטע מרולפליי שאני משחקת בו

Thinkfast 27/07/2013 609 צפיות 3 תגובות
אני נורא אהבתי את הרולפליי, אז החלטתי להעלות את הקטע של ההתחלה שלו לפה. "על הדמויות בכללי" אני סיכמתי על פי הפרטים שכתבנו שלושתנו. מי ששיחקה את ג'יי (א') היא אני, מי ששיחקה את לילי (ב') היא חברה שלי, המשתמש שלה פה הוא rotemt1, ומי ששיחקה את הדמות-חסרת-השם (ג') היא ידידה נוספת, והמשתמש שלה פה הוא שירי4.
אמ.. מקווה שאהבתם את זה (?) XD
אה- וקרדיט לי, לרותם ולשירי :C

על הדמויות בכללי-
א': ג'יי (ג'יימס) בן 16 ואחד עשר חודשים. הוא בעל שיער שחור ועיניים חומות קרות, אבל האף שלו עקום בגלל שפעם הוא נקלע לקטטה, ואחד הנערים שבר לו את האף. הוא יתום מהורים וגדל אצל סבא שלו, עד שהוא נפטר מסרטן. מאז הוא נעשה קשוח יותר, ולא מרבה לדבר על עצמו ועל חייו. הוא אדם קשה ויכול לעזור כשצריך בהתאם למצב רוחו.
ב': לילי היא בת 14, אמא שלה מתה בלידתה, והיא חיה עם אבא שלה. מאז שאמא שלה מתה אבא שלה השתגע והתחיל לעשות בה ניסויים, ובגלל זה יש לה מחסור בחלק מהרגשות, אין לה הרבה חברים, והיא לרוב מתבודדת.
ג': מישהי היא תמימה וקצת טיפשה, חמודה, והיא מנסה כמה שיותר להתחבר לאנשים כי היא תמיד הייתה דיי לבד. בת 16.

__________________________

א':
נשענתי על חומת האבן הגדולה והמלכותית שהקיפה את הפנימייה. נעצתי מבטים משועממים סביבי, מנסה ללכוד במבטי דבר-מה מעניין. כל הילדים שהגיעו נראו אבודים, ואחדים אף הסתכלו עליי במבט של "מה הקטע שלו?", שזה לא דבר חדש במיוחד. לא היה לי אכפת מה הולך להיות פה, אבל ידעתי, מהרגע בו ראיתי את החומה, שאני הולך לאהוב את המקום הזה. ולא בגלל שהוא הזכיר לי מקום יפה, אלא כי הוא הזכיר לי בסיס צבאי ונוקשה.

ב':
ניגשתי לאחד הילדים שראיתי. "סליחה, אתה יודע במקרה איפה המזכירות?" שאלתי אותו.

ג':
רואה נער ונערה מדברים וניגשת אליהם "אתם יודעים איפה ההנהלה?"

א':
בהתחלה לא הבנתי מה קורה, ולקחו לי כמה שניות לקלוט את הנערה. ואז הצטרפה עוד אחת. אלוהים, מה קורה כאן? חשבתי בהשתוממות. "אם אתן חייבות לדעת, היא נמצאת בקומה השלישית בבניין ממול." הטחתי בהן בנימה זועפת.

ג':
"אה" אמרתי והתחלתי ללכת לשם, מתעלמת מהנימה כדי לא להיות בריב.

ב':
"תודה." אמרתי באדישות והלכתי. טוב, כמו תמיד, האנשים כאן לא ממש נחמדים. אני מקווה שלפחות אמצע מישהו אחד נחמד.

א':
המשכתי להתבונן בהן בעודן מתרחקות, ומיד הסטתי את מבטי. אסור לך להסתכל על מישהו יותר מידי, זה גורם לסקרנות, שגוררת ליצירת קשר, שמפתח חיבה, שמוביל להרסנות. "כשאתה אוהב זה בסוף מכה בך חזק.." מלמלתי, נזכר בסבא תומאס. הוא היה האדם הכי טוב-לב שאי פעם הכרתי, וכנראה גם אכיר. הוא תמיד דאג לי, והמשיך לעבוד ולפרנס אותנו גם כאשר התגלה בו הסרטן. אולי זה מה שגרם למחלה להאיץ. אם הייתי פחות אנוכי, אם הייתי נותן יותר מעצמי, אולי הוא היה חיי עוד כמה זמן. נשמתי ברעד.


תגובות (3)

אהבתי <:
הייתי רוצה גם , אבל לא חשוב

27/07/2013 10:25

תודה, זה על עולם עתידני ודיסטופי ובכלל זה כזה קול *^*

27/07/2013 10:34

אני מסכימה איתך *^*

27/07/2013 10:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך