oliv
רמז... הוא כן (:

רחוב רפלוויל

oliv 09/02/2015 581 צפיות 6 תגובות
רמז... הוא כן (:

אנחנו תמיד יושבים לפני השינה ואני מספר לך סיפור. בעיקר על אנשים.
לפעמים אני מספר לך על רחוב רפלוויל, על איך ששום דבר שם לא טוב. אנשים לא מסתדרים.
על הודי קטן בלי עיניים- קבצן בתחפושות ששודד אם רק תעבור. על המסומם עם אל.אס.די שמקלף עם קולפן כל אדם ברחוב. אני מספר לך על שיכורים עם סכינים, שמשספים לך את הבטן כדי לגנוב לך את השקדים. בואי לא נשכח גם את הכנופיות שבך מתעללים. מפלצות, עם גרב במקום ראש, אותך מכייסים. הא וגם יש את 'רמי הנורא' שבכל שעה עגולה מנסה לפתות את הבת של השכנים.
את שומעת את כל זה ופוחדת נורא. כן כן יקירתי, תתכרבלי אתי בשמיכה.
ואני? אני בכלל לא אדם. לא דומה לאף אחד וגם לא לחיה. אני מטורלל זקן. בכלל לא חי. ואני יודע את הסיפורים האלה, כי בכלל לא הסתובבתי-
ברחוב רפלוויל.


תגובות (6)

הממממממ, ובכן אני אהבתי את הקטע מאוד. רחוב מעניין. לא ציפיתי לרחוב כזה קריפי כשנכנסתי לקרוא. אולם, תהיתי מי היא "יקירתי"… בת זוגתו? בתו?
בכל אופן, אהבתי מאוד, הקטע מעניין, אולי יכולת להוסיף כמה פסיקים פה ושם – אבל לא קריטי.
לקטע יש פוטנציאל עצום להיות סיפור גאוני, אשמח אם תמשיכי. :)

09/02/2015 13:26

    חחח וואו האמ.. לא חשבתי על להמשיך…
    זה היה מטאפורי את האמת. הוא כאילו מנסה למשוך אותה לההתכרבל אתו להיות אתו ולכן הוא מפחיד אותה. מכאן שהם לא קרובי משפחה. זו בעצם מניפולציה. המשמעות של זה זה כאילו לפקוח את העיניים
    תודה על התגובה יקירה (: כנראה אקפוץ לכנס. נהיה בקשר

    09/02/2015 16:33

    הוו אני שמחה לשמוע. תעדכני אותי!

    והרעיון עדיין מגניב. אני אוהבת את הכתיבה שלך.

    09/02/2015 19:57

הקטע מעניין ומסקרן. שמתי לב שיש לך דרך יצירתית במיוחד להעביר משמעויות או מסרים בכתיבה שלך, השראתי ביותר.

15/02/2015 10:43

לא אהבתי בכלל!. ומי אמר שהוא לא קרוב משפחה שלה..? אם הוא מנסה לפטות אותה ולהפחיד אותה הוא זקן והיא צעירה מפוחדת הוא קצת פסיכי והיא ילדה קטנה תמימה. אז יש לי חדשות בשבילך פסיכים יכולים להיות גם הסבא שלך וגם האבא שלך אפילו האמא שלך. אם הם חולי נפש שרוצים לעשות לילדה דברים זה לא משנה אם יש להם קשר דם או לא. לא אהבתי את הסיפור , לא בגלל שהוא לא כתוב טוב או מעניין אלה בגלל שהוא העלה לי זכרונות קשים ומפחידים. מין העבר. דברים שאני רוצה לשכוח. אבל בעיקרון.. טוב אני לא מצליחה לאהוב לא הכריח את עצמי.

15/02/2015 11:16

קראתי שוב. לא אני עדיין לא אוהבת וגם קצת פוחדת עכשיו מהסיפור הזה. הוא מחזיר אותי לילדות. אני מרגישה עכשיו כמו הילדה המפוחדת מהסיפור ובא לי לפכות. את רעה את יודעת?!.

15/02/2015 11:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך