ריצת החיים …

Lili01 26/05/2014 510 צפיות 2 תגובות

אני רצה , הגרון כבר שורף מרוב יובש , הרגליים נחלשות אט אט , אבל אני חזקה , אני ממשיכה לרוץ .
אין זמן לנוח , האוויר נגמר בריאותיי , אני שואפת עמוק מנסה להכניס כמה שיותר אוויר לריאותיי על מנת להמשיך לרוץ.
משהו מפיל אותי , נפלתי לאדמה והסתכלתי אחרונית , ענף של עץ היה מונח על האדמה , זה מה שהפיל אותי אבל אני לא מוותרת ! אני חזקה ואני אמשיך .
אם עד עכשיו לא הבנתם אני אסביר , אני רצה מהחיים , החיים הארורים שלי רודפים אחריי, אנשים שרוצים לרעתי רודפים גם הם אחריי , הנה שם , נוצץ לו כוכב התקווה , והוא נכבה אחרי כמה שניות.
מעדתי כמה פעמים בחיים שלי , נפלתי חזק , אבל עדיין המשכתי לרוץ מהחיים שלי .
העולם סוגר עליי , אין אוויר , אני מרגישה חנוקה , אבל לא ! אני לא אוותר !
אני לא מהאנשים שמוותרים , גם אם נולדתי לחיים אומללים אני אמשיך לרוץ , להתחזק , וגם אם אני אמעוד אני אקום במהרה וימשיך .
הגעתי לאמצע היער , עצים רבים סובבים אותי , אני מסתובבת סביב עצמי , אני נופלת לאדמה וזועקת .
נשברתי , כן אני יודעת שאני בחורה חזקה , כן אני יודעת שאמרתי לעצמי שאף פעם לא אפול , לא אשבר , לא אתן לאף אחד לפגוע בי , אבל לכל אדם יש נקודת משבר ומתישהו היא פורצת ממנו, אז נקודת המשבר שלי פרצה עכשיו אחרי שנים של חיים אומללים שבהם שתקתי וספגתי .
לכל אדם יש את החולשות שלו , המשברים שלו , הזמנים הקשים שהוא רוצה להסתגר בתוך עצמו ולא לתת לאף אחד להתקרב .
אני צועקת , אני בוכה , אבל אף אחד לא שומע , אני רגילה שלא שומעים בקולי , אני נחשבת לאוויר מבחינתם .
קמתי , אני מנגבת את הדמעות , שואפת עמוק את האוויר הצח וממשיכה , והפעם לא בריצה אלא בהליכה שקטה ורגועה , אני יודעת שיש עוד המשך לחיים שלי ושזה לא יהיה תמיד כל , ויש עוד תקווה שהם ישתנו, והפעם לטובה …


תגובות (2)

ימשיך=אמשיך

הערה טכנית: לא. עושים. רווח. לפני. פיסוק. זה משבש לי את המוח.

עוד הערה טכנית: לא. כותבים. משפטים. עם. יותר. מארבעה. פסיקים. גם זה משבש לי את המוח.

ועוד הערה טכנית: קשה לי לשמוע את אותה המילה חוזרת כמה פעמים ברצף כשהיא לא חלק מאמצעי אומנותי. את יכולה לנחש איך זה משפיע לי על המוח, אם את רוצה.

אבל מלבד זה, אני דווקא אהבתי את הקטע. השם 'ריצת החיים' לא עבד לי טוב (עוד שיבוש במוח) אבל זו כבר עוד הערה טכנית. כיוון שהחלטתי שדי לי עם הערות טכניות, פשוט אסיים בכך שהקטע טוב, בעיקר הסוף שלו (הסוף המושלם לעצלנית המושלמת).

26/05/2014 18:28

היי. דבר ראשון, רעיון יפה. אבל יש לי כמה הערות: לדעתי התיאור של הריצה בהתחלה לא מעביר טוב את הלחץ, הבריחה, הבלבול, מה שהוא מנסה להעביר. יש בטקסט די הרבה מילים מיותרות וקטעים שחוזרים על עצמם. בסה"כ יפה. כל הכבוד!

26/05/2014 18:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך