NOAkiss
הסיפורים האלה נתונים לכם ולרצונכם ותוכלו לשנות אותם לפני שיקול דעתכם. אבל אני מבקשת קרדיט (הרי מי נתן לכם רעיון?) תודה על ההקשבה ואלי, רק אולי, על שמצאתם השראה..

רעיונות לסיפורים – לשימושכם החופשי

NOAkiss 29/06/2014 942 צפיות תגובה אחת
הסיפורים האלה נתונים לכם ולרצונכם ותוכלו לשנות אותם לפני שיקול דעתכם. אבל אני מבקשת קרדיט (הרי מי נתן לכם רעיון?) תודה על ההקשבה ואלי, רק אולי, על שמצאתם השראה..

אני לוקחת רעיון היישר מ-michal2467300 וכותבת כאן תקצירים לרעיונות לסיפורים שהיו לי בראש..
תרגישו חופשי לקחת, להשתמש, לשנות שמות וכאלה (ואולי גם לתת לי קרדיט)..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. כל מה שקיילה ייחלה הוא להיות אדם רגיל.
אדם שיש לו כל מה שהעולם יכול להציע: מזון, עבודה, משפחה, חברים.
חלומות
לקיילה בהחלט יש חלומות. מאז ותמיד ראתה קיילה חלומות של אנשים שבאה איתם במגע. היא למדה לשמור זאת בסוד ולהתרחק מהעולם.
אך חלומות ועתיד מגיעים ביחד, וקיילה מוכרחה להתמודד עם העתיד שמצפה לה והשינויים הנחבאים בתוכו.
(זו לא בהכרח ההקדמה כמובן, אבל תחשבו על זה כמו על תקציר של הסיפור, בערך.. כנ"ל לגבי כל הטקסט למטה)

2. אליס היא יורשת העצר העתידית של 'נטאליה'. כל חייה הוכנה לגיל בו תקבל את המלכות מהורייה ותהפוך לראש הסמכות המוחלטת של הממלכה.
כשטקס ההמלכה משתבש, הורייה של אליס נרצחים לנגד עינייה ואת השלטון הממלכה תופס מלך חדש.
אליס בורחת ומצטרפת למורדים החיים בכפרים הקטנים שבשוליי הממלכה.
היא מחליטה לבנות חיים חדשים ולא להסתכל לאחור. עד ששמועה מגיעה לכפר שהורייה של אליס חיים.
כעת היא נאלצת לבחור בין החיים שיש לה עכשיו, או באלה שקדמו להם, ולכל בחירה יש השלכות.

בינתיים יש רק שני תקצירים, אם יהיו לי עוד אעשה המשך.
תהנו :)


תגובות (1)

אהבתי את הרעיון הראשון אבל אני לא אקח לך אותו כי אני לא רוצה להרוס לך. יש לך רעיונות טובים תשתמשי בהם :)

*ברופיסט*

22/08/2014 01:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך