החולמנית
אז מה אתם אומרים? שווה להעיז?

(הזכויות שמורות לי- החולמנית)

תעוזה

החולמנית 08/02/2013 1763 צפיות תגובה אחת
אז מה אתם אומרים? שווה להעיז?

(הזכויות שמורות לי- החולמנית)

תעוזה מהי? כוח הזורם בעורקינו ומאיים לפרוץ בקרבנו, לתקן, לחדש, לרצות ולבקש. האומץ של לפסוע צעד אחד קדימה אל עבר הלא נודע, לעשות את מה שמעולם לא נעשה, לרצות את שאין וקשה להשגה. פעם עמדתם בסיטואציה כזו? לפני שליחת מכתב אהבה בבקבוק? לפני שעניתם על תשובה נכונה בכיתת הלימוד? לפני שקפצתם אל על והבנתם כי השמיים הם הגבול?
הייתי רוצה לספר לכם אודות סיפור האהבה של הוריי, כיצד הם נפגשו. סיפור של תעוזה ואומץ ללכת אחרי תחושת הלב. לפני כשמונה עשרה שנה, הוריי היו זרים גמורים אחד לשני והדבר היחיד אשר קישר ביניהם היה העובדה כי אמה של אמי ודודתו של אבי עבדו באותה עבודה.
ביום בהיר אחד, סבתי הביאה עמה לעבודה תמונות של אמי מאירוע כל שהוא בכדי להתגאות בה והראתה אותן בטוב לב לדודתו של אבי. השנייה התלהבה וביקשה לקחת אותן על מנת להראותן לאבי. וכך היה, אבי קיבל ביום הבא את התמונות ועמן את הדילמה של מה יעשה. האם יתקשר, יעז וייצור מציאות בה יוכלו להתאהב? האם ייקח את אותו הצעד ויפסע לכיוונה?
כוח התעוזה הינו כוח גדול ואין לחשוב עליו כעל דבר של מה בכך. בכל אחד אצור כוח זה, אך החכמה היא לתת לו לפרוץ החוצה בעת הצורך.
אני לא יודעת מה היה קורה אם אבי לא היה מעז, אבל מה שכן? לא הייתי קיימת בשביל לחשוב על כך.


תגובות (1)

ואוו, זה מקסים!
ממש מקסים!
אני מזדהה עם המילים היפות הללו!
לדעתי שווה להעיז. כל הזמן. לא משנה מה (בערך).
אני לא מבינה איך רק עכשיו ראיתי את הסיפור הזה..!
הסיפור על ההורים שלך הוא אמיתי, נכון?
איזה יופי! :)
החרוזים שלך יפהייפיים ביותר,
והצלחת להלהיב ולעורר בי מחשבות רבות בקטע כזה קצר, כמו תמיד. :)
מדהים.
תמשיכי לכתוב!

והיי, כשיהייה לך זמן, אשמח אם תמשיכי את הסיפור שלך. :)
אוהבת ❤

18/02/2013 07:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך