דידישה
*לא להתעצבן מהדוגמאות, זה מה שעלה לי בראש. באותה מידה יכול להיות שם כל מקרה. גם המקרה שלכם. *אם אחד מכם יעז להגיד שהאובססיה שלו נורמלית ושפויה לעומת של אחרים, אני נשבעת שאני אתלה אותו!!!

תתעוררו אנשים!

דידישה 01/06/2014 658 צפיות 5 תגובות
*לא להתעצבן מהדוגמאות, זה מה שעלה לי בראש. באותה מידה יכול להיות שם כל מקרה. גם המקרה שלכם. *אם אחד מכם יעז להגיד שהאובססיה שלו נורמלית ושפויה לעומת של אחרים, אני נשבעת שאני אתלה אותו!!!

בני האדם שונים זה מזה. לטוב ולרע. אנשים מסוימים אוהבים דברים מסוימים, אנשים אחרים אוהבים דברים אחרים. כאלה בני האדם. כל אחד מאיתנו מתאפיין בתכונות שונות, במידות שונות של התכונות, במראה, בהסתכלות על החיים, בהבנה של דברים… כולנו שונים.
חלקינו אוהבים בעלי חיים וחלקינו שונאים,
חלקינו רגישים וחלקנו פחות
חלקינו מתחשבים באחרים וחלקינו אגואיסטים
לחלקנו זיכרון טוב, לחלקנו גרוע.
אלה דברים שאני בטוחה שכל אחד מכם יסכים איתי.
דבר נוסף שמאפיין כל אחד מאיתנו אלה נקודות התורפה שלנו, הנקודות הרגישות. נקודות שנוצרו מהעבר שלנו, מההווה. מטראומות וממקרים שקרו לנו… והנקודות האלה לא עוברות, אלא רק צוברות איתן עוד ועוד מטען ככל שאנו מתבגרים.
בנוסף, כל אחד מאיתנו מפתח חיבה וקשר לדברים שונים. לכל אחד מאתינו יש את הדבר הזה שהוא לא יכול בלעדיו, שהוא לא יכול לדמיין את החיים שלו בלעדיו.
לכאן מתקשר מה שאני רוצה לדבר עליו –
למרות שאנו מודעים לזה שלכל אחד מאתינו יש אובססיה לדברים שונים, קשה לנו לקבל את זה.
כשמעריצות של מפורסמים נהיות אובססיביות לגביהם, רובינו מרימים גבה וחושבים שמשהו לא בסדר איתן. אני רוצה להרוג אנשים כאלה, ברצינות. אולי בעניכם הן לא בסדר, מבחניתכם הן חולות נפש, אבל אני בטוחה שגם לכם יש את הדבר שאתם אובססיבים לגביו. ואז אני חושבת, באיזו זכות אתם שופטים אותן? היה לכם נעים אם באותה מידה הן היו אומרות עליכם שאתם חולי נפש? שאתם משוגעים? נסו לראות את האדם האחר לפעמים!
וכשאתם רואים ילד שבוכה שלא טוב לו בחיים כי הוא רב עם חבר שלו ואתם ישר באים ביציאה של "יש בעיות הרבה יותר נוראיות בחיים" – אני שוב מתמלאת כעס! נכון, יש בעיות שהן נוראיות בחיים. אבל גם זה נורא, לפחות בשביל אותו הילד. מתי תבינו שאולי בשבילכם זה לא נורא אבל יש כאלה שבשבילם זה כן?
ובכלל, כל אחד והבעיות שלו. ילד אחד יכול לרצות להתאבד כי נשבר לו האייפון (כשלעיני חוץ זאת נראית סיבה טיפשית אבל כנראה שזה הרבה מעבר לזה), ילד אחר יכול לרצות להתאבד כי הוא לא מרוצה מעצמו (כשבעצם כולם חושבים שהוא ילד צומי ונוזפים בו) ועוד אלפי סיבות.
אני פשוט חושבת שהגיע הזמן שאנשים יתחילו לראות את האחרים… אני רוצה שכשנראה מישהו שלא טוב לו, לא נגיד "מה יש לך להיות עצוב, אתה ככה וככה" וכל מיני כאלה, אלא ננסה להבין אותו. והכי חשוב לא לשפוט אותו ולהגיד שזה טיפשי או פסיכי.
ובכלל, כל אחד מאיתנו עולם ומלואו. כל אחד מאיתנו נושא סיפור חיים שלרוב אנחנו נוהגים לשמור אותו לעצמינו. אז למה ישר לבוא ולשפוט? למה בגלל מה שאנו רואים כלפי חוץ להגיע למסקנות?
אוף, אנשים, תתעוררו!


תגובות (5)

אני מסכימה איתך כל כך!
אני מאחלת לנו שנדע להעריך אחד את השני ולא לשפוט! לראות את הדברים הטובים שבאחרים כי באמת כל אחד הוא יהלום.
הלוואי שנחייה באחווה כזאת עם כולם , כך העולם יהיה טוב יותר.

01/06/2014 12:14

צודקת.

01/06/2014 12:20

אני גם מאד מסכימה!
אני מכירה לפחות כמה אנשיפ ששופטים אחרים ובאתר הזה כל פעם שאני רואה מישהו מפרסם שהוא מרגיש בדאון, יש לפחות עשרה תגובות שאומרות לו להתעודד ושהכל יהיה בסדר.
אני מקווה שהאחווה שיש לסופרים באתר הזה תעבור לעולם בחוץ. יש לי חברים שצוחקים על ידידה שלי כי היא אובדנית וזה נורא מציק לי ואני מעירה להם.
אני מקווה שאנשים יתעררו מהאנוכיות והטיפשות שלהם ויראו שלכל אדם יש סיבות להיות במצב שלו!
(סליחה על החפירה אבל זה ממש מעצבן אותי "^_^ )

01/06/2014 12:22

טוב, יש לי מקרה שאת גם תגידי שהוא לא בסדר. אם מישהו ממש נהנה להרוג בני אדם זה פסיכי, לא?
סתם, בצחוק. עדיין, די צודקת, אבל יש דברים שהם ממש מוגזמים והם באמת פסיכיים. אני אובססיבית לאיזו ילדה אחת, היא חשובה לי כמו החיים שלי, ולדעתי זה קצת פסיכי. אפילו שזאת אני.

01/06/2014 13:14

שמחה שהסכמתם איתי… לפחות אני לא בדד בעולם XDD
וליזה (תקני אותי אם אני טועה), כנראה שאותה המישהי עשתה בשבילך המון. אני לא חושבת שתיהי אובססיבית בלי סיבה

01/06/2014 22:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך