נועה
פעם, כתבתי את זה. כשהרגשתי שיש צורך בכל כך הרבה הלוואי. כתבתי.

נועה♥

הלוואי

נועה 21/11/2011 741 צפיות 2 תגובות
פעם, כתבתי את זה. כשהרגשתי שיש צורך בכל כך הרבה הלוואי. כתבתי.

נועה♥

-הלוואי-

הלוואי שיכולתי לעוף, רחוק. מעבר לעננים. למקום שבו אף אחד לא יוכל למצוא אותי.
הלוואי שיכולתי להיות ענן, להסתיר את דמעותיי בתוכו.
הלוואי שיכולתי להחיות את הציור. הציור של העולם שלי. העולם הזה שבו הכל טוב. עולם משלי.
הלוואי שיכולתי לפוצץ את הבועה, זאת שאני בתוכה. בועה שלאט לאט מתכווצת ואיתה גם אני, דועכת, לאט. כמו נר, הדועך לו בחלוף הזמן.
הלוואי שהרוח יכל לשאת אותי איתו, כמו העלים בסתיו. לשנות את גווני ליבי ולהשכיח ממני שאי פעם הייתי עלה בצבע יחיד.
הלוואי שיכולתי לתפוס את הקשת, בשתי ידיי ולבחור את צבעי חיי, אלו שימחקו מפניי את העצב הנורא.
הלוואי שיכולתי למצוא מישהו, שיאהב אותי ללא תנאים, עם חסרונותיי ועם מעלותיי. כך, איך שאני, בלי ניסיון לשנות אותי.
הלוואי שיכולתי לטפס, לעץ הכי גבוה ולצעוק, כמה שכואב לי, בנשמה.
הלוואי שיכולתי למצוא מילים, שינחמו, שיעזרו, לי. מילים שלא יברחו ברגע שאחייך. שיישארו, איתי.
הלוואי שהמדרגות בדרך אל האושר היו מעטות ולא רבות מדיי. אך זה לא כך, כל יום שחולף עוד מדרגה מתווספת, כמו כלום. כמו אנני כמהה כבר להגיע כבר לסופן.
הלוואי שיכולתי לנוח, כי אני כל כך עייפה, מבלי לחשוש שאחרים ידרכו עליי בזמן שלא אשים לב.
הלוואי שיכולתי לשכוח שאי אפשר, אי אפשר שכל ההלוואי האלה יתגשמו. אי אפשר.

•הלוואי שיכולתי לעוף, רחוק. מעבר לעננים. למקום שבו אף אחד לא יוכל למצוא אותי.•
•הלוואי•


תגובות (2)

נועה ערב טוב אהבתי מאד מאד כותבת ממש יפה תודה בקי ♥♥♥

22/11/2011 08:45

ואוו נועה זה כל כך יפה.. ועצוב!!
ואין לך מושג כמה את צודקת בנוגע לדרך אל האושר! כל הזמן מתווספות להן מדרגות והדרך למעלה, כדי להגיע אל האושר, היא קשה מנשוא!
מדהים!! ממש יפיפה :))

22/11/2011 09:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך