EveryWhere

09/09/2015 606 צפיות אין תגובות

היא בלונדון. הוא כאן. גם הוא בלונדון. מזמן. שנים שהוא בלונדון. ההורים שלו כול כך בארץ שזה מדהים. גם אחיו הגדולים. לפעמים זה גם עצוב. לראות את הדגלים בעיניים. את האדמה צומחת להם מהראש.

הוא בלונדון כבר שנים. ולפעמים גם באמסטרדם או פריז. כשהוא עם חברים או בטיולים שלו לבד בשכונה אז קצת פחות, אבל בבית ליד כולם הוא הכי בלונדון שאפשר. אין לו דגלים בעיניים. ושום אדמה לא צומחת לו מהראש. רק גשם אירופאי זורם לו בידיים . ורחובות ארוכים ושקטים בלילה הם היחידים שכרוכים סביב גופו.

דניאלה, אחותו של אביו, אומרת תמיד שזה בגלל כול השפות. המוזיקה בלונדונית. הספרים בפירזאית. הסרטים במתנשאת יומיומית. שבגלל זה אין לו דגלים בעיניים. אמא מתעצבנת בגלל זה מאוד. דניאלה, תמיד היא אומרת אחרי שהלכה, בחורה שחושבת שהיא יודעת הכול.
הוא חושב על כך שאולי זה כן בגלל השפות. אבל גם סבא שלו היה רואה ושומע בלונדונית, וגם בניו יורקית. ולסבא כולם זוכרים, הדגלים נצצו בכול פעם שקם מהספא והלך לשירותים. וגם כשנהג במכונית הישנה שלו. אז אולי זה בכול זאת לא קשור.

אחיו הגדול אומר שגם לו הייתה תקופה כזו ושזה יעבור. הוא לא זוכר זאת. אחיו השני אומר שזה מסוכן. שבסוף ימצאו אותו מתחת לאיזה גשר או מתנדנד מהתקרה. והוא בכלל לא רוצה שיהיו לו דגלים בעיניים. טוב לו עם הגשם והרחובות. אבל איש לא מקשיב לו.

בכול מקרה, בגלל זה הוא חשב שיש לו אותה. היא מקשיבה לו. וגם לה אין דגלים בעיניים. מצד שני היא גם לא בלונדון, או בפרינצה, או בפריז, או בבריסל, או בברלין, או בניו יורק. היא לא נמצאת בשום מקום. שום דבר לא חובק את גופה. שום דבר לא צומח על ראשה ושום דבר לא מחזיק אותה לאדמה ובגלל זה היא עפה. ובגלל זה טסה ללונדון לפני שבוע.

הוא אוהב אותה כשהיא עפה. אבל זה גם מפחיד אותו מאוד. בגלל זה לא נסע. כדי שלא ימות מפחד. כבר אשפזו אותו על זה פעם אחת. ובלונדון יש כול כך מאט אבנים שאפשר לקשור לרגליים כדי לא לעופף לחלל. הוא לא רוצה לעשות את זה, לעוף, למרות שכבר הציעה לו לנסות פעמיים. הוא יודע שהוא פשוט לא מוכן לעוף. הדגלים בעיניים אולי כואבים. אבל בכול זאת, מגע דבר מה על גופו גורם לו לאושר. המשקולת מרגיעה אותו, ולעולם לא יעזוב אותה.
בכול מקרה. היא מעופפת בלונדון. כולם כול כך מתעבים אותה על כך. אמו אפילו מפחדת. הוא כול כך אוהב אותה בגלל זה. הוא רק מפחד שתמצא איזה דיל טוב עם מישהו ותעופף גבוה עד הכוכבים. הוא כול כך קיווה לראות אותה שוב בפעם האחרונה לפני שתתפוגג לגמרי ותיעלם. ואל תדאגו, עם ההתפוגגות כבר הספיק להשלים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך