sunshine
אני אשמח אם יגיבו לי :))

stop

sunshine 29/06/2014 724 צפיות 3 תגובות
אני אשמח אם יגיבו לי :))

תעצור שניה. תעצום עניים.תנשום עמוק. תחשוב על דברים חיוביים.לא מצאת? הצלחת לנשום, הנה דבר חיובי. תגיד את השם שלך. הצלחת? עוד משהו חיובי.

לפעמים אנחנו לא מודעים לדברים הטובים בחיים. תמיד רק חשיבה שלילית. נשימה דיבור תזוזה. אלו דברים שניראים כמובן מאליו. לפעמים צריך לעצור שנעה ולהסתכל סביב. לא הכל נוראי. יכול להיות בעיות בעבודה, בבית ספר, עם חברים, עם המשפחה. ונכון זה קשה! אבל זה אומר שהכול רע??

תעצום עיניים. אתה רואה חושך נכון? חושך מסמל פחד עצב דיכאון. . משהו רע. עכשיו תפתח את העניים. כבר אין חושך נכון? הכל בידיים שלך לחליט עם רע לך או טוב לך.

זה כמו מכונית. היא נוסעת. הכל טוב ויפה. אבל הכביש הוא לא יישר… ואז המכונית עולה, זו עלייה, אבל לכל עליעה יש ירידה. ולכל ירידה…יש עלייה. אלה החיים.


תגובות (3)

אהבתי.

29/06/2014 01:27

זה ככ נכון.
אבל לפעמים הדברים הרעים הם בסדר גודל עצום שפשוט משתלט עליך ואז אתה לוקח הכל כמובן מאליו, אני אנסה לחשוב ככה..

29/06/2014 04:56

אני חייבת לציין שלעיתים כשעוצמים את העיניים לא רואים רק חושך אלא גם הרבה נקודות למחשבה.
המסר שאת מעבירה יפה מאוד… במיוחד הפסקה האחרונה. למרות שבמהלך כל אורך הקטע כתבת על המחשבות על החיוביות ובסוף הוספת שקיימות גם שליליות מה שמקסים בעיניי, ברור שכמה מהקוראים לא באמת ימצאו דבר להגיד עליו תודה (לב דווקא מה שהזכרת, יותר מתור רחבמים עצמיים).

אני אישית מאמינה שחיים מושלמים מורכבים מעליות וירידות ולא רק מדברים חיוביים וטובים. מעולם לא היינו מעריכים את האושא אם לא אהיה עצב.
ובוקר טוב!

29/06/2014 05:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך