בקי

ואוו איזו הרגשה מדהימה כשהעוברים נותנים אותות חיים והם זזי ושטים להנאתם בתוך בריכת שחייה חמימה בתוך האמא הנפלאה ♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה" פרק נ"ב

בקי 10/02/2012 520 צפיות אין תגובות

ואוו איזו הרגשה מדהימה כשהעוברים נותנים אותות חיים והם זזי ושטים להנאתם בתוך בריכת שחייה חמימה בתוך האמא הנפלאה ♥♥♥

הבקר הגיע ודניאל פקח את עיניו כשליבי יושבת לצדו על הכורסא ומביטה לעברו. הוא מיהר לקום ושאל אותה באם הכל בסדר? ודאי שהכל בסדר השיבה לו: " באתי להעיר אותך כי היום אתה מתחיל לעבוד נשמה שלי, הלוא מישהו צריך לעבוד, אזי כשאני שוכבת להנאתי כל היום במיטה ומלאה טענות כרימון ואתה מה לעשות ?? אתה הולך לעבודה.

"לבי אני כל כך שמח לראותך כשמצב הרוח יתכן וטיפה ישתפר נכון ?"

"מנסה כמיטב יכולתי והבקר אכן חשתי שיפור מה במצב הרוח שלי ומקווה שזה ילווה אותי לאורך זמן".

דניאל קם מהספה כשהגב שלו תפוס אך לא אמר דבר ללבי ומיהר להתקלח כדי להספיק להכין ארוחת בקר ללבי ומשהו לצהריים כי אינו יודע מתי ישוב הביתה.

לבי חזרה למיטתה ודניאל מיהר להגיש לה את ארוחת הבקר כשגם הוא סועד לצידה.

"מאמי פתח דניאל אני לא יודע מתי אשוב הביתה אך הכנתי לך 2 סלטים שלבטח תאהבי אותן ועלייך רק לגשת למטבח בניחותא לא למהר ולפתח את המקרר כשהן במדף התחתון כדי שלא יהיו קרים מדי"

"אל תדאג דניאל שלי אם אהיה רעבה ודאי שאגש לקחת מהמקרר אך לאחר ארוחת הבקר שאתה מפטם אותי כל בקר מחדש לא נראה לי שאהיה רעבה עד שתגיע הביתה"

"אוקי חמודה שלי הנה אני משאיר לידך את מיץ התפוזים שאת אוהבת לשתות ויש לך כמה ירחונים שאולי יפיגו את השעמום שלך, קחי בחשבון שהכל זמני ביותר אני מקווה ששמירת ההיריון תרד מסדר היום הלוואי".

לבי נישקה לאהובה ואיחלה לו המון בהצלחה ושבה וביקשה שלא ידאג לה, אם יהיה באפשרותו ליצור איתה קשר מה טוב והיא תתקשר רק במקרה הצורך כדי לא להטרידו ביום הראשון.

דניאל יצא מהדירה ונעל את הדלת אחריו.

ואוו חשבה לבי עכשיו אני לבד אך האמת היא שיש לי שני שומרים או שתי שומרות או שומר ושומרת בתוכי ואני בטוחה ואוהבת אותם. היא ליטפה את ביטנה ולפתע חשה משהו זז בתוכה ואוו צחקה כנראה שמישהו הקשיב לאמירה שלי ומאשר/ת שלא אהיה עצובה וכי אני בידיים טובות,

כמה אני אוהבת אתכם חייכה לעצמה אלוהים אני חשה פעימות בתוך תוכי, הם זזים ואוו זה מרגש אותי ואני מבטיחה לכם חבר'ה שלי ילדי האהובים אעשה הכל אעשה ממש הכל כדי שתיוולדו בריאים ושלמים ולא חשוב כלל כמה זמן אצטרך להיות בשמירת היריון, אין לזה שום חשיבות, אני רוצה ללדת אתכם בזמן שתהיו מוכנים לצאת לאוויר העולם.

כשתצאו לאוויר העולם אגונן עליכם גוזלים שלי: נעים מאד שמי לבי פז לב ואני האמא שלכם.

לבי מזגה לעצמה כוס מיץ תפוזים ושוב חשה את הזאטוט או הזאטוטה זזים בקרבה ומשמיעים את קולם. זה ריגש אותה מאד ואז החליטה לנסות לשכב כדי לתת להתרגשות לעבור כי ההתרגשות לדעתה לא מוסיפה למצב שהיא נתונה בו ואולי אפילו עושה משהו רע.

מלאך השינה כיסה את האמא לעתיד האמא הצעירה והיפהפייה בכנפיו הלבנים והיא נרדמה כמו היפהפייה הנרדמת כשכוחות רעננים מייצבים את בטחונה והרגשתה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך