בקי
לבי שבה הביתה ולא לדירה הקטנטונת אלא דירה מפוארת ופשוט הכל הכל הכל דבשששששששששש

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקנה פרק מ"ז

בקי 05/02/2012 676 צפיות 2 תגובות
לבי שבה הביתה ולא לדירה הקטנטונת אלא דירה מפוארת ופשוט הכל הכל הכל דבשששששששששש

לבי השתחררה מבית החולים תל השומר כשעליה להיות בשמירת הריון רצינית ביותר בבית עד לחזרתה לביקורת בבית החולים והבדיקות הנדרשות.

היא הודתה מעמק לבה לצוות הנפלא שהתייחס אליה בצורה מאד מאד לבבית וכמובן לפרופסור רון שהשריש בה רוגע ושקט נפשי ואלה 2 הפרמטרים שנזקקה אשה בשמירת היריון וכמובן ועל אחת כמה וכמה כשההיריון הוא בסיכון גבוה והמדובר לגבי לבי שהיא נושאת ברחמה 2 עוברים בשלייה אחת.

עמנואל וסופי יצאו יחד עם דניאל כשהוא מסיע את לבי על כסא גלגלים עד שיעבירה לאוטו.

"דניאל אהובי מהיכן הג'יפ הענק הזה "?

"חברתי אהובתי הכריחה אותי לקבל את המתנה הקטנטנה הזו "

"דניאל ומה שמה חייכה לבי"?

"מותר לגלות עמנואל"? "עמנואל סליחה עד מתי את רוצה לפנק אותנו מאמי תשאירי לך בבקשה כספים נזילים"!!!!

"לבי אני טובעת בכספים אם זו בעייתך ודאגתך אזי אין לך שום בעייה".

"ההנאה שלי היא להעניק לכם משהו בזמן הנכון וברגע הנכון ולשמחתי הרבה הפעם קלעי בול".

"תודה רבה השיבו דניאל ולבי במקהלה".

דניאל ביקש מעמנואל שתשב לצידו ומסופי ביקש שתכנס למושב האחורי כי הוא רוצה להושיב את לבי לצידה.

לאחר שכולן הסתדרו היטב בג'יפ המרווח הענק הזה, החזיר דניאל את כסא הגלגלים לתוך המחלקה ומיהר להיכנס לג'יפ ולנסוע משם.

הפתעה נוספת המתינה ללבי כשהיא שמה לב שדניאל אינו נוסע לכיוון דירתה, "דניאל אני גרה בכיוון השני בכלל" "ואוו כנראה טעיתי בכיוון אוקי אין בעיה מיד אעשה סיבוב פרסה"

הסיבוב פרסה לא בוצע כלל ולאחר דקות מעטות החנה הג'יפ החדש ליד בית דירות חדש לחלוטין.

"ואוו שמחה לבי מתי הספיקו לסיים את הבניין היפהפה הזה, נראה לי שהדירות בו הן אלף אלף"

"מה דעתך שניכנס ונבדוק צחק דניאל"?

"דניאל עכשיו אתה רוצה שארד וארוץ ואבדוק את הדירות , שכחת שאני בשמירת היריון"?

"סליחה לבי ממש שכחתי אוקי אז בואי אני אשא אותך בזרועותי עד המעלית ומשם נעלה לקומה 6, "

"מי גר בקומה 6 והכי טוב שניסע ישר הביתה!!!"

"לבי כאן אנחנו גרים, הסביר לה דניאל" "סליחה דניאל ממתי אנחנו כאן גרים"?

"לבי מרגע זה זוהי הדירה שלנו ואנא על תתרגשי יתר על המידה על מה בסך הכל אנחנו מדברים? על דירה טוב מאמי שלי מתוקה שלי"

הוא הרים אותה בזרועותיו כששתי הנשים הולכות בעקבותיהם וכולם נכנסו למעלית.

המעלית עצרה בקומה 6 ודניאל פתח את הדירה הסמוכה למעלית, זו הייתה דירה מפוארת פשוט מושלמת.

על כורסא מתכוונת יפהפייה הושיב את לבי כשהיא פשוט הוזה היא לא מבינה מה הולך כאן.

דניאל ביקש משתי הגברת לשבת על הכורסאות החדשות והנוחות ליד לבי והוא מיהר למטבח והגיש לכולן שתייה מתוקה ופרס עוגה שקנה מראש בקונדיטוריה הסמוכה.

"לבי עוד מעט אעשה לך הכרה עם הדירה שלנו העיקר תשתי ותאכלי ואל תהיי בלחץ ומיד אסביר לך הכל, הדירה הזו שלנו הייתה דירה לדוגמא וכל הדיירים שהתעניינו לקנות דירה בבניין זה הקבלן הכניס אותם לדירה זו שהוא ריהט קומפלט, עברתי מכאן במקרה וקראתי כי דירה לדוגמא מרוהטת ויפהפייה למכירה. צלצלתי לקבלן ולאחר שהגענו לעמק השווה קניתי את הדירה ורשמתי אותה בשם לבי פז לב , זה כל הסיפור".

דמעות זלגו מעיניה של לבי " אלוהים כמה אני אוהבת אותך נכון שהוא מהמם מה דעתכן סופי ועמנואל"?

שניכם מקסימים ואנו רק שמחות ומאושרות בשבילכם.

לאחר כמחצית השעה ביקשו האורחות מדניאל שיסיע אותן למוסד ושתיהן נפרדו מלבי בנשיקות ואהבה אמיתית.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים תמשיכי :) אני לא הגבתי לך אתמול כי הייה לי יום הולדת :)

06/02/2012 09:03

ואוו מירי מזל טוב מתוקה שלי ואוו אני כל כך נירגשת בשבילך מאחלת לך כי "אביב" תחושי בנשמה במהלכה של כל השנה כולה. תמשיכי להיות כה מקסימה וכל אשר תבקשי הלוואי ותממשי באהבה ובברכת מזל טוב עד 120 ממני בקי ♥♥♥♥♥
ושכחתי מרב התרגשות לומר לך שבן זוגי ואת חוגגים כמעט יחדיו יום הולדת מזל טוב לשניכם אנשים יקרים וחביבים שכמותכם ♥♥♥♥♥♥

07/02/2012 02:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך