בקי
סופי ועמנואל שתי החברות הטובת נכנסו לחדר אחד משותף לפי בקשתן והן תעשינה הרצה במקום וכל אחת מהן או שתיהן יחדיו לבקש לשוב הביתה הכל נתון לשיקולן.

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקה פרק כ"ו

בקי 26/01/2012 626 צפיות אין תגובות
סופי ועמנואל שתי החברות הטובת נכנסו לחדר אחד משותף לפי בקשתן והן תעשינה הרצה במקום וכל אחת מהן או שתיהן יחדיו לבקש לשוב הביתה הכל נתון לשיקולן.

לבי מגיעה למוסד והיא מיד יוצאת מתא הנהג ומיד פותחת את הדלת של המושב האחורי כדי שסופי ועמנואל תצאנה גם הכן. שלושתן מגיעות פנימה ולשמחתה של לבי ניסן היה עדיין במקום ומיד עשתה לו הכרה עם שתי הנשים שהעדיפו לגור בישראל במוסד גריאטרי וזה לכבוד יחשב הדבר.

לבי ביקשה מעוזי האח המאד מסור שיואיל להוריד את המזוודות מתא המטען ובינתיים לבי תסדר לשתיהן חדר משותף לבקשתן ואת כל הפרוצדורה היא תעשה כמובן רק מחר בבקר.

עוזי הכניס את שתי המזוודת ושני תיקי הצד לחדר שלבי החליטה לשכן את שתי הנשים החדשות ולאחר מכן לבי סגרה את הדלת ושלושתן הסבו מסביב לשולחן שהיה בחדר עם מפה יפה עליו ואפילו צנצנת פרחים וכך אמרה לשתיהן:

סופי ועמנואל המוסד שהנכן נמצאות בו היום אינה חתונה קתולית אתן נכנסתן לכאן לניסיון ואם משהו לא יראה לכם או פשוט תרצו לפריס האפשרות הזו תהיה קיימת תמיד גם עתה לאחר מספר ימים אחרי שתגיעו למסקנה וגם במהלך הזמן נניח בעוד חודש חודשיים וכו'.

המקום הזה מנוהל ע"י ניסן האיש המקסים כשהוא כפוף למשרד הבריאות מאחר וזה מוסד ממשלתי ולא פרטי.

אני אכין לכן במטבח משהו לאכול כי לא אכלתן מאז שעות הצהרים המוקדמות וברשותכן אחזור הביתה כדי לסדר הכל ומחר בבקר אקדים ואבוא לעבודה. הבקשה שלי הינה חד משמעית : רק אם טוב לכן כאן ברוכות הבאות ואם לאו אין שום בעייה להחזיר את שתיכן או אחת מכן הביתה לפריס.

היא יצאה לעבר המטבח ובפרוזדור פגשה את ניסן, "מה דעתך לבי המקום נראה להן?"

"בדיוק הרגע שוחחתי איתן ואמרתי להן שהן צריכות להחליט לאחר מספר ימים או מספר חדשים הכל לפי ההרגשה להחליט להישאר או להחליט לחזור. מבחינת הפרוצדורה לגבי עמנואל נעשה זאת מחר אוקי ניסן??!!
|
"ודאי לבי זו בכלל לא שאלה ואין היא עומדת בגדר הדחיפות. נעבור מספר ימים ואז נהיה יותר חכמים".

לאחר שלבי הכינה להן חביתה גבינה וכוס קפה היא חזרה לחדר והגישה להן על השולחן היפה והמרווח שהיה במקום.

לאחריה נכנס ניסן לחדר ולחץ את ידי שתיהן ואיחל להן ברוכות הבאות.

"גברות יקרות אני דיברתי הרגע עם לבי והיא הסבירה לי בדיוק מה שהיא אמרה לכן וזה כמובן מקובל עלי, קחו את הזמן תראו עם הקליטה כאן במקום זה מוצאת חן בעיניכן, רציתי גם לומר שמחר בבקר תכירו את האנשים שגרים אצלנו תוכלו להחליף רשמים , יש לנו המון אנשים ששולטים בצרפתית על בורייה למרות שאני שמח לשמוע כי העברית שגורה היטב בפיכן."

יש לכולנו מזל ענק שלבי עובדת כאן, היא קרן האור של כל אחת ואחד מהקשישים כאן וכולם אוהבים אותה מאד והיא כמובן מחזירה להם המון תשומת לב, אהבה, מקשיבה ופשוט אוהבת אותה כאילו הם המשפחה שלה, כאשר לצערנו הרב ללבי אין משפחה ואנחנו כולנו מהווים בשמחה את המשפחה שלה.

לאחר שסופי ועמנואל סיימו את ארוחת הערב שמאד ערבה לחיכן החליטו לעלות על יצוען ומחר בבקר יום חדש זמירות חדש והכל יהיה נפלא.

היא נפרדה משתיהן כשנישקה על לחייהן וניסן נישאר בחדר כשהוא שולח אותה הביתה לנוח ומבקש שלא תקדים מחר שתישן ותאגור כוחות.

לבי ניגשה לניסן וגם לו נשיקה על מיצחו הרחב דבר שמעיד על תבונה והוא אכן היה מקסים.

לבי יצאה מיד מהמוסד ולא האמינה כי לא נכנסה לבקר את החברים שלי היא פשוט "ברחה הביתה כי הייתה לשקט כדי לחשוב כדי לשחזר כדי לברר מה השעה כעת בפריס ואולי תתקשר עם דניאל אביר חלומותיה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך