בקי
לזכור ולא לשכח לכבד את האנשים אשר שרדו את התופת לא לשכח !!!!!!!!!!!!!!!!!

יום הזכירון הבינלאומי לשואה

בקי 27/01/2013 969 צפיות 5 תגובות
לזכור ולא לשכח לכבד את האנשים אשר שרדו את התופת לא לשכח !!!!!!!!!!!!!!!!!

יום הזכרון הבינלאומי לשואה

אני אזרחית מהשורה אשר איננה יכולה לצערי הרב לעזור לאותם אנשים אשר שרדו את השואה והם זקנים , חולים ועניים כל כך.

לאחר המעללים האכזריים אשר חוו במהלך השואה, כאשר לנגד עינייהם הוכו ונרצחו בני משפחתם, כאשר הם נותרו לבדם מנסים לשרוד וכה קשים חייהם.

אני מבקשת לפנות מעל אתר זה לראש הממשלה מר נתניהו אשר בימים אלה הוא מנסה להרכיב את הממשלה , אנא אדוני תואיל בבקשה לרשום לפניך כי המטלה הראשונה המוטלת על הממשלה היא לעזור למתי המעט של שורדי השואה אשר חייהם הפכו לתופת וכעת לעת זיקנתם הם אנשים חולים, זקנים ועניים.

אנא אדוני ראש הממשלה תדאג בבקשה כי יקבלו ראשית לכל את התרופות שלהם הם נזקקים חינם – אין כסף – ודבר שני חשוב לא פחות – אנא תדאג כי השנים שנותרו להם לחיות יהיו ימים ראויים, יהיו ימים כאשר הפרוטה תהיה מצוייה בכיסם ואולי יצליחו לחייך בערוב ימיהם.

בתקווה כי זעקה זו תביא לפתרון מיד ללא דיחוי – ל א ל ת ר


תגובות (5)

עצוב :'(
את ממש אבל ממש צודקת, אני איתך בזה…

27/01/2013 07:27

צודקת ועם את צריכה עזרה אני פה (:
הכתיבה שלך מאוד יפה ואת מתבטאת נהדר בסיפורים שלך!

27/01/2013 07:31

לדולב ולשירז המתוקים שלי

תודה רבה רבה רבה על התגובות הכל כך מלבבות – אוהבת את שניכם ממני בקי ♥♥♥

27/01/2013 08:35

עצוב את ממש צודקת הם אנשים מסכנים.

27/01/2013 08:37

היי תומר – התגעגעתי אליך – והתגובה שלך מכילהנ בתוכה את כל הסבל והצער שהם חוו אותם אנשים גיבורים והצליחו לשרוד – אז כעת להמשיך לחיות בחוסר כל כשהם כבר זקנים חולים וכל כך עניים – זה לא בסדר מקווה – שהממשלה החדשה שתורכב תתן את הדעת לאנשים אומללים אלה – הלוואי אמן ואמן !!!!!!!!!

27/01/2013 08:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך