Holocaust – השואה

לין הורן 08/04/2013 958 צפיות 4 תגובות

השואה,
האסון,
מלחמת העולם השניה.
לא נשכח
ולא נסלח.
טרבלינקה, אוושוויץ, בלגן בלזן, חלמנו, מידנק, סוביבור.
מחנות השמדה.
משרפות.
מספור יהודים כמו בהמות!
הרעבה.
חנק.
חוסר וודאות.
מילה אחת
השואה.
השואה בשבילי: רצח, טבח, השמדה אין סופית.
לא רצח, השמדה.
מישהו יודע מה ההבדל בין השמדה לרצח?
ברצח, הורגים כמה אנשים אקראים בשביל לקבל סיפוק.
השמדה היא טבח, הכחדה, כאילו העם היהודי לא התקיים.
הגטו הראשון, טרבלינקה, שהפך בסופו של דבר למחנה ה*השמדה* הראשון.
ככל שהיטלר והצבא הנאצי כבשו עוד ועוד שטחים, כך נפלו לידיו של היטלר עוד ועוד יהודים חסרי ישע להתעלל בהם.
היטלר לא רצה להקים גטאות בגרמניה, כי הרי גרמניה היא הגזע הנעלה ביותר ולא אמורים להיות שם יהודים מלוכלכים, לא כך?
לא.
המעשים שלו, של אדולף היטלר, גרמו לגזע הגרמני, פשוט לרדת, מדרגה, אחר מדרגה, עד לשפל .
איך אף גרמני לא עצר את היטלר ממעשיו המחרידים? את זה כולם שואלים.
בואו אני אתן לכם השערה,
במלחמת העולם הראשונה, 1914-1918 גרמניה נפלה, חלשה מדינית, כלכלית,פוליטית, מונדה חברתית, ואינה מסוגלת להשתקם מבחינה צבאית.
כשנפלה הקיסרות הגרמנית, הם ניסו להשתקם, ואז הם התחילו להקים מפלגות, היטלר הקים מפלגה גזענית כלפי היהודים, בגלל שמפלגתו, הייתה אלימה מדי, היטלר נכנס לכלא הגרמני.
שם התחיל לכתוב את ספרו "היומן שלי" בו הצהיר, והסביר, למה הגזע היהודי, הגזע הנחות ביותר.
כשיצא מהכלא, חזר היטלר לתוכניתו הקודמת, להקים מפלגה, ולעלות לשלטון.
באותו הזמן שהיטלר יצא מהכלא, המפלגה שהייתה נפלה, היטלר הפיץ את הספר שלו,
בספר היה כתוב, שהיהודים אשמים בכך שהם הפסידו במלחמת העולם הראשונה,
שהיהודים שולטים בהכל, בכסף, במקצועות החופשיים.
שהיהודים הם גזע נחות!
אנשים חיפשו את מי להאשים, וכשהיטלר נתן להם מישהו, או נקרא לזה " שעיר לעזאזל "
הם הלכו אחריו. כי הוא כביכול פתר תעלומה נחשקת.
הבנתם למה הגרמנים לא עשו כלום? כי היטלר אמר להם את מי להאשים.
אבל השאלה שלי, ושל עוד רבים, זה איך, אדם, צלם אנוש, היה מסוגל, לרצוח ילדים תמימים, בגילאי שנה עד חמש, מה הם הספיקו לעשות? וזקנים, ואנשים בוגרים, ונערים.
תשכחו מלרצוח, לחנוק, לשרוף בעוד יש נשימה באפם, לגרום להם לחפור בורות, ואז לירות בהם, כאילו חפרו את הקבר שלהם.
איך?
איך הם חשבו על "הפתרון הסופי",
הפתרון הסופי היה תאי הגזים, כביכול לקחת אותם, להפשיט אותם, להכניס אותם לחדר אטום, בלי חלונות, עם דלת אחת מפלדה, ואז לפתוח חור בתקרה, להכניס ציאניד, שזה גז הרג כביכול, מי שנושם אותו, אפילו ממש לשניה, מת ישר.
איך היה להם את כוח לעשות דבר כזה נורא?
שואה
דבר בלתי נסלח
דבר בלתי נשכח
6,000,000.


תגובות (4)

אמ..
יחס?

08/04/2013 10:26

את העברת בי צמרמורת בגוף!
זה שיר מהמם!
והמסר מובן ומופנם!):
אני רק מקווה שדבר כזה באמת לא יקרה שוב!!
~N.K~

08/04/2013 10:29

יופי.
גרמת לי לבכות :(

08/04/2013 12:58

אני בוכה עכשיו…

22/12/2014 10:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך