בקי
רומן חדש אותו אני כותבת בשמחה בלתי רגילה מאחר ובעלי חיים קרובים מאד מאד ללבי ואני אוהבת אותם מכל הלב
מקווה שיש גם ביניכם בין המחברים הצעירים כאלה שאוהבים בעלי חיים ♥♥

אגודת צער בעלי חיים פרק א'

בקי 12/01/2012 637 צפיות 3 תגובות
רומן חדש אותו אני כותבת בשמחה בלתי רגילה מאחר ובעלי חיים קרובים מאד מאד ללבי ואני אוהבת אותם מכל הלב
מקווה שיש גם ביניכם בין המחברים הצעירים כאלה שאוהבים בעלי חיים ♥♥

כמדי בוקר בבוקרו הגיעה ד"ר מירית פז הרופאה הוטרנרית הכל כך אהודה על כולם הן בשל יופייה המסחרר ולא פחות חשוב יחסה לבעלי החיים כשהיא מושיטה לכולם עזרה, עידוד ואהבה ללא גבול.

מירית עובדת במקום זה קרוב ל- 4 שנים והיא גם מרצה באוניברסיטה בפני סטודנטים העושים תאר לרופאים וטרנרים ומנסה בכל כוחה להחדיר את האהבה שבתוכה לבעלי החיים שלעיתים מתעללים בהם ולעיתים נוטשים אותם באמצע שום מקום כשהבעלים פשוט "שבעו מטיפולם"

אין מצב שהיא ועובדים נוספים במקום חשוב זה , אשר יפגשו בכל מקום בעל חיים נטוש, בעל חיים חולה, או בוכה, , ולא יאספו אותו מיד ויביאו אותו למקום אותו מקום אשר יושיט עזרה , אשר יעשה את כל מה שאפשר, עד שזנבו של הכלב למשל יקשקש סימן שהוא חזר לעצמו והוא שמח.

בבוקרו של ראשון כשמזג האוויר סגרירי וגשום מאד התבקשה מירית להגיע ולהחליף את המרצה שהיה אמור להרצות בפני הסטודנטים באוניברסיטה ומפאת מחלתו נבצר ממנו להגיע והיא אמורה למלא את מקומה ולחלק את דפי הבחינה שהסטודנטים יבחנו.

מירית לא היססה ולו שנייה ולאחר "לאגודת צער בעלי חיים" והודיעה שהיום לא תגיע לעבודה הצטערה מאד ציפי העובדת המסורה לשמוע כי מירית לא תגיע דווקא היום מאחר שהיא מצאה כלב נטוש במצב גרוע וחשבה שד"ר פז מירית תוכל לנתח אותו היום.

ציפי תגישי לו בינתיים עזרה ראשונה כפי שאת יודעת ואני מבטיחה כי לאחר שאסיים כאן אבוא לבדוק את אותו כלבלב שננטש באמצע שום מקום.

"תודה מירית פשוט הצלת אותי כי אני חוששת שהוא זקוק דחוף לניתוח חירום ועצם זה שכן תבואי מאשיר אותי בהמון אהבה.

המשך יבוא


תגובות (3)

נשמע מ-ע-נ-י-י-ן-!

אני אוהבת בע"ח (בעיקר חתולים , כלבים וסוסים) כל כך , עד שזה גורם לי אושר רב לראות את הכלבים שאני מוציאה לטיולים (דוגיסיטר) מקשקשים בזנב ובוכים משמחה☺

תמשיכי … בבקשה!!!

ב-♥ רומי

12/01/2012 10:34

תודה רבה רומי המתוקה.
אני רוצה לספר לך משהו קצרצר עד לפני 13 שנה (אני זוכרת בדיוק) פחדתי פחד מות מכלבים ואז בתי אימצה כלב קטנטנן פינצ'ר מעורב שהנביחות שלו נשמעו למרחוק ובהדרגה הפחד שלי נעלם כלא היה מאז אני "מתה" על כלבים. כשהכלב מקשקש בזנבו זה עושה לי אשר עילאי, ממש כך.

מאחלת לך מתוקה כי "אביב" תחושי בנשמה במהלכה של כל השנה כולה ממני ♥♥♥♥ בקי ♥♥♥

שבת שלום ומבורך ♥♥♥

12/01/2012 11:02

בקי!!!!!!
הסיפורים שלך מזה מעניינים!!!!!!
אני מעריצה אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב תודה על התגובה במלחמת האהבה!!!!! :)

13/01/2012 08:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך