בקי
מסתבר שעושר מייפה את חייו של האדם בכל גיל והראייה הגיבורה שלנו הגב' ריז פז שיכלה להרשות לעצמה לגור בארמון זאת לפחות לדעתה של נכדתה המתוקה ואוטוטו עו"ד.

אהבה בגיל השלישי פרק ה'

בקי 17/12/2011 709 צפיות 2 תגובות
מסתבר שעושר מייפה את חייו של האדם בכל גיל והראייה הגיבורה שלנו הגב' ריז פז שיכלה להרשות לעצמה לגור בארמון זאת לפחות לדעתה של נכדתה המתוקה ואוטוטו עו"ד.

"איילת המשיכה ריבה לספר לנכדתה:, יש לי סכום כסף שלא כללתי אותו בצוואה ואני רוצה להעניק לך אותו אך כמובן זה יהיה סוד רק בינינו.

בעוד יומיים שלושה אסע לבנק ואפתח חשבון עו"ש על שמך כשתתפני מוקדם מהצבא, תיגשי לבנק עם תעודת חוגר ותחתמי על החשבון. תוכלי להשתמש במתנה שלי כריאות עינייך, זו מתנה אישית אלייך.

איילת נישקה לסבתה האהובה אך ביקשה ממנה שלא תעשה זאת, "יש לי את המשכורת שהיא לא נמוכה ואם אני צריכה משהו את מכירה את הבן שלך שהוא במקרה אבא שלי , הוא תמיד עם יד על הדופק: איילת את צריכה? איילת מה אני יכול לתת לך וכו' וכו'" וזאת כמובן גם לגבי אור ועופר ונורית המתוקה. "ריבה צחקה אלה הם ילדי וטוב שכך" מכל מקום כשאני אסדיר את העברת הסכום על שמך אתקשר אלייך ואז תתפני לתת קפיצה לבנק".

איילת נשארה אצל ריבה עוד דקות מעטות והלכה הביתה.

ריבה החליטה להחליף את בגדיה לארוחת הערב ולמרות שלא הייתה צעירה פניה היו נטולי קמטים לחלוטין ועקב כך שהקפידה להתעמל כל ימי חייה נותר גופה חטוב כמו לבחורה צעירה. היא לבשה חליפת מכנסיים שהלמה אותה מאד מאד.

הא ירדה ללובי ושמה לב שכל הדיירים כבר בחדר האוכל. גם היא נכנסה ושרון קלט אותה ומיד ניגש אליה ושאל באם תיאות לסעוד בחברתו. "בוודאי מדוע לא ענתה לו ריבה". שניהם שוחחו ביניהם בנעימים וכן ארוחת הערב ערבה מאד לחיכם.

בטרם התפזרו הדיירים ניגשה לרמקול עליזה האשה מקסימה שהייתה ממונה על התרבות במעון, היא ארגנה משחקי חברה, ריקודים סלוניים , הרצאות מעניינות ועוד כהנה וכהנה אירועים נעימים. ואף כעת היא ביקשה להודיע שבעוד שעה בדיוק יתקיים בחדר התרבות ליל ריקודים סלוניים – להנאתכם!!!

שרון וריבה יצאו מחדר האוכל והפעם היא ביקשה ממנו שיטיילו מעט בחוץ כדי להכיר את המקום. הוא כמובן נעתר מיד לבקשתה ושניהם טיילו ונהנו מאד.

לאחר כשעה הם עלו לחדר התרבות שהיה מלא מפה לפה, היו גם אורחים של הדיירים אשר יכלו להצטרף לכל ערב תרבות ולשהות לצד יקיריהם.

הדי.ג'י ברך את כל הנוכחים בערב טוב ושמח ומקווה שרחבת הריקודים לא תישאר ריקה במהלך כל הערב.

ואכן הוא החל להשמיע ריקודים סלוניים ולא להאמין כיצד הרחבה התמלאה מיד בזוגות רוקדים ונהנים. שרון הזמין את ריבה לריקוד הראשון והיא לחשה לו כי למעלה מ-3 שנים לא רקדה ולבטח היא שכחה את צעדי הריקודים, "ריבה אני אוביל אותך, את צריכה להישאר נינוחה". הוא מסתבר היה רקדן חבל"ז הוא רקד עם ריבה מספר ריקודים ולאחר שהיא ביקשה לנוח קימעה הוא המשיך להזמין את יתר הנשים לרקוד בזרועותיו.

המשך יבוא


תגובות (2)

בקי המתוקה :)

כול הכבוד על הרעיונות המקסימים לסיפורים:) תמשיכי כך:)

17/12/2011 10:58

תודה נשמה שלי מקווה שתהנו אני מתכוונת בע"ה לכתוב גם על צעירים לשזר אותם בין המבוגרים ולדעתי מה שנרקם לי בראש נראה שהכתיבה תצלח. שבוע מקסים מירי שלי באהבה מכל הלב בקי ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

17/12/2011 11:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך