בקי
איזה חיים אכזריים יכולים להיות אצל איש מדהים זה כמה עצובים הם לעיתים החיים וזה חבל לחיים כפי שכולנו יודעים אין ש.ח. יום שעובר לנצח אינו חוזר

אהבה בגיל השלישי פרק ט"ו

בקי 19/12/2011 580 צפיות אין תגובות
איזה חיים אכזריים יכולים להיות אצל איש מדהים זה כמה עצובים הם לעיתים החיים וזה חבל לחיים כפי שכולנו יודעים אין ש.ח. יום שעובר לנצח אינו חוזר

רון הסיע את ריבה לדירתו וכששניהם נכנסו פנימה נתגלתה דירת פאר. דירה מפוארת מרוהטת להפליא. "ואוו רוני איזו דירה מהממת, יש לי הרגשה שלא ארצה לחזור היכן שכל הזקנים נמצאים חחחחחח אלא אתנחל כאן, מה דעתך"

"את רשאית לעשות כרצונך, בדירה זו איש לא יכול להפתיע אותך בדירה זו את תהיי אדון לעצמך, מבחינתי מחר אני מעביר את החפצים שלך וחסל סדר דיור מוגן".

"רוני נשמה אני חומדת לצון היעלה על הדעת שלפתע אתעופף לי ומה יגידו ילדי נכדי ? למרות שאני אשה חופשייה מאד אך קשובה למשפחתה , אני בטוחה שאתה לא מתכוון ברצינות למה שאמרת"

"אני מתכוון ברצינות לכל מלה ומלה שעולה על שפתותי, אני מזמין אותך לדירה שלי כשיתחשק לך לנוח, כשיתחשק לך לא לתת דו"ח לכל הדיירים בדיון המוגן, כשתרצי לברוח ולהיות אתי כמה שעות או כמה ימים ואולי הכי טוב כמה חודשים.

"בוא אלי אהובי תגיד החלטת לשגע אותי? החלטת לשלוף אותי ממה יגידו וכיצד יגיבו וכו' וכו'" הוא חיבק אותה בין זרועותיו החסונות ומלמל הישר לאזנה ענודת עגילי יהלומים בוהקים:

"את הפרחת את השממה שהייתה נצורה בלבי את הגשת לי את האביב, את הפריחה, את האהבה, את הלבלוב, את זו שחיבקת אותי , אימצת אותי אל לבך וביקשת: תאהב אותי, מתוקה שלי רק בזכותך הלב הנשמה וכל כולי שמח ואוהב,"

"תמיד שמרתי על חזות יפה ובגדי אינם קנויים בארץ, אך זה לא הביא לי את השמחה, השמחה הייתה ממני והלאה ואת את הגב' היפהפייה הגב' האצילה את החזרת לי את החיוך הפנימי שבתוכי, כלפי חוץ החיוך היה חלק ממני אך רק כלפי חוץ כי בתוכי אני מרוסק, אספר לך בהזדמנות ואת האהובה שלי את החזרת אותי לחיים אז מה זה בכלל דירה מפוארת כשבפנים הכל זועק הצילו"!!!!!

"אני אוהבת אותך חיים שלי, אך אלך באש ובמים בשבילך אך משהו שטמון בתוכי ולא העזתי לגלותו לך "האם קיימת גב' שי"? האם אני חוטפת אותך מרעייתך" אם כך עומדים הדברים , רוני אהובי מרגע זה ואילך אנחנו רק ידידים ומעבר לזה כלום, אז אנא גלה לי רק את הפרט הזה וכל מה שנילווה לכך תספר לי במועד מאוחר יותר.?

"ריבה קיימת גב' שי אך לצערי הרב היא רתוקה למיטה מורדמת ומונשמת וסביבה יש מטפלים ומטפלות וכן אנוכי וגם בני כשהוא מזדמן לארץ. הוא מתגורר בניו יורק כבר שנים רבות נשוי ללא ילדים. רעייתי נמצאת בקומה כבר זמן רב מאד ואינני מוכן בשום אופן להעביר אותה לשום מוסד למרות שאני יכול לאשפז אותה בדיור המוגן שיש בו 3 מחלקות סיעודיות ברמות כאלה ואחרות אך אני לא מסכים בשום פנים ואופן, מוכן לעשות הכל באם יום אחד היא תחייך אלי, האשה היפהפייה שאני נשוי לה למעלה מ= 30 שנה."

"החיים בינינו התנהלו בצורה מדהימה הייתה בינינו אהבה גדולה הייתה בינינו שותפות וכל דבר שרצינו לקנות או לרכוש או מה שלא יהיה התייעצנו אחד עם השנייה, אך זה מזמן פאסה, נשאר רק הכאב שהרס לי כל חלקה טובה – ממש כך , והנה הופעת משום מקום והחזרת לי את האביב אני אוהב אותך ריבתי ולעולם אוהב.,

"ואוו אני מצטערת על השאלה שהעלת בך את כל מה שצפון עמוק ואוו אנא סלח לי יקירי לא תיארתי לעצמי שהמצב עד כדי כך קשה."

"אהיה גלויה איתך ואומר לך כי מישהו וכמובן לא אנקוב בשמו אמר לי כי רעייתך חולה כבר זמן רב. אולי זה מה שנתן לי את העוז לרצות להכירך טוב יותר ואז התאהבתי תאמין לי שאיש אינו אחראי למה שעשוי פתאום לקרות, פשוט התאהבתי בך מעמק הלב והנשמה " וכשהגעתי למצב כזה של אהבה אדירה אהבה בכל רמ"ח אברי אז העזתי לשאול אותך ועל כך אני מצרה."

אהובתי אינך צריכה כלל וכלל להאשים את עצמך, לא פגענו באיש, רק הגעת אלי כמו הפייה הטובה ובמטה קסם החזרת אותי לחיים לחיי אהבה, לבילויים פשוט להנות להנות ולהמשיך להנות, המלה הנאה או אהבה מזמן לא נמצאה בלקסיכון שלי.

הוא נישק לה ארוכות, השאיר את המפתח ונפרד ממנה בבקר טוב אהובה♥♥♥♥♥

ריבה מאמי אם תצטרכי אותי יש לך את הנייד נכון? "ברור"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך