בקי
ריבה ברקיע השביעי נשמח בשמחתה מבקרים עכשיו ????????? מחוץ לתחום !!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה בגיל השלישי פרק ט'

בקי 18/12/2011 617 צפיות 2 תגובות
ריבה ברקיע השביעי נשמח בשמחתה מבקרים עכשיו ????????? מחוץ לתחום !!!!!!!!!!!!!!!!!

ריבה ירדה לברכה ונהנתה מאד מאד מהמים החמימים. היא לא שכחה להתמרח בקרם לבל תשתזף יתר על המידה, עליה לשמור על גופה וכמובן על פניה.

לאחר שהייה די ארוכה בברכה עלתה ריבה לדירתה , הסלסלות באם שכחה את רון ♥♥♥ הסלסלות הזכירו לה אותו , והחיוך לא מש מפניה.

הטלפון צלצל ועל הקו הייתה בתה רונית הבת הצעירה שלה. "היי מאמי מה שלומך" "יותר טוב מזה לא יכול להיות ענתה לה ריבה" "ואוו אני כל כך שמחה בשבילך, התאקלמת כבר?" "הסירי דאגה מליבך יפה שלי אני חשה מצויין החברה כאן על רמה די גבוהה הדירה כפי שודאי ראית כשהחלטתם להעביר אותי לדירה ענקית חחחח, מושלמת פשוט כך וחיי חברה גם אותם מצאתי לשמחתי הרבה" "מאמי אני שמחה מאד מאד לשמוע שטוב לך ממש מאושרת מכך, ……..

"…רציתי לשאול אם בא לך שנבוא לבקרך"? "רונית אהיה כנה איתך, בשלב הזה אין צורך לבקר אותי ואסביר את עצמי, אני עדיין מתארגנת בדירה, נחה המון, וחוזרת לשפיות לחיים שיצאתי מהם למעלה משנתיים, אני מאד מקווה שאינך כועסת עלי אך איך אגדיר זאת אני זקוקה למנוחה, לשקט ושלווה."

"לא מן הנמנע שאבקר אני אתכם כשלפתע אחוש געגועים עזים אך בשלב זה אני מבקרת את הפרטיות ללא לחצים ".

"אמא'לה, תאמיני לי שלבי פשוט קורן מאשר, אינך חייבת להצטדק כלל וכלל, מגיעה לך הפרטיות שנגנבה ממך מזה זמן רב מאד מאד ועכשיו את חוזרת לחיות ולפרוח, מאמי את אשה מאד מאד נאה איש לא יכול לתת לך את הגיל שלך בשביל אשה בת 50 פלוס את נראית נפלא ממש נפלא" ברשותך אעביר גם לאחי ואחותי את המסר שלך וכשכן תרצי שנבקר אותך עלייך רק להזמין אותנו, אוהבת אותך אמא שלי המושלמת."

ריבה נשארה רגע קט עם הרגשה כאילו לא נהגה כשורה, אך חיש מהר דאגה זו חלפה והיא אכן רוצה את הפרטיות והיא רוצה עוד מישהו אך לגבי הרצון העז שלה נראה לאן נושבת הרוח.

היא נכנסה להתקלח ושכבה לנוח במיטתה לאחר שלא ישנה במשך כל הלילה שעבר. ריבה לא רצתה להירדם מאחר ורצתה לרדת לאכול ארוחת צהריים ולאחר מכן תכנס למיטה ותישן כמה שיהיה לגופה הצורך בכך.

בשעה 13.00 קמה ריבה מהמיטה ולאחר שהתלבשה ירדה לעבר חדר האוכל. שרון כבר המתין לה וכשראה אותה מיהר להחמיא לה כמה יפה היא נראית. ריבה הודתה לו ולפתע העולם עמד מלכת , משהו באוויר רמז שהגבר כן אותו גבר נכנס לחדר האוכל.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים :) תמשכי :)

18/12/2011 10:56

תודה מירי כל טוב לך מתוקה שלי ממני בקי ♥♥♥

18/12/2011 12:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך