בקי
מייחלת שתהנו עוד המון המון המון זמן ולא תפסיקו לחייך ולצחק ♥♥♥

אהבה בגיל השלישי פרק י"ח

בקי 20/12/2011 551 צפיות אין תגובות
מייחלת שתהנו עוד המון המון המון זמן ולא תפסיקו לחייך ולצחק ♥♥♥

ריבה לבשה אחד מהפריטים שהיו בארון ולאחר שהסתרקה ומעט התאפרה אמרה בחגיגיות עם חיוך רחב :"מוכנה לחזור הביתה".

רון החזיר לה חיוך ענק ובטרם יצאו לדרכם שאל אותה מתי ניפגש? "רוני מתוק שלי טרם נפרדנו ואתה כבר שואל מתי ניפגש", "אכן אני שואל מתי ניפגש"? "הניידים של שנינו זמינים תמיד תן לי לשוב הביתה לראות מה שלומם של כל הרכלנים למיניהם ואולי הערב אסע לאחד מילדי מאחר והם אינם מבינים כלל מדוע אינני מוכנה שיבקרו אותי בשלב הזה, אציג את עצמי בפניהם כדי שיוכחו שאני בסדר ומחר יהיה יום חדש"

"ריבה לא ענית לי מתי ניפגש חחחחח" "תיכף תקבל מכות אין לך מושג גם אני טובה במכות " "תראי לי" היא הצמידה אותו לחיקה ונישקה לה בהמון המון אהבה וערגה".

רון לקח את השקית של ריבה והיא יצאה ראשונה כשהוא נועל את הדירה ויוצא גם הוא.

"אתה תואיל להסיע אותי בבקשה"? "רק אם תבקשי יפה ותעני לי חד וחלק מתי ניפגש"!!!!

היא לה הפסיקה לצחוק ושניהם נכנסו לאוטו כשהוא הסיע אותה לדירתה. "מאמי אני לא אצא איתך מהאוטו ואולי היום כבר לא אגיע לכאן, אני פשוט רוצה לשחרר את אחד המטפלים של אשתי יש לו איזה שהוא אירוע ואני אשב לצידה" "היא ליטפה את שיערו הפרוע שכל כך הלם את מראהו ולחשה : "אוהבת אותך" ויצאה החוצה.

השעה הייתה בסביבות 11.00 ולשמחתה הלובי היה ריק מאדם, היא מיהרה להיכנס למעלית ותוך מחצית השנייה הגיעה לדירתה.

לבה פעם בחזקה, שתי הסלסלות העמוסות כל טוב הגבירו את פעימות לבה והחיוך לא מש משפתיה.

לאחר שהסתרקה ואיפרה מעט את פניה הסמוקות מאשר קרוב לודאי , לקחה את הבגדים היפים שאיתם ירדה לשפת הים ורצתה להביאם למכבסה של ניקוי יבש.

היא הביטה על עצמה והמראה שראתה מצא חן בעיניה, ריבה לקחה את התיק שלה וירדה למטה.

מי אם לא הגב' דליה באה מולה ??? "שלום תיירת כך פנתה אליה" "שלום גם לך עקרת הבית" "לאן את רצה כל היום"?? סידורים, טיולים, אהבות וכל מה שתרצי גם זה קיים חחחחחחחח ביי דליה ויצאה מפתח הבנין.

חבל לחשוב עליה ולו דקה , אשה קטנה די זקנה מכוערת וממורמרת חשבה ריבה.

היא הלכה עד המכבסה והעובדת הבטיחה לה שהבגדים יוחזרו לה כמו חדשים. "אני מבקשת לשלם" העובדת נקבה בסכום וריבה שילמה במזומן וגם תשר העניקה לעובדת החמודה אשר פשוט לא ידעה מה לעשות מרב אשר.

ריבה חזרה לחנייה ונכנסה למכונית שלה. בדעתה היה לקנות משהו מיוחד לאהוב לבה.

בטרם החלה לנהוג ניסתה לחשוב מה ישמח את רון מה בעצם אפשר להעניק לגבר שיש לו הכל? בינגוישששששששששש.

היא החלה לנסוע לכיוון מרכז העיר ושם הייתה חנות ענקית של כלי כתיבה, מחשבים ניידים, ועוד כהנה וכהנה פריטים.

כשהגיעה ליעדה החנתה את האוטו ונכנסה לחנות. לשמחתה איש לא ניגש אליה ושואל את השאלה המעצבנת אפשר לעזור ? היא רוצה להסתובב ולהתרשם מכל ההיצע הענק שיש בחנות זו !!

ריבה נזכרה שעל שולחנו המעוצב להפליא של רון אין לו את התיקייה הענקית מעור שבהיותה פתוחה יש את לוח השנה מצד אחד ובצד השני יומן לקביעת פגישות וכו', ולאחר שעוזבים את החדר נוהגים לסגור תיקייה זו כשהיא מכילה מעבר לאמור לעיל גם מכתבים להדפסה, מכתבים לחתימה ועוד כהנה וכהנה אביזרי משרד.

היא ניגשה לאחד העובדים בחור צעיר ונחמד ולאחר שהסבירה לו היא חזר אליה עם שני פריטים כאלה אחד בצבע שחור והשני בחום כשניחוח העור מגיעה אליה . הוא הניח אותו על השולחן וכשפתחהוא הכיל בדיוק כמו שהיא חשבה אך גם 3 עטים אלקטרונים ועוד כהנה וכהנה אביזרים מאד מאד מתוחכמים, לאחר שאמרה למוכר שהיא רוצה לרכוש זאת והיא מעדיפה את הצבע חום – מהמם שאלה באם אפשר לרשום את ראשי התיבות של שמו המוכר ענה ודאי והיא ביקשה לכתוב את אות ר' ואת האות ש'.

המוכר ניגש לדלפק וממנו שלף את שתי האותיות המבוקשות, הוא הניח אותם על האביזר ועטף את המתנה באריזה ממש יפה ומיוחדת.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך