בקי
הגיבוי מבתה יסמין נטע בלבה כוחות מחודשים ויחד עם אהובה היא תחליט על המשך מגוריה ♥♥♥

אהבה בגיל השלישי" פרק כ"א

בקי 20/12/2011 536 צפיות אין תגובות
הגיבוי מבתה יסמין נטע בלבה כוחות מחודשים ויחד עם אהובה היא תחליט על המשך מגוריה ♥♥♥

יסמין נשארה מאובנת ולא הוציאה הגה מפיה. ריבה לגמה מעט מכוס מיץ התפוזים ושתיהן הביטו אשה אל רעותה. הראשונה שהתעשתה הייתה יסמין שהצליחה לקום מהכסא , ניגשה לריבה חיבקה אותה חזק חזק ולחשה: "מאמי אני מאושרת בשבילך, יש לך את כל הזכות שבעולם לחוות אהבה, יש לך את כל הזכות שבעולם לא לגלות לאיש, את כבר ילדה גדולה והכל פתוח בפנייך.

אם תשאלי אותי לגבי הדיור המוגן, לדעתי אולי כדאי שתמתיני עוד מעט וגם אסביר לך מדוע, רון אחד המנהלים במקום, הקשר איתו יכול להיות יותר צמוד וזאת מהסיבה שהמשרד שלו ממוקם שם, דבר שני לחזור הביתה זו אופצייה שקיימת לגבייך בכל עת שרק תרצי.

הארמון שלך נעול על בריח והוא תמיד אבל ממש תמיד שלך.

"תודה יסמין ילדתי המתוקה ידעתי שאת המזור ואת הפתרונות הכי ריאליים אקבל ממך מתוקה שלי ועל כך אני מודה לאלוהים".

"אני רוצה להוסיף עוד פרט אחד בטרם אשחרר אותך מתוקה שלי, לרון יש דירה מדהימה מרוהטת בשיא הפאר , אני ביליתי שם כלומר ישנתי שם כמעט יממה שלמה "לבדי" חחחחחח, חשבתי לשאול אותו באם אוכל לעבור לגור שם כדי שלא אצטרך לחזור בשלב זה הביתה מה דעתך?

"מאמי אני שוב אומרת לך את ילדה גדולה ותעשי את מה שהכי טוב לגבי דידך, באם את חושבת שתהיי יותר שמחה בדירתו אזי מה הבעייה? באם תחליטי לשוב לדירתך – המדהימה – זו גם אפשרות שתמיד תהיה תקפה, העקר שתמשיכי להיות נאהבת ומאוהבת ותיהני יום יום מחדש.

שתי הנשים קמו והתחבקו חזק חזק. "טוב חייכה ריבה עכשיו אני מרגישה קלילה וכל כך מאושרת והכל בזכותך יסמיני שלי.

בואי נצא לילדים הנכדים שלי המתוקים ולאחר שאיהנה מהם אצא לדרכי.

הנכדים רצו לסבתא ריבה והיא נישקה וחיבקה אותם, לאחר מכן נתנה ליסמין כמה מאות שקלים כדי שתקנה לכולם נעלי ספורט שכה אופנתיים היום ובגדים .

"אמא'לה את יודעת שלא חסר להם מאומה" ולכן אני רוצה שתקני לה משהו מפנק ואני מאושרת שלא חסר להם כלום".

היא נפרדה מבתה ומנכדיה ונכנסה לאוטו.

הדבר הראשון שעשתה הוא לטלפן לרוני ולשאול אותו באם יוכל להיפגש איתה במהלך היום?

הדבר הראשון שעשתה הוא לטלפן לרוני ולשאול אותו באם יוכל להיפגש איתה במהלך היום?

"קולו המלטף ענה היי מתוקה"

"וני היכן אתה נמצא בבית או במשרדך"? השאלה כלל אינה רלוונטית את רוצה לראות אותי עכשיו" "מאד" אז בואי אלי יפה שלי אמתין לך במגרש החנייה ".

"אוקיי אני אמורה להגיע לשם בערך בעוד כמחצית השעה אחנה ואכנס למכונית שלך " "בסדר מאמי שלי?" "פרפקט ".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך