בקי
משנה מקום משנה מזל נכון???????????

אהבה בגיל השלישי פרק כ"ב

בקי 21/12/2011 630 צפיות אין תגובות
משנה מקום משנה מזל נכון???????????

ריבה הגיעה למגרש החנייה וליד האוטו הבוהק המתין לה רוני. הוא פתח את הדלת והיא נכנסה פני , הוא מיהר להיכנס למכונית ומיד פתח בנהיגה

הוא חייך לעברה והיא החזירה לו חיוך..

רון נסע לדירה שרק לפני זמן לא רב שהה איתה בדירה ושניהם שתו את הקפה בעל הניחוח העדין של ארומה כמובן.

לאחר כמחצית השעה שבמהלכה ריבה הניחה את ראשה על כתפו הגיעו לדירה.

רון החנה את האוטו ושניהם נכנסו ללובי המפואר. הוא פתח את הדלת ושניהם נכנסו פנימה.

בואי אלי ביקש ממנה, היא נענתה לו ושניהם התנשקו בלהט ובאהבה. גוון פניה השתנה לחלוטין והיא חזרה להיות האשה המאוהבת והנאהבת.

"רוני אמרה ריבה, הייתי אצל בתי הצעירה שבינה לבין יש טלפתיה בלתי רגילה ולמעשה איתה חילקתי את כל חולשותי, היא בשבילי האדם הכי קרוב מבחינה זו.

הגעתי לביתה וראשית כל פגשתי את 3 הנכדים המהממים שלי, הם מקסימים, בתי קיבלה אותי בזרועות פתוחות והבינה שלא הגעתי לביקור אלא לספר לה משהו חשוב ולהתייעץ איתה."

נכנסנו לחדר העבודה שלה , היא עובדת מהבית בחברת הייטק ענקית.

יסמין הקשיבי אמרתי לה וסיפרתי הכל הכל על שנינו על הרכלנים בדיור המוגן ובשורה אחרונה שאני רוצה לחזור לדירה שלי.

היא שמעה אותי בכובד ראש וכשסיימתי יסמין נשיקה לי בחום וכך אמרה: אמא'לה את ילדה גדולה וכל מה שתחליטי נלך לקראתך. הרעיון להעביר אותך לדיור המוגן היה כי לא תהיי לבד אלא תמיד תהיי מוקפת באנשים, בבילויים אשר סיפרו לנו שמתקיימים ערב ערב. לאחר זאת החלטתי לספר לה על הדירה היפהפייה שבה אנו נמצאים כעת וברמיזה קלה שאלתי :אם רון יסכים אולי אעבור לגור בדירה זו לפרק זמן קצר עד שאחליט סופית לעזוב את הדיור המוגן.

מתוקה שלי ריבתי את יכולה לעבור לגור כאן עד 120 שנה. זו דירה ששייכת רק לי ומאחר שאת ואני כל כך קשורים וזאת בלשון המעטה , מפתח כבר נתתי לך אז בבקשה , אעביר לך את מה שצריך משם ותהיי מלכה עם כתר ענק על הראש.

הוא קם ממקומו חיבק אותה בזרועותיו החסונות ואמר: "לדעתי עלייך לעזוב מיד את הדיור המוגן, את לא שייכת לשם הן מבחינת הגיל הן מבחינת הראש הצעיר שבצעירים אותו נושאת את בהמון רגש והשכלה גבוהה לדעתי מאמי שלי בואי נעשה את העברה אמלא את המקרר בכל מה שצריך לאשה יפה שכמותך וכמובן אקנה לך ירקות ופירות כדי לשמר את הגוף החטוב של ואם תסכימי שאבקר אותך פעם בשנה חחחחחחחחח עלייך רק להזמין אותי.

רוני מה שאתה אומר זה שמיד אעזוב את הדיור המוגן? בדיוק נמרץ יקירתי.

רוני אני רוצה לומר לך משהו אך מאד מתביישת האם את ואני חושבים על אותו דבר שניהם הסמיקו ורק חייכו אחד לעבר השנייה.

תודה שפתחת את הנושא יפה שלי. בואי אתי עכשיו ניסע לדיור המוגן. אני אכנס לפנייך ואחכה לך במשרד שלי. לאחר שאעלה אותך על הצג נמשיך לטפל בנדון ונסגור את התיק שלך.

הם התנשקו באהבה והיא לחשה לו יש לנו קצת זמן עכשיו? יש לנו קצת זמן אך את מה שאנחנו רוצים זקוק להרבה זמן בלי לחץ . ריבה הסמיקה ויצאה מהדירה ולאחר שהוא נעל את הדירה חיבק אותה חזק חזק ונסעו לעבר הדיור המוגן.♥♥♥♥♥♥♥

המשךך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך