בקי
נפרדת מכם קוראי היקרים כדי להיפגש שנית בעוד זמן לא ארוך כך מקווה אני. בקי

אהבה בגיל השלישי פרק כ"ה ו א ח ר ו ן♥♥♥♥

בקי 21/12/2011 612 צפיות 2 תגובות
נפרדת מכם קוראי היקרים כדי להיפגש שנית בעוד זמן לא ארוך כך מקווה אני. בקי

ריבה ורוני נסעו לדירה כל אחד ברכב שלו. רון ירד מהאוטו והזדרז לפתוח את הדלת, לא חלפו דקות בודדות וריבה גם היא הגיעה.

שניהם הביטו אחד אל השנייה והאהבה שבערה בתוכם כשעכשיו יש להם שעות רבות לבלות יחדיו כל זה רומם את אהבתם ותשוקתם הייתה בעננים.

"רוני שלי אני רוצה להעניק לך מתנה לרגל יום הולדתך מתוק שלי" מה ריבה בקשה כבר קיבלתי מתנה מדהימה ממך ,את מתכוונת עכשיו לצאת ולהשאיר לבד?"

אני מתכוונת למשהו אחר לחלוטין ומיד תבין לאן אני חותרת.

על שני האוהבים עברו שעתיים תמימות של בילויים מרגשים וסוערים מאד.

לא נותר לי אלא לאחל לבעל השמחה מברוק בריבוע ותאמינו לי רון יבין את מה שהתכוונתי לברכו.

לאחר זמן רב התלבשו שניהם במיטב הבגדים והיו פשוט כמו זו דוגמנים מהממים.

רון לקח את ריבה אהובתו לתיאטרון כשבידו מנוי שנתי. הצגה הייתה מהממת ממש מהנה במלוא מובן המלה. לאחר שהסתיימה הזמין רוני את ריבה למסעדה, שגם שם היו מודעים לבואם והכינו לו שולחן עם המון ברכות לרגל יום הולדתו, וכל הסועדים שיידע אותם מראש רב המלצרים, עשה להם סימן וכולם קמו ממקומם ושרו יום הולדת שמח לרון היקר, זה היה כל כך מרגש פשוט מדהים.

לפתע האורות כמעט כולם כבו ושניהם חשבו שיש הפסקת חשמל אך לא כך היה : רב המלצרים הגיע לשולחנם עם עוגת מרציפן כשנר בודד ממתין לבעל השמחה, הסועדים מחאו כפיים ורון הדליק את הנר והודה בהתרגשות רבה על כל הכבוד שזכה הערב לקבל.

הוא קם ממקומו וכך אמר: הערב הזה אני חוגג יובל, בערב הזה קיבלתי מתנה מגברת הכי מדהימה שהכרתי מעודי, קבל עם ועדה אני רוצה להודות לאותה גברת אצילה ויפהפייה וגם לכם חברי היקרים אני חש כאילו אנו מכירים זה שנים רבות. תודה רבה לכולכם.

האורות נדלקו והמנות החלו להיערם על השולחן מכל טוב הארץ, רוני נישק את ריבה באהבה עזה ולחש לה באזנה הפעם עדויה עגילי פנינה קטנטנים : "ת ו ד ה".

לאחר סיום הארוחה החליטו הזוג הטרי והיפהפה לוותר על המשך בילוי במקום כל שהוא והעדיפו לשוב הביתה כשכל הלילה הארוך לרשותם.

מזל טוב רוני, ובילוי נעים מהנה ומקסים יחד עם בת זוגתך שסוגדת ואוהבת אותך עד כלות.

חזרנו בבקר שאחרי והזוג המלכותי שלנו ישן שנת ישרים. כמובן שאיננו נוהגים להפריע ורק רצינו לומר "נעמתם לנו מאד ובזה דרכינו מתפצלות.

תמשיכו להנות מהחיים כי הם מאד מאד יפים תמשיכו לאהוב תמשיכו לבלות העקר שרק טוב ונפלא תהיה מנת חלקכם לנצח.!!!!!

אני מודה לכל מי שקרא את הרומן הקצר שלי ואולי יש מצב שאף נהנה ממנו ???? אולי, לפי התגובות המעטות יתכן ולא כל כך אהבתם אותו.

אני אמשיך לכתוב סיפורים בקצב מסחרר וקרוב לודאי כמעט כולם אם לא כולם ממש כולם יהיו עם נגיעה כזו או אחרת לאהבה, כי האהבה מחייה ומעלפת משכרת ומענגת זו כוחה האדיר של האהבה.

ס ן ף


תגובות (2)

בקי המקסימה :)
רומן זה כמו שאר הרומנים שלך מקסים
אני תמיד אוהבת לקרוא את הסיפורים שלך תמשיכי :)
חנוכה שמח :)

21/12/2011 13:57

ו-ו-א-ו-!

כרגיל , הכתיבה שלך מושלמת ומדהימה! (ואני לא מתלוצצת או מתחנפת)

מאחלת לך חג חנוכה שמח!

22/12/2011 11:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך