בקי
פותחת את סגור לבה ומספרת הכל לבתה הצעירה שהיא אמא ל- 3 ילדים קטנים ועובדת מהבית בחברת הייטק מהמובילות.

אהבה בגיל השלישי פרק כ'

בקי 20/12/2011 461 צפיות אין תגובות

ריבה נשארה בחדרה וחשבה כיצד עליה לפעול ומענה בשלב הזה טרם מצאה.

היא התלבשה ויתרה על ארוחת הצהריים בחדר האוכל ושמה פעמיה לביתה של יסמין בתה הצעירה שאיתה תמיד היו לה שיחות נפש לעיתים עד השעות הקטנות של הלילה.

בטרם צאתה התקשרה ליסמין בתה ושאלה באם היא יכולה לבקר אותה עכשיו.

את לא מתביישת השיבה בתה את צריכה לבקש רשות ממני כדי לבוא אלי הביתה מאמי, את השמש של כל המשפחה כולה, אני ממתינה לך בקוצר רוח וניתקה את השיחה.

ריבה יצאה מהבית לעבר מגרש החנייה כשהיא רוצה להגיע לבתה יסמין. בדרך עצרה וקנתה המון דברי מתיקה לנכדים המתוקים שלה וזר פרחים יפהפה עבור בתה יסמין.

כעבר כמחצית השעה הגיעה ליעדה ושלושת הנכדים המתוקים רצו לעברה חיבקו אותה חזק חזק סבתא ריבה סבתא ריבה אוהבים אותך. יסמין גם היא יצאה לקראתה וחיבקה חזק חזק את אמה האהובה.

כל הפמליה נכנסה לדירה שהיתה מטופחת ומאורגנת להפליא למרות ששלושה זאטוטים גרים בה אך יסמין פשוט הייתה חולת ניקיון וטוב שכך.

היא הודתה לריבה על זר הפרחים הענק ולאחר שסידרה אותו באגרטל מקריסטל שהוריה קנו לה באחד החגים או אירועים כל שהם , היא הזמינה את אמה לחדר העבודה שלה וביקשה ממנה לשבת והיא תיכף שבה אליה.

היא קראה ליוני הבן הגדול שהיה סך הכל בן 5 לשמור על רותם וריבי כי היא צריכה לדבר משהו חשוב עם סבתא.

לאחר מכן נכנסה למטבח הכינה לאמה חביתה עם ירקות (אני יודעת שהיא אוהבת חביתה כזו חייכה לעצמה) 2 פרוסות לחם טרי וכוס מיץ תפוזים סחוט באותה שנייה, עמוסה עם מגש נכנסה לחדר עבודתה.

מאמי בתיאבון ועכשיו ספרי לי.

"יסמין אני לא רוצה להישאר בדיור המוגן." "קרה משהו חריג שם?" "יסמין תקשיבי לי : אני פגשתי גבר מקסים גבר יפה תואר ואנו ממש מאוהבים. הוא אחד הבעלים של הדיור המוגן ויצאנו מס' פעמים כשכל בילוי איתו זו חוויה מדהימה. הוא איש מאד מאד עשיר וג'נטלמן אמיתי,

היציאה שלנו הראשונה לא תאמיני לאן נסענו? או ליתר דיוק לאן טסנו כן טסנו, יש לו מטוס פרטי עם טייס כמובן וטסנו לאילת למלון שרתון והוא שכר חדר ל-3 שעות ואל תחשבי בכלל מה שנהוג לחשוב בסיפורים מעין אלה.

הוא רצה להראות לי את הפנורמה מהקומה האחרונה של המלון, ישבנו למעלה משעתיים וחצי במרפסת הענקית של הקומה האחרונה וצפינו בנוף. זה מחזה מהמם מי שלא חווה זאת לא יכול לתאר לעצמו מה הוא הפסיד.

בשעה 01.00 הזמנו מונית לשדה התעופה ושם המתין לנו המטוס. חזרתי הביתה מוקסמת ותחושה שעם הגבר הזה אני מקווה להנות ולשכח את כל הסבל שעברתי יחד עם אבא שלכם שהיה אהבת חיי.

לאחר מכן יצאנו עוד מספר פעמים אחד יותר יפה ומהנה מהשני.

לא אלאה אותך עם כל מה שארע במהלך הפגישות בינינו רק אומר לך שבדיור המוגן כולם אנשים מאד מאד רכלנים , קנאים ומכוערים.

כשהגעתי היום לדירתי לאחר שמסרתי כמה דברים לניקוי יבש פגשתי בכניסה את הסופר רכלנים אשר הכאיבו לי מאד עם החטטנות והצרות עין.

עליתי לדירתי ומיד צלצלתי אליו ולשמחתי היה במשרדו במקום, הוא עלה מיד לחדרי וניסה להניע אותי מהבכי שהתפרץ כמו זרם ענק.

יסמין לרון יש אשה אך לצערו היא מרותקת למיטתה מונשמת ומורדמת ולידה יש צוות קבוע 24 שעות ביממה. הוא סירב לאשפז אותה במוסד סיעודי כלשהו וכן להביאה למעון עצמו שיש בו שתי מחלקות סיעודיות, הוא מבקש לשמור עליה בבית. גם הוא יושב שעות על גבי שעות לצידה בתקווה שאולי תפקח את עיניה הכחולות ותחייך אליו אך זה לצערו לא קרה כשהמצב הזה נמשך המון המון זמן.

לרון יש בן אחד שגר בניויורק נשוי בלי ילדים. מדי פעם הוא טס לארץ יחד עם רעייתו וגם הוא יושב לצידה של אמו וחוץ מאשר לבכות ולסבול אין מה להושיע לה.