בקי
נחזיק אצבעות שיובלי תתקבל להמשך הלימודים באוניברסיטה הפתוחה ועם מאמץ לא קטן תהיה עורכת דין וזאת כמובן לאחר התמחות באחד ממשרדי עוה"ד הקרובים לבית הכלא בו היא עובדת ♥♥

אהבה בלתי אפשרית פרק ה'

בקי 06/12/2011 637 צפיות 2 תגובות
נחזיק אצבעות שיובלי תתקבל להמשך הלימודים באוניברסיטה הפתוחה ועם מאמץ לא קטן תהיה עורכת דין וזאת כמובן לאחר התמחות באחד ממשרדי עוה"ד הקרובים לבית הכלא בו היא עובדת ♥♥

יובלי ומיכאל חזרו הביתה כל כך מרוצים מהבילוי שחוו אותו שניהם וכמובן השי המהמם שקיבלה יובלי מבעלה שכל כך אוהב אותה וכמובן היא אותו.

ימי החופשה של יובלי הגיעו לסיומם והבקר היא חוזרת לבית הכלא לעוד 3 ימים רצופים של עבודה עד לחופשה הבאה.

מיכאל הסיע אותה ובדרך שוחחו על בקשתה של יובלי להמשיך בלימודי המשפטים שלה והפעם במסגרת האוניברסיטה הפתוחה מאחר והמסגרת של עבודתה אינו מאפשר להמשיך ללמוד במכללה או באוניברסיטה רגילה. מיכאל תמך בה וביקש שכבר היום תתעניין בפרוצדורה להיכלל בין תלמידי האוניברסיטה הפתוחה.

לפני שירדה מהאוטו נישקה לבעלה והבטיחה לו שגם בענין הרחבת המשפחה יגיע הזמן לכך. מיכאל הנהן בראשו ונישק לה ארוכות על שפתיה של אשתו אהובתו.

השומר בכלא קיבל את יובלי בבקר טוב חם ושאל אותה:"גב' יובלי שוב הסתבכת עם החוק ואת חוזרת למאסר?" חחחחח "כמה שאתה צודק עזרא ממש נכון החוק ואני לא חברים טובים" שניהם צחקו כמובן ומיכאל ממקומו באוטו צועק לעבר עזרא: הלו עזרא אתה מתעסק עם אשתי לפחות תמתין עד שאסע מכאן חחח".

יובלי נכנסה פנימה ועלתה לקומה הראשונה ישר לחדרה. היא לבשה את המדים סידרה את הבגדים האזרחיים בארון עד לחופשה הבאה.

יובלי נקשה על דלתו של הגונדר אלי ולאחר שנענתה על ידו נכנסה פנימה. "בקר טוב אדוני, מה שלומך"? "בקר טוב יובלי אני שמח לראות אותך כשאת האביב הפורח את מביאה ישירות לכאן".

"הבקר אבקש שתתמקדי בהדפסת החומר בהמשך לוועדה שהתכנסה לפני שיצאת לחופשה, היא לא אישרה ולו בקשה אחת וחבל שכך"

"אדוני השיבה לו יובלי אפרופו הוועדה אני רוצה להגיד לך בשמחה רבה כי מיכאל ואני הגענו למסקנה שעלי לסיים את השנה האחרונה בלימודי המשפטים שלי וזאת אוכל לממש באמצעות האוניברסיטה הפתוחה, לאחר שיהיה לי התואר הרשמי יהיה לנו כלים יותר מקצועיים להביע דעתנו בכל בקשה ובקשה.

"אני שמח על ההחלטה שלך ואם תצטרכי להעדר מדי פעם בהקשר ללימודים אשתדל לבוא לקראתך"

"אני מודה לך מראש על כך". היא לקחה את כל החומר מעל שולחנו של הגונדר ונכנסה לחדר המזכירות כדי להדפיס את התגובות השליליות למרבה הצער לכל העותרים.

הרעב החל להציק לה וזה לא פלא כי השעה הייתה כבר 13.00. "ואוו כמה אני רעבה ולבטח לא נישאר כלום.

יובלי יצאה מחדר המזכירות ישר לעבר המטבח והטבח הראשי ליאון קידם אותה בברכה חמה: "את רעבה שאל אותה"? "ברור, אני ממש גוססת" הוא הכין לה על המגש ארוחת צהרים וביקש ממנה לאכול כאן במטבח לבל יראה יתר הצוות ויקנא מה את אוכלת ומה הם אכלו".

אוקיי אני אשמע בקולך ליאון היקר. ואכן יובלי אכלה את הארוחה שכל כך ערבה לה.

תודה ליאון תמשיך לבשל כאלה מטעמים ולי תתן את הכי הכי הכי הטעים חחחחחחחחחח ויצאה מהמטבח חזרה למזכירות לסיים את ההדפסות.

לאחר שסיימה את עבודת ההדפסה נכנסה לחדרו של אלי והניחה לו על שולחנו בצורה מסודרת את כל החומר שעליו להעביר לחברי הועדה לחתימה.

יובלי נכנסה לחדרה והכינה לעצמה כוס קפה כיאה לקינוח של הארוחה הטעימה שהאכיל אותה ליאון הטבח הראשי.

המשך יבוא


תגובות (2)

חיחיחיחי מדהייייייים :]
אההבתתי מאווווד : )

06/12/2011 13:06

חן חן עדן המתוקה תודה על התגובה שמרנינה את הלב, שיהיה לך ערב מוצלח מהנה וכייפי באהבה בקי ♥♥♥♥♥

06/12/2011 13:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך