בקי
עם חיוך על פניה ובקול שקט ורגוע הצליחה יובלי להפריד בין האסירים שכמובן מטבע הדברים עצם היותם כלואים מאחורי סורג ובריח העצבים עלולים להתפרץ לריב ואפילו למכות.

אהבה בלתי אפשרית פרק ו'

בקי 06/12/2011 540 צפיות 2 תגובות
עם חיוך על פניה ובקול שקט ורגוע הצליחה יובלי להפריד בין האסירים שכמובן מטבע הדברים עצם היותם כלואים מאחורי סורג ובריח העצבים עלולים להתפרץ לריב ואפילו למכות.

שי הסוהר שעובד במשמרת של יובלי ניגש לחדרה וביקש ממנה להושיט לו עזרה מאחר שמהמכבסה הוא שומע טונים גבוהים וקרוב לוודאי שפרץ סכסוך בין 3 האסירים שנמצאים כעת במכבסה.

יובלי מיד התלוותה לשי ושניהם נכנסו למכבסה. האסירים לא פסקו מהריב שביניהם ועל פניו נראה כאילו והמכות זה רק עניין של זמן והם יתחילו להכות זה את זה.

יובלי ניגשה אליהם ועם חיוך על פניה ביקשה שנייה להירגע כדי שיקשיבו מה יש לה לומר: "היי חברה מדוע אתם מתקוטטים ורבים בצורה כה קשה הרי סה"כ אתם עובדים יחדיו זה שנים ומדוע לחבל בידידות שביניכם? באם מישהו מכם רוצה העברה למקום עבודה אחר, אני מוכנה להעבירו לאלתר"

שי לא מאמין כיצד הם מצליחה ברב חכמתה להפריד בין האסירים הללו שלא חסר היה הרבה שהריב ביניהם יתלקח.

אחד מהאסירים ענה לה: "תודה רבה לך על ההצעה אך אנחנו מבקשים להישאר במכבסה ומבטיחים כי לא נריב יותר"

"כל הכבוד לכם על כך אני מאד גאה בכם מאד מאד וזה גורם לי להמשיך לעבוד בין כתלי הכלא שכידוע לכם הסוהרים כאן לא מלקקים דבש, אך בגלל המחווה הזה שלכם והבקשה לא להפריד ביניכם הרי זה גורם לי להמשיך לקום בשעה 04.00 ולעבוד קשה הכל בגללכם ועל כך אני מודה לכם, ולך הכלאי שי אני מחזקת אותך על כל מה שאתה עושה כדי וכמה אתה משתדל ומבקש שישרור שלום בין כל האסירים.

הלא יאומן ארע הסוהרים שעד לפני רגע רצו להרוג אחד את השני הם פשוט מחאו כפיים לשמע דבריה של יובלי.

שי ויובלי יצאו מהמכבסה והוא חיבק אותה קלות והודה לה מעמק הלב.

שעת ארוחת הערב ממשמש ובא ויובלי נכנסה למטבח לברר באם יש חלילה תקלה מסויימת או הכל מתנהל כהלכה, הטבח הראשי ליאון כבר לא היה במטבח והעוזר שלו וכמובן כמה אסירים שעובדים במטבח כולם הכינו את ארוחת הערב כהלכה.

השולחנות היו ערוכים ועליהם הונחו לחמים פרוסים, ריבה, קלורינה וכן ירקות קצוצים כעין סלט אך ללא שמן ותיבול.

בשעה 18.00 היא עברה בין התאים של האסירים כשהיא פותחת במפתחות שברשותה את התאים וביקשה מהם להגיע לחדר האוכל, שי כמובן שהה לצידה ושם עין לאסירים שהולכים לחדר האוכל.

כל אחד ואחד מהם התיישב במקום הקבוע שלו וכמה תורני מטבח עברו בין השולחנות והגישו משקה חם משהו כמו קפה או תה העקר שזה חם.

המשך יבוא


תגובות (2)

וווואאאו יש לי צמרמוורוות !
כתיבה מוושלמת :]

06/12/2011 13:07

תודה רבה רבה מתוקה שלי פרק נוסף ההעברתי למערכת מקווה שתאשר אותו בהקדם. באהבה גדולה בקי ♥♥♥ עדן מי הבחור החתיך הזה שמצולם תשמעי הוא בחור מרשים מאד תודה מתוקה ונמשיך להגיב אחת לשנייה אף על פי שאינך חייבת להגיב לי רק בגלל שאני מגיבה אלה 2 דברים שונים "תגובה היא רצונו של המגיב, באם בא לו להגיב קצ הסתבכתי בניסוח אך אני מקווה שאת מבינה אותי

ליל מנוחה ולקום בבקר עם שיר שמחה בלב (מה לעשות שיש לי נפש פיוטית ) ☺☺☺☺☺☺☺☺☻☻☻♥♥♥♥

06/12/2011 13:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך