בקי
יובלי מתעקשת לא לנסוע עם יובל מעניין עד מתי תתעקש אם בכלל ☺☺

אהבה בלתי אפשרית פרק ט"ז

בקי 09/12/2011 586 צפיות אין תגובות
יובלי מתעקשת לא לנסוע עם יובל מעניין עד מתי תתעקש אם בכלל ☺☺

הגיע הזמן לנסוע הביתה יובלי נפרדת מהאסירים ומבקשת מהם כי יתנהגו יפה ולא יתקוטטו ולא יפרו את המשמעת "אני אשוב אליכם בדיוק בעוד 3 ימים ומקווה לשמוע שהייתם ילדים טובים חחחחח היא חלפה על פני כל התאים וכולם ממש כולם איחלו לה חופשה נעימה "ותחזרי דחוף יובלי בבקשה".

יובלי הבטיחה להם שהיא תשוב כמובן ונכנסה לחדרה כדי לקחת את בגדיה שנזקקו לכביסה , היא לא מכבסת שום בגד שלה במכבסה של הכלא, כך התרגלה שהכל מתכבס אצלה בבית והיא חוזרת נקייה ומצוחצחת.

יובלי יצאה ממתחם הכלא ומיכאל לא היה. "השומר יעקב שאל אותה היכן מיכאל" ? "הוא לא יכול היה להגיע ולכן אני אזמין מיד מונית" תוך כדי החיוג לחברת המוניות הקרובה לכלא הבלתי יאומן קורה מכונית מבריקה חדשה בצבע תכלת עוצרת ממש ליד יובלי, ומי זה שיוצא ממנה" נכון העובד הסוציאלי הבכיר ".

היא הייתה בשוק והאמת גם הוא ,"מה קרה שאלה אותו?" "שכחתי את הנייד שלי בחדר של הגונדר אלי ובלעדיו אני אבוד". "ולאן את נוסעת גברת יובלי האם קיבלת היתר יציאה"?

"לא אני עריקה חייכה לעברו". " יש לך אוטו " "לא, בעלי מחכה אותי תמיד ושנינו נוסעים הביתה אך הערב הוא פשוט לא יכולה היה להגיע והנה אני בדיוק עכשיו מצלצלת למונית"

תקשיבי אלי שנייה: "חכי לי בבקשה עד שארד עם הנייד שלי ואני מוכן להסיעה אותך הביתה"

"לא לא תודה אך אני מעדיפה לנסוע עם מונית" "למה את פוחדת ממני ? האם משדר כאיש הרע שאת פוחדת לנסוע אתי"?

"יובל בבקשה אל תכניס לי מלים בפי אינך איש רע כלל וכלל אך אני משיקולים אישיים מעדיפה לנסוע הביתה עם מונית "

"רצונו של אדם כבודו" הוא נכנס למתחם בית הכלא וכאילו להכעיס בשום תחנה לא הייתה להם מונית פנויה.

לשמחתה יצא שי החוצה והתפלא שהיא עדיין לא נסעה, "מה קורה יובלי"? אין מוניות בשום תחנה אז מה הבעיה המתיני לי שנייה אוציא את האוטו מהחנייה ואסיע אותך הביתה"

שי הכיוון שלך הוא ממש לא לכיוון שלי ואנא סע לשלום הביתה מחכה לך משפחה נהדרת , תמסור להם את אהבתי ואני אמתין עד שיתאפשר לי להזמין מונית, "את בטוחה" ודאי שאני בטוחה סע לשלום איש אהוב שלי עמית לעבודה שלא יכולתי לחלום שכך יתמזל מזלי. הוא נישק ללחייה ויצא לעבר מגרש החנייה.

היא המשיכה בניסיון לאתר מונית באחת מהתחנות אך בינתיים אין ולו אחת לרפואה – נאדה – כלום.

יובל ירד כשהנייד שלו בידו, "אני שמח שמצאתי אותו" אמר ליובלי, "אדוני היקר אנחנו בבית הכלא אנשים מאד מאד ישרים" הוא חייך לעברה ואמר לה: "בפעם האחרונה את רוצה שאסיע אותך למחוז חפצך "

המשך יבוא

.

.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך